Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 09.02.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 7296 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Model Harley-Davidson Low Rider priniesol veľký posun v továrenskom dizajne customov. Harley-Davidson teraz prichádza s novou generáciou spojenia výkonu a temného štýlu a do novej sezóny predstavuje model Low Rider S.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2016 | Nasledujúci
Low Rider S s motorom Screamin´ Eagle Twin Cam 110 sa radí medzi nedávno predstavené modely Fat Boy S a Softail Slim S ako tretí člen rodiny cruiserov S Serie značky Harley-Davidson, ktorá zahŕňa motocykle s maximálnym výkonom v štýle inšpirovanom globálnou kultúrou customov. Dôraz na výkon završuje vylepšené odpruženie a brzdy a výsledkom je minimalistický stroj pripravený do akcie.
„Ak ste sa pýtali, či Harley-Davidson postaví ďalší agresívny výkonný stroj nadväzujúci na legendárne modely FXR,“ hovorí Brad Richards, Harley-Davidson Director of Styling. „Toto je naša odpoveď. Low Rider S vychádza zo súčasného trendu vysokých customov a pokračuje v historickom štýle našich motocyklov, ale súčasne sa snaží zmeniť definíciu výkonu strojov Harley-Davidson pre novú generáciu jazdcov. Našim zámerom bolo dosiahnuť skutočné spojenie jazdca s cestou vďaka okamžitému prísunu sily a obratnému ovládaniu motocykla, ktorý pritom obsahuje len to podstatné.“
Tým najpodstatnejším je pohonná jednotka. Motor Screamin Eagle Twin Cam 110 je výkonný V-Twin s tým najväčším zdvihovým objemom, aký Harley-Davidson používa pre továrenské modely. Vďaka otvorenému saniu Screamin Eagle Heavy Breather a výfukom 2-do-2 v štýle Fat Bob dosahuje tento motor krútiaci moment 156 Nm pri 3500 ot/min – o 13 percent viac než pri štandardnom modeli Low Rider. Tento výkon prenáša na cestu zosilnená spojka a šesťrýchlostná prevodovka Cruise Drive. Vďaka elektronickému plynu je súčasťou štandardnej výbavy aj tempomat. Celý motor a výfuk sú v lesklej či vrásnenej práškovej čiernej farbe.
Model Low Rider S je navrhnutý tak, aby bol nielen výkonný, ale súčasne aj skvele ovládateľný. Tlmiče Premium Ride plnené dusíkom a kazetová vidlica Premium Ride zaručujú výbornú ovládateľnosť a komfort počas jazdenia. Komponenty predného a zadného odpruženia reagujú rýchlo na malé nerovnosti a udržujú kolesá v kontakte s vozovkou, takže sa môžete spoľahnúť na isté a obratné ovládanie a brzdný výkon. Brzdové kotúče s dvojitými plávajúcimi kotúčmi vpredu sú štandardne vybavené systémom ABS. Nové jednomiestne sedadlo, široké dragsterové riadidlá na 140 mm vysokých nástavcoch a centrálne umiestnené ovládače dovoľujú jazdcovi zaujať agresívnu jazdnú pozíciu s rukami hore a pohodlnou polohou nôh na stúpačkách. Výška sedadla zostáva na priaznivej hodnote 676 mm.
Jazdec sleduje vozovku pred sebou cez výrazný tachometer, ktorý modelu Low Rider S pridáva patričnú identitu.
„Pri rýchlej jazde vo vzpriamenej pozícii sa hodí aspoň menšia ochrana pred vetrom,“ hovorí Dais Nagao, Harley-Daviddson Senior Stylist. „Štýl, akým sme zasadili svetlomet do ochranného štítu, prepožičiava modelu Low Rider S agresívny výraz. Je to skvelý spôsob, ako vyjadriť osobitosť tohto motocykla.“
Jednomiestne sedadlo a odseknutý blatník prispievajú k čistému štýlu zadnej časti stroja. Pretože žiadna iná farba nedokáže vyjadriť toľko sily ako čierna, je Low Rider k dispozícii len vo farbe Vivid Black na kovových dieloch. Ostatné povrchy taktiež dodržujú tmavú tematiku, od vidlíc cez konzolu až po vzpery zadného blatníka. Jedinou výnimkou sú nové odľahčené kolesá Magnum Gold z liateho hliníku, ktoré majú povrchové spracovanie inšpirované zlatým nádychom magnéziových kolies závodných automobilov zo šesťdesiatych rokov. Zlatý znak na nádrži pripomína slávu modelu XLCR Café Racer z roku 1977.
Pridané: 09.02.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Harley-Davidson |
Model: | Low Rider S |
Rok: | 2016 |
Novinka: | NOVINKA 2016 |
Kategória: | Chopper/Cruiser |
Motor: | |
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1801 ccm |
Max. krútiaci moment: | 156 Nm / 3500 ot. |
Kompresný pomer: | 9.2:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 101,6 x 111,1 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC |
Chladenie: | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | jedno kotúčová |
Pneu vpredu: | 100/90B19 57H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Pneu vzadu: | 160/70B17 73V |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 305 kg |
Výška sedla: | 685 mm |
Rázvor: | 1630 mm |
Dĺžka: | 2390 mm |
Svetlá výška: | 125 mm |
Objem nádrže: | 17.8 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 5.1 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 261 km |
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2016 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 49279 | Včera: 215000