Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 06.08.2014 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 2382 [Bleskovky - Novinky]
Dnes som sa previezol na motorke Rakúskom do Linzu, kde zajtra prebehne test novinky KTM RC125. Veru krásna motorka a už na pohľad vidieť, že to nie je strojom, ktorý vznikol iba v hlavách ekonómov.
Keď som písal článok o nových malých superšportoch KTM RC125, RC200 a RC390, myslel som, že to budú len pekne zabalené lacné plasťáky. Avšak vidieť ich na živo, zatiaľ síce len odstavené v priestoroch hotela, je čosi úplne iné. Snáď žiadna motorečka sa mi nezdala naživo tak odlišná od press fotografií. Áno sú vyrábané v Indii, namiesto Brembáčov na nich nájdeme ako na malých KTM Duke brzdy BYBRE (By Brembo), skrátka sú to rozpočtovky. No v podaní KTM aj ten najmenší bike v ponuke v porovnaní s konkurenciou nemožno považovať za stroj na ktorom sa pri výrobe vyslovene šetrilo. Tie detaily sú proste premakané a ako bude jazdiť, to sa dozviem zajtra.
A máme pripravený veru zaujímavý program. Nebude chýbať jazda v meste a v okolí Linzu, no pripravená je aj uzavretá trať (nie klasický pretekársky okruh) na ktorej budú pripravené rôzne "prekážky" kde by sa malý bike ako KTM RC125 mal cítiť ako doma. Snáď sa zajtra nezopakuje dnešné šťastie na búrky, keď ma tri krát poriadne zlialo na motorke počas presunu do Linzu.
Pridané: 06.08.2014 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | KTM |
Model: | RC 125 |
Rok: | 2015 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 125 ccm |
Max. výkon: | 14.96 k (11.00 kW) / 9500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 11.8 Nm / 8000 ot. |
Kompresný pomer: | 12,6:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 58 x 47.2 mm |
Palivový system: | vstrekovanie Dell Orto 33 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 125 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm |
Pneu vpredu: | 110/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 230 mm |
Pneu vzadu: | 150/60-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 135 kg |
Výška sedla: | 810 mm |
Rázvor: | 1340 mm |
Svetlá výška: | 178.5 mm |
Objem nádrže: | 10 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 133 km/h |
Spotreba paliva: | 2.1 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 357 km |
Servisný interval: | 7.500 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Cena 8/2014 4.550,-EUR |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 161404 | Včera: 209498