Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Diskusia Diskusia k článku (79)  [Verzia pre tlač] Tlač

Simson S51 v úprave - Minitest

 Zdieľať

Pridané: 19.01.2005 Autor: Scarp
Čitatelia: 28736 [Vaše stroje - Moja úprava]

V predchádzajúcom článku som písal ako som ho upravoval a teraz vám prinášam minitest

Každý z vás už určite videl Simsona Je to skoro najbežnejšia motorka pre začiatočníkov. Mladý chalani, ktorý začínajú jazdiť si určíte prídu na svoje vďaka nízkej hmotnosti a ľahkej ovládateľnosti.

  tak takto vyzerá
tak takto vyzerá

Výzorom to síce nieje bohviečo, ale čo už by človek mohol čakať od takej motorky. Ja som z mojou upravenou verziou celkom spokojný . Je príjemné letné poobedie, slniečko svieti a vonku rozpálený asfalt. Vložíme kľúčik potočíme, naštartujeme a vydáme sa na výjazd. Na mestskú rýchlosť stačia prvé 3 prevodové stupne a mimo mesta si v kľude môžem zaradiť aj 4ku. Motor zo zvýšeným obsahom na 64 ccm je celkom spoľahlivý nerobí problémy ani pri vyššom stúpaní. Motor je síce vzduchom chladený, ale zvláda aj dlhšie trasy.

  aj na Simsone sa dá zodrať guma
aj na Simsone sa dá zodrať guma

Nevýhodou Simsona je, že má bubnové brzdy. Pri vyšších rýchlostiach je potom brzdenie naozaj zaujímavé a je treba vynaložiť viac sily. Ale ešte sa mi nestalo že by som musel zadné koleso bloknúť.

Vzhľadom na maximálnu rýchlosť niečo okolo 82 km/h si priaznivci rýchlych motoriek neprídu na svoje. V snahe dobehnúť športovú 50-ku som par krát vytočil motor až na pekných 9 000 otáčok, pričom maximum je 10 000.

  aj na Simsone sa dá zodrať guma
aj na Simsone sa dá zodrať guma

Poznám ľudí čo mali motorku aj pár rokov a báli sa na nej robiť zaujímavé kúsky. Mňa to však začalo hrýzť už po pol roku. Po zvýšenom výkone sa mi Simsona neraz podarilo postaviť na zadné. Ale ja, keďže sa mám rád, si radšej doprajem kľudnú jazdu tak okolo 70 km/h. Jednou z nevýhod sériových Simsonov je prevodovka. Na nej som totiž strácal dosť výkonu a tak som si ju dal prerobiť na poloautomatickú, ktorá ťahá už viac ako 1,5 sezóny bez poruchy.

Kedže Simson nemá veľa plastov, tak aj ten jeden malý som dal dole a je z toho pekná replika typického naháča.

Technické údaje :


Pridané: 19.01.2005 Autor: Scarp Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (79)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 133803 | Včera: 234753