Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 05.10.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 14098 [Mototuristika - Európa - Výlet]
Ráno vyrážame na známu Vojenskú horskú cesta (Hoverla - Petros). Nie som tu prvý krát ale napriek tomu sa teším. Počasie nám praje a ceste je pomerne suchá. Spomínam si ako som ju prešiel vo dvojici a za dažďa :-)
V sedle pod Hoverlou sa tiež veľa zmenilo. Kedysi tu bola len drevená búda na núdzové prespanie. Dnes je to tu oplotené, pribudol strážnik parku, ktorý vám predá aj pivo a tiež turistická ubytovňa. Hore na Hoverlu vás už motorkou nepustia.
Našťastie čo sa nemení to je stav cesty z tohto sedla až pod Petros. Stále plná blata a hlbokých koľají. Fajne si to tu užívame.
Pod Petrosom máme dlhšiu prestávku a venujeme sa natáčaniu videa. Vyzerá to tu ta parádne ako pred rokmi keď som tu bol prvý krát.
Keď máme všetko hotovo je už neskoro poobede a to chcem byť dnes domov. Čaká nás zjazd dole do doliny.
Po oprave ďalšej duše už len presun až na hranice. Tie prechádzame v noci a tento rýchly ale o to krajší výlet je za nami. Ukrajina znovu ukázala že sa oplatí sem vraciať a znovu objavovať nové miesta.
Kemp miesto Polyana
Sedlo Volovec
Vyhliadka nad Volovcom
Polonina Boržava
Vrch Hymba (1491 m), Boržava
Hora Veliky vrch (1598 m), Boržava
Koločava
Koločava - Komsomoľsk - nová cesta (krásna šotolina)
Nemecká Mokrá (Komsomoľsk)
Usť Čorna
Trasa z Dubového popri vrchu Apecka do Vodice
Vrch Apetska (1512 m.n.m.)
Jazero pod vrchom Apetska
Stred Európy, Rachiv
Rachiv
Miesto na kemp pod Hoverlou
Vojenská horská cesta (Hoverla - Petros)
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Honda | Honda |
Model: | XRV 750 Africa Twin | CRF1000L Africa Twin Adventure Sports |
Rok: | 1990 | 2019 |
Kategória: | Enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 742 ccm | 998 ccm |
Max. výkon: | 58.8 k (43.3 kW) / 7500 ot. | 95.2 k (70.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 62.7 Nm / 6000 ot. | 99 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 9.0:1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 81.0 x 72.0 mm | 92 x 75.1 mm |
Palivový system: | karburátor | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (3V) | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 220 mm | 252 mm |
Zdvih vzadu: | 214 mm | 240 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 276 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21 | 90/90-R21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm | 256 mm |
Pneu vzadu: | 130/90-17 | 150/70-R18 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 209 kg | |
Hmotnosť s náplňami: | 233 kg | 243 kg |
Výška sedla: | 880 mm | 900 mm |
Rázvor: | 1565 mm | 1580 mm |
Dĺžka: | 2315 mm | 2340 mm |
Šírka: | 895 mm | 930 mm |
Výška: | 1420 mm | 1570 mm |
Svetlá výška: | 270 mm | |
Objem nádrže: | 24 l | 24.2 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Max. rýchlosť: | 177.7 km/h | |
Spotreba paliva: | 5.6 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 324 km | |
Servisný interval: | 12000 km | |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | |
Palivové mapy: | áno, v sérii | |
Palubný počítač: | áno, v sérii | |
Tempomat: | nie | |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | |
El. Podvozok: | nie | |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok | |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Oproti základnej CRF1000: vyššie zdvihy, väčšia nádrž, širšia kapotáž, ochrana motora, vyhrievané rukoväte a 12V zásuvka Cena 3/2018: 13 990 eur, príplatok za DCT 1000 eur |
Pridané: 05.10.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 110755 | Včera: 189327