Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (9)  [Verzia pre tlač] Tlač

Ukrajinské poloniny - Africa Twin XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019 2/3

 Zdieľať

Pridané: 05.10.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 13953 [Mototuristika - Európa - Výlet]

Pokračujeme do Koločavy. Som zvedavý ako vyzerá cesta do Komsomoľsku. Ešte v roku 2006 sme tam jazdili a vtedy tam tú cestu zobrala voda a cesta vlastne neexistovala. Vtedy sme skončili v noci v potoku, museli sme tam prespať a keďže Andremu zhorela na Big-u spojka tak sme došli na korbe ZIL-u. Ak chceš prečítaj si o tom tu: Ukrajina 2006 Enduro tím - Koločava - Komsomoľsk.

Aj nám trošku zapršaloUkrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Aj nám trošku zapršaloUkrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

Dnes je už všetko inak. Cesta je upravená už od Koločavy - tam kde boli kedysi mega blatisté koľaje je dnes šotolinaa na ľavom brehu údolia je vysekaná nová cesta: Koločava - Komsomoľsk - nová cesta (krásna šotolina).

V sedle šotolina a vyrástli aj stavby - Koločava - Komsomoľsk - nová cesta (krásna šotolina) - Bod záujmu
V sedle šotolina a vyrástli aj stavby - Koločava - Komsomoľsk - nová cesta (krásna šotolina) - Bod záujmu

V sedle šotolina a vyrástli aj stavby - Koločava - Komsomoľsk - nová cesta (krásna šotolina) - Bod záujmu
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Nová šotolina - Koločava - Komsomoľsk - nová cesta (krásna šotolina) - Bod záujmu
Nová šotolina - Koločava - Komsomoľsk - nová cesta (krásna šotolina) - Bod záujmu

Niekde tam dole viedla stará cesta - končila v divokom potoku - Koločava - Komsomoľsk - nová cesta (krásna šotolina) - Bod záujmu
Niekde tam dole viedla stará cesta - končila v divokom potoku - Koločava - Komsomoľsk - nová cesta (krásna šotolina) - Bod záujmu

Večer sme našli bivak pri rieke, nakúpili kvas a nejaké pivko uložili sa znovu do spacákov.

Video od Dávida:

Video: Ukrajina 2019

Druhý deň máme v pláne aj čosi nové a to trasu z Dubového popod vrch Apetska. Tento deň jazdím na XRV750 a dosť si to užívam. Na trase hore bolo zopár technických výjazdov. Nám to nedalo a vybehli sme až na vrch Vrch Apetska (1512 m.n.m.).

Panoráma: Nerozhodný Awia - na ktorú vysadnúť - to je otázka - Vrch Apetska (1512 m.n.m.) - Bod záujmu

Musím povedať že toto miesto sa mi fakt páčilo a som rád že tento tip som našiel na motoride, lebo inak by sme sem asi neodbočili.

Panoráma: Vrch Apetska (1512 m.n.m.) - Bod záujmu

Vrch Apetska (1512 m.n.m.) - Bod záujmu
Vrch Apetska (1512 m.n.m.) - Bod záujmu

Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Odbočka na vrchol - Vrch Apetska (1512 m.n.m.) - Bod záujmu
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Vrch Apetska (1512 m.n.m.) - Bod záujmu

Cestou z vrchu sme ešte objavili pekné Jazero pod vrchom Apetska

Jazero pod vrchom Apetska - Bod záujmu
Jazero pod vrchom Apetska - Bod záujmu

Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Jazero pod vrchom Apetska - Bod záujmu
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

Smerujeme do Rachivu a cestou sa zastavujeme v strede európy. Aj toto miesto sa poriadne zmenilo. Kedysi len tabuľa s nápisom, dnes jeden obchod so suvenírmi vedľa druhého. Dlho sa nezdržujeme a ideme jesť priamo do Rachivu.

Stred európy - Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Stred európy - Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

Pokračujeme smerom do národného parku a na horskú cestu pod Hoverlu. Žiaľ Feriho pneumatika znovu sfukuje a musíme meniť ďalšiu dušu.

Znovu defekt - Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Znovu defekt - Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Miesto na kemp pod Hoverlou - Bod záujmu

Po oprave prichádzame do parku a kempujeme priamo vo vnútri - Miesto na kemp pod Hoverlou. Zaplatili sme poplatok, okrem osoby a motorky aj za stan, ale nebolo to vôbec veľa. Strážnik parku nám okrem toho ponúkol drevo, akurát sme si ho museli doviesť. Tie piktogrami o zákaze kladenia ohňa v parku nebolo po tme vidieť :-)

Miesto na kemp pod Hoverlou - Bod záujmu
Miesto na kemp pod Hoverlou - Bod záujmu

Schladili sme nielen proviant ale zmyli sme aj prach z ciest v miestnom jacuzzi - voda príjemne osviežujúca :-)

Miestny wellness - Miesto na kemp pod Hoverlou - Bod záujmu
Miestny wellness - Miesto na kemp pod Hoverlou - Bod záujmu

Africa donesie aj drevo ak je treba - Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Africa donesie aj drevo ak je treba - Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

Miesto na kemp pod Hoverlou, Ukrajina - Bod záujmu
Miesto na kemp pod Hoverlou, Ukrajina - Bod záujmu

< >

Pridané: 05.10.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (9)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 83550 | Včera: 120500