Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 08.11.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3317 [Novinky - Predstavujeme]
Vespa prekvapila modelom GTV, najautentickejším športovým modelom značky, ako aj zaujímavou farebnou kombináciou na modeli Primavera. Koncernové Piaggio ľahko inovovalo svoj elektroskúter One.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2023 | Nasledujúci
GTV si zachováva základné rysy pôvodu legendy, ale kombinuje ich s ultra modernou technologickou výbavou a úplne novými športovými prvkami. Výsledkom je mimoriadne spojenie tradície a moderny, klasicizmu a agresivity, ktoré sa prejavujú v najautentickejšej športovej Vespe všetkých čias.
Nová Vespa GTV je poháňaná silným jednovalcom 300 hpe (High Performance Engine) so štyrmi ventilmi, kvapalinovým chladením a elektronickým vstrekovaním paliva. S výkonom 17,5 kW (23,8 k) ide o najsilnejší motor, aký Vespu kedy poháňal.
Pocta farebnému a bezstarostnému vesmíru značky Vespa. Vyznačuje sa špeciálnym dvojfarebným lakovaním: karoséria, ktorá je k dispozícii v oranžovej farbe Arancio Colour Vibe a bielej Bianco Colour Vibe, je kombinovaná so stupačkou vo farbe Ottanio, tyrkysovým odtieňom s výrazným charakterom.
Originálna "farebná škvrna", lemovaná čiernymi kontrastnými prvkami, prechádza celou karosériou cez grafiku na bokoch. Typická "kravata" na štíte a špeciálne ráfiky kolies, vyrobené exkluzívne pre túto verziu, sú tiež sfarbené v unikátnom odtieni Ottanio.
Výbavu, ktorá je ďalším dôkazom eklekticizmu značky Vespa, dopĺňajú čierne športové detaily: rámčeky predných a zadných svetiel, ozdobné lišty po obvode štítu, ozdoba na prednom blatníku, kryt tlmiča a pružina predného kolesa, madlo pre spolujazdca a kryt tlmiča výfuku. Sedlo je čierne s antracitovým prešívaním.
Vespa Primavera Color Vibe je k dispozícii vo verziách 50 a 125 cm3, pričom objem motora je na bokoch vyznačený oranžovou farbou.
Vďaka zmenám vykonaným na pohonnej jednotke teraz elektromotor, ktorý poháňa rad Piaggio 1 a je zabudovaný v zadnom kolese, ponúkne lepší výkon. Ten sa premietne do rýchlejšej a jednoduchšej jazdy v mestskej premávke, typickej častým zastavovaním a rozjazdmi. Väčšia sila motora sa prejaví aj v kopcoch.
Verzie Moped (Piaggio 1 a Piaggio 1+) s rýchlosťou obmedzenou na 45 km/h sa teraz môžu spoľahnúť na takmer dvojnásobný vynikajúci výkon (2,3 a 2,4 kW), zatiaľ čo rýchlejšia verzia (Piaggio 1 Active) dosahuje špičkový výkon 3 kW. Výsledkom je výrazne rýchlejšia akcelerácia, ktorá si polepšila o 14 % pri modeloch Piaggio 1 a 1+ a takmer o 12 % pri Piaggio 1 Active.
Piaggio 1 spája prvotriedne vlastnosti najmodernejších elektrických skútrov určených na pohyb v meste – obratnosť, nízku hmotnosť a praktickosť – s kvalitou a spoľahlivosťou skútrov Piaggio. V prvom rade to znamená bezpečnosť vďaka tuhému rámu a odpruženiu navrhnutému na potešenie z jazdy, ale aj atraktívny dizajn, pohodlie a jazdné vlastnosti na vysokej úrovni, rovnako ako kompletný balíček technológií, ktorý zahŕňa digitálny farebný prístrojový panel, kompletné LED osvetlenie a bezkľúčový systém. Piaggio 1 je tiež jediným elektrickým skútrom vo svojej kategórii s veľkým úložným priestorom pod sedlom, do ktorého sa zmestí plnohodnotná jet prilba.
Pridané: 08.11.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2023 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 163892 | Včera: 181249