Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (25)  [Verzia pre tlač] Tlač

Diagnóza RR alebo prestavba Hondy CBR 900 RR

 Zdieľať

Pridané: 29.10.2012 Autor: yamaha901
Čitatelia: 13006 [Vaše stroje - Moja motorka]

Po uverejnení článku o mojom streete Story of one streetfighter som dostal od Bacula čestnú úlohu predstaviť Vám ďalšieho streetfightra, tentoraz trošku zaujímavejšieho najmä svojou extravagantnosťou.

Začnime teda pekne od začiatku a prenesieme sa do zimy 2011. Po úspešnej prestavbe Yamahy XV 1700 Warrior, uverejnenej v časopise zaoberajúci sa prestavbami Wild 5/2011, sa hľadal darca na ďalšiu prestavbu, tentoraz kategórie streetfighter a padla voľba na nejakú zachovalejšiu Hondu CBR 900 RR model SC 33. Po dlhšom hľadaní sa našiel vhodný darca i keď model SC 28, ale prestavba sa mohla začať.

 Stav po kúpe
Stav po kúpe

Pôvodný plán bol spraviť niečo jednoduchšie, lenže ako to už býva ešte toto vylepšíme ešte toto a nakoniec sa to prerobí od základu. Takže nasledovalo rozobratie moto na šróbik a následné nekonečné hodiny a hodiny brúsenia, pílenia, dopasovávania a hľadania inšpirácii či súčiastok na nete, ktoré človek musí robiť iba srdcom, nakoľko sa to nedá robiť pre peniaze.

 Dopasovávanie
Dopasovávanie

Ako už býva u Bacula zvykom, každá jeho motorka má určitú charakteristickú črtu. Pri tejto je to tak trochu netradičný podvozok, konkrétne zadné koleso z auta. Áno presne tak čítate správne zadné koleso je 18" elektrón z auta obuté na 240-tke pneu z choppra, samozrejme tomu predchádzala výmena zadnej vidlice z Hondy VFR. Predné koleso bolo použité 17" taktiež z Hondy VFR, ktoré je krotené racingovými "strapatými" kotúčmi v spolupráci s racingovou brzdovou pumpou. Optické rozšírenie prednej vidlice zabezpečilo okrytovanie prednej vidlice z Yamahy Dragstar. V racingovom duchu sa nesú taktiež stupačky Valtermoto.

 zadne koleso
zadne koleso

Väčšina z Vás bude so mnou súhlasiť, že jednou z podstatných častí motorky je srdce, teda motor. Tento sa tiež nevyhol úpravám, konkrétne vylepšený o skrátené zvody s koncovkou Arrow, Dynojet kit trysiek do karburátorov, K&N vzduchový filter, upravené nasávanie, veko spojky, alternátora, snímača impulzov kľukového hriadeľa a veko ventilov lakované v čiernej lesklej s podtlačou lebiek pod lakom. Keď už bol vyriešený podvozok a motor nadupaný, prišiel čas vyriešiť nemenej náročnú čas prestavby a tou bola podsedadlovka. Podsedadlový plast bol kúpený ako hotový laminátový kus, ktorý bolo však potrebné dopasovať na podsedadlový rám. Ten bol realizovaný za použitia upravených, skrátených a následne zvarených pôvodných hliníkových profilov. Zadné svetlo s designom evokujúce chopper spolu s ŠPZ si našlo svoje miesto na zadnej časti podsedadlovky. Jedna z mála pôvodných vecí na motorke je nádrž. Tá dostala podobne ako zvyšok motorky sivé lakovanie s čiernym pásom a nápismi "I don´t care" po bokoch. Veko nádrže obsahuje podobne ako už spomínané veka motora a zadná vidlica čierne lesklé lakovanie s podlačou lebiek. Ďalšou nemenej podstatnou vecou je predné svetlo s laminátovým krytom dotvárajúcim celkový streetfightrový design motorky. Predný blatník, ten je kapitola sama o sebe, vyrezávaný je ručne a použitý je z Hondy CBR 954 RR Fireblade.

 Výsledný efekt po prestavbe
Výsledný efekt po prestavbe

Keď už bolo dielo hotové prišiel čas na uverejnenie v časopise Wild, podobne ako vyššie spomínaná prestavba Yamaha XV 1700 Warior. Momentálne sa pracuje na stavbe z Yamahy XS 650, tak ak by mal niekto záujem o túto CBR-je na predaj.

 prestavba CBR-ky uverejnena vo Wild 5/2012
prestavba CBR-ky uverejnena vo Wild 5/2012

Pridané: 29.10.2012 Autor: yamaha901 Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (25)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 94402 | Včera: 159257