Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre
Menu

styx-std-01-2025

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Ducati predstavila novú Panigale V2 a Streetfighter V2, dala do nich úplne nový motor

 Zdieľať

Pridané: 06.11.2024 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3451 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Menšia Panigale, teda tá dvojvalcová, teraz akoby svojej veľkej sestre z oka vypadla. Zároveň dostala úplne nový motor, rovnako ako jej súrodenec Streetfighter V2. O remene tieto modely prišli už skôr, teraz zmizlo aj desmo.

Seriál článkov - Novinky 2025:

| Seriál článkov: Novinky 2025 |

Ducati Panigale V2 S (2025)
Ducati Panigale V2 S (2025)

Panigale V2 S

  • nový V2 motor, 890 cm3
  • 120 koní pri 10 750 otáčkach, 93 Nm pri 8 250
  • pohotovostná hmotnosť, ibaže s prázdnou nádržou: 175 kg
  • monokokový rám
  • predná vidlica Öhlins NIX-30, zadný tlmič Öhlins
  • monoblokové strmene Brembo M50
  • pneu 120/70 a 200/55
  • 6-osová Inertial Measurement Unit (6D IMU) pre náklonovú citlivosť: ABS, DTC, Ducati Wheelie Control (DWC); Ducati Power Launch a Ducati Pit Limiter (DPL); Ducati Quick Shift (DQS) 2.0; Engine Brake Control (EBC)
  • 5-palcová TFT prístrojovka vo formáte 16:9

Panigale V2

Rovnaké ako pri Panigale V2 S, okrem:

  • sedlo a stupačky pre spolujazdca
  • pohotovostná hmotnosť, ibaže s prázdnou nádržou: 179 kg
  • predná vidlica Showa Big Piston Fork (BPF), plne nastaviteľná, 43 mm
  • zadný tlmič Sachs, plne nastaviteľný
  • Ducati Power Launch a Ducati Pit Limiter (DPL) za príplatok

Ducati Panigale V2 S (2025)
Ducati Panigale V2 S (2025)

Streetfighter V2 S

  • nový V2 motor, 890 cm3
  • 120 koní pri 10 750 otáčkach, 93 Nm pri 8 250
  • pohotovostná hmotnosť, ibaže s prázdnou nádržou: 176 kg
  • monokokový rám
  • predná vidlica Öhlins NIX-30, zadný tlmič Öhlins
  • monoblokové strmene Brembo M50
  • pneu 120/70 a 200/55
  • 6-osová Inertial Measurement Unit (6D IMU) pre náklonovú citlivosť: ABS, DTC, Ducati Wheelie Control (DWC); Ducati Power Launch a Ducati Pit Limiter (DPL); Ducati Quick Shift (DQS) 2.0; Engine Brake Control (EBC)
  • 5-palcová TFT prístrojovka vo formáte 16:9

Ducati Streetfighter V2 S (2025)

Úplne nový motor V2

Bolo v podstate takmer jasné, že Ducati bude musieť výrazne modernizovať alebo rovno nahradiť dvojvalec Superquadro. Rozhodli sa ho nahradiť, a to nielen úplne novým motorom, ale najmä motorom, ktorý so sebou prináša viacero zaujímavostí. Okrem toho, že je dosť ľahký (54 kg - najľahší dvojvalec aký kedy Ducati vyrábala, a to vrátane starých vzducháčových dvojvalcov), nemá desmo a ani remene, a viacero konštrukčných riešení je dosť zaujímavých. 70 % krútiaku je k dispozícii už pri 3 000 otáčkach. Nový motor dostal aj variabilné časovanie ventilov. Už len dva podstatné údaje: 120 koní a 890 cm3.

Video: Nový V2 motor od Ducati

Motor V2
Motor V2

Pridané: 06.11.2024 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2025:

| Seriál článkov: Novinky 2025 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 134693 | Včera: 111983

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.