Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 04.06.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 13429 [Testy a predstavenia - Test]
V Konkurencii spomeniem najprv súrodenca Vitpilen 701 - rovnaký motor ale v šate café racera vyslovene na cesty, posed športovej motorky - čo dodať viac, ty musíš vedieť čo chceš jazdiť. Inak viac menej jednovalcovú konkurenciu by sme hľadali márne.
Zaujímavý dvojvalec má v ponuke Yamaha - XSR700 má podobný výkon aj krutia, dvojvalec, je cestnejšia zameraná na 17-tkách kolesách a takmer o 30 kg ťažšia, má však zaujímavú cenovku takmer o 3 tisícky nižšiu.
Ducati má teraz nový Scrambler Full Throttle - podobne flat track zameraný bike s 800 kubíkovým dvojvalcom aj keď má menší výkon aj krútiak! Nie veľa ale predsa. Podobné zdvihy, kolesá a aj cenovka, ale znovu je tu nadváha 30 kg.
No a spomeniem ešte Triumph Street Scrambler podobná cena, je viac Scrambler, väčšie predné koleso, dvojvalec 900 kubíkov nižší výkon ale vyšší krútiak... Nadváha je tu už ale výrazná. Ťažko sa konkuruje kompaktnému jednovalcu :-)
Svartpilen sa mne pozdával viac ako Vitpilen, je to aj kvôli tomu že viac inklinujem k terénu. Nemal som pocit že by som na ceste výrazne stratil, posed mi príde pohodlnejší, vzpriamenejší a je tam ten trochu terénny potenciál vďaka väčšiemu kolesu a vyšším zdvihom. To ocení jazdec aj na menej kvalitných asfaltkách, nemusí s tým vôbec do terénu.
Nie je to zrovna motorka pre dvoch a na cestovanie, je to skôr naopak, pre jazdca, pre individualistu, pre motorkára, ktorý vie čo chce, rád si zajazdí svižne a športovo a chce mať niečo čo nestojí na každom rohu. Frajerku s tým na kávu odvezieš, ale väčšinu času sa budeš baviť sám.
má proste gule, je neokukaná, pohodlnejší posed, vyšší podvozok a väčšie predné koleso, motor a nízka hmotnosť, potenciál v teréne | mohol mať vypletané kolesá |
Servisný interval | 10 000 km |
Objem nádrže | 12 l |
Počet dealerov na Slovensku | 2 (Bratislava, Horná Streda) |
Cena motocykla | 10 150 eur |
Cena Svartpilen 701 Style | 10 650 eur |
Koncovka Akrapovič | 884,28 eur |
Tankvak | 195,78 eur |
Race stupačky | 58,08 eur |
Spätné zrkadlá na konce rukovätí | 175,14 eur |
Vyhrievané rukoväte | 195,78 eur |
Padáky do osky pr. kolesa | 48,24 eur |
Husqvarna konfigurátor |
Páčka brzdy | 76,14 eur |
Stupačka | 55,44 eur |
Spätné zrkadlo | 42,96 eur |
Smerovka | 39,60 eur |
Svetlomet | 648,24 eur |
Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto: Martin Matula
Video: Miro Lacko a Tomáš Hajduch - Awia
Motocykel na test poskytla spoločnosť Husqvarana CEE. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR, a prilbách Touratech od firmy Touratech.sk.
Foto: | |||||
Všeobecné informácie: | |||||
Výrobca: | Husqvarna | Husqvarna | Yamaha | Ducati | Triumph |
Model: | Svartpilen 701 | Vitpilen 701 | XSR700 | Scrambler Full Throttle | Street Scrambler |
Rok: | 2019 | 2019 | 2019 | 2019 | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2019 | ||
Kategória: | Naháč | Naháč | Naháč | Naháč | Klasika |
Motor: | |||||
Typ motora: | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) | radový dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 692.7 ccm | 692.7 ccm | 689 ccm | 803 ccm | 900 ccm |
Max. výkon: | 74.8 k (55.0 kW) / ot. | 74.8 k (55.0 kW) / ot. | 74.8 k (55.0 kW) / 9000 ot. | 73.4 k (54.0 kW) / 8250 ot. | 65.3 k (48.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 72 Nm / 6750 ot. | 72 Nm / 6750 ot. | 68 Nm / 6500 ot. | 67 Nm / 5750 ot. | 80 Nm / 3200 ot. |
Kompresný pomer: | 12.6:1 | 12.6:1 | 11.5 : 1 | 11:1 | 10,55:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 105 x 80 | 105 x 80 | 80 x 68.6 mm | 88 x 66 mm | 84,6 x 88,0mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | Desmodromický rozvod (2V) | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | vzduchom | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm | 135 mm | 130 mm | 150 mm | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm | 135 mm | 130 mm | 150 mm | 120 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová, 4 piestik | jednokotúčová, 4 piestik | dvojkotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm | 282 mm | 330 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 110/80-18 | 110/70-17 | 120/70-17 | 110/80-18 | 100/90 R19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 1 piestik | jednokotúčová, 1 piestik | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 240 mm | 245 mm | 245 mm | 255 mm |
Pneu vzadu: | 160/60-17 | 150/60-17 | 180/55-17 | 180/55-17 | 150/70 R17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||||
Suchá hmotnosť: | 173 kg | 206 kg | |||
Hmotnosť s náplňami: | 158.5 kg | 157 kg | 186 kg | 189 kg | |
Výška sedla: | 835 mm | 830 mm | 815 mm | 798 mm | 790 mm |
Rázvor: | 1357 mm | 1357 mm | 1405 mm | 1445 mm | 1446 mm |
Dĺžka: | 2075 mm | 2100 mm | |||
Šírka: | 820 mm | 855 mm | |||
Výška: | 1030 mm | 1150 mm | |||
Svetlá výška: | 164 mm | 140 mm | 140 mm | ||
Objem nádrže: | 12 l | 12 l | 14 l | 13.5 l | 16 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||||
Spotreba paliva: | 5.1 l/100km | ||||
Dojazd po rezervu: | cca 198 km | ||||
Servisný interval: | 10 000km | 10 000km | 12000 km | ||
Doplnková výbava: | |||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | ||||
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | |||
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | |||
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | |||
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
LED smerovky: | áno, v sérii | ||||
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | ||||
Quick-shift: | áno, v sérii | áno, v sérii | |||
Iná výbava: | pneu Pirelli MT 60 RS | ||||
Poznámka: | |||||
Poznámka: | Cena 02/2019: 10 150 eur | Cena 7/2019: 10 150 eur | Cena 7/2019: 7 490 eur | Cena 02/2019: 10 690 eur | Cena 04/2019: cca 10 400 eur |
Pridané: 04.06.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 18441 | Včera: 159847