Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 06.11.2024 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 2595 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Menšia Panigale, teda tá dvojvalcová, teraz akoby svojej veľkej sestre z oka vypadla. Zároveň dostala úplne nový motor, rovnako ako jej súrodenec Streetfighter V2. O remene tieto modely prišli už skôr, teraz zmizlo aj desmo.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
Rovnaké ako pri Panigale V2 S, okrem:
Bolo v podstate takmer jasné, že Ducati bude musieť výrazne modernizovať alebo rovno nahradiť dvojvalec Superquadro. Rozhodli sa ho nahradiť, a to nielen úplne novým motorom, ale najmä motorom, ktorý so sebou prináša viacero zaujímavostí. Okrem toho, že je dosť ľahký (54 kg - najľahší dvojvalec aký kedy Ducati vyrábala, a to vrátane starých vzducháčových dvojvalcov), nemá desmo a ani remene, a viacero konštrukčných riešení je dosť zaujímavých. 70 % krútiaku je k dispozícii už pri 3 000 otáčkach. Nový motor dostal aj variabilné časovanie ventilov. Už len dva podstatné údaje: 120 koní a 890 cm3.
Pridané: 06.11.2024 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 91796 | Včera: 138999