Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 22.06.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4040 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Modely C125 Super Cub a Monkey 125 sa vracajú. S celkom novými vzduchom chladenými motormi, ktoré spĺňajú emisnú normu EURO5, vylepšenými podvozkami so zameraním na komfort, či výraznými novými farbami..
Dvojica stálic v modelovom rade Honda aj naďalej pripravená vyvolávať úsmevy na tvárach európskych zákazníkov.
Honda Super Cub, ktorá je najpredávanejším motorovým vozidlom na svete (od roku 1958 sa na celom svete predalo vyše 100 miliónov kusov tohto stroja), prichádza s novým a výkonnejším vzduchom chladeným SOHC motorom, ktorý sa vyznačuje mimoriadne nízkou spotrebou paliva 1,5 l/100 km (v režime WMTC). Vrtký Super Cub je doma predovšetkým na rušných mestských uliciach. Ruka v ruke s vylepšeným motorom preto prichádza aj vyšší jazdný komfort, a to vďaka upravenému odpruženiu, ktoré robí jazdu v mestách ešte pohodlnejšou.
Ikonické proporcie modelu Super Cub v tvare písmena „s“ zostali zachované. Okrem kompletného LED osvetlenia je stroj novo štandardne vybavený sedlom a stupačkami pre spolujazdca. Tohto roku je tento štýl ešte viac zdôraznený celkom novou matnou sivou metalickou farbou Mat Axis Grey Metallic, ktorú dopĺňajú klasické červené sedlá odkazujúce na pôvodný model z roku 1958.
Spoločne s modelom Super Cub sa do európskeho modelového radu pre rok 2022 vracia aj obľúbená Honda Monkey. Po dlho očakávanom návrate v roku 2018 v podobe zábavného a praktického motocykla pre 21. storočie Monkey dostáva nový motor spĺňajúci normu EURO5, ktorý disponuje maximálnym výkonom 6,9 kW a krútiacim momentom 11 Nm pri vynikajúcej spotrebe 1,5 l/100 km. Vzhľadom na potenciálny dojazd na 5,6-litrovú nádrž vyše 370 km tento stroj novo získal väčšiu 5-stupňovú prevodovku, ktorá spríjemní najmä dlhšie jazdy.
Kľúčom k úspechu modelu Monkey je najmä jeho priateľská ovládateľnosť vďaka kombinácii oceľového rámu, širokých 12-palcových klátikových kolies a kvalitnej inverznej vidlice. Ku kvalite jazdy prispievajú tiež nové dvojstupňové zadné tlmiče, ktoré sa vďaka svojej konštrukcii lepšie vyrovnávajú s nerovnosťami vozovky.
Samozrejmosťou je zachovanie klasického Monkey štýlu. Malé skosené riadidlá, chrómované blatníky, zdvihnutý výfuk, veľké čalúnené sedlo spoločne so širokými kolesami a typickým tvarom nádrže vytvára nezameniteľnú siluetu. Tohto roku bude okrem tradičnej žltej Banana Yellow a perleťovej červenej Pearl Nebula Red k dispozícii tiež nová verzia v perleťovej modrej Pearl Glittering Blue, ktorá ešte viac zvýrazňuje zábavný charakter stroja a zdôrazňuje jeho odkaz hravého motocykla, ktorý siaha až do roku 1961, kedy bol tento motocykel v Japonsku prvýkrát predstavený ako atrakcia pre zábavný park.
Pridané: 22.06.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 123050 | Včera: 243875