Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 23.02.2012 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7262 [Bleskovky - Novinky]
Značka KTM má dôvod na radosť, napriek poklesu celého motocyklového trhu v Európe aj USA (o cca 5%) si medziročne rakúska značka polepšila. Predaj stúpol o 22.4% a zisky o 13.4%.
KTM EXC-F 350 |
„Úspešné predstavenie modelu Duke 125 a nová generácia závodných enduro motocyklov boli kľúčové pre tieto nárasty. KTM si zlepšila aj podiel na Európskom trhu o 30% z 4.9% na 6.3% v porovnaní s predchádzajúcim rokom. Preto je KTM najúspešnejšia značka a predstihla svojich konkurentov."vysvetľuje Stefan Pierer, predseda Výkonnej rady KTM Power Sports AG.
KTM Duke 125 |
Vyhliadky do budúcnosti má KTM naďalej smelé. Aj keď predpovede naznačujú klesajúci alebo stagnujúci trh v Európe a USA v roku 2012, KTM očakáva že zvýši predaj aj zisky. Dopomôcť k tomu má aj nový Duke 200, ktorý KTM v kooperácii s Bajaj predstavila v januári a vstupuje s ním na indický trh. KTM očakáva viac ako 20 000 predaných Dukov. Duke 200 sa tak stáva prvým KTM modelom, ktorý je dostupný celosvetovo.
Foto: | |||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | KTM | KTM | KTM |
Model: | 350 EXC-F | 125 Duke | Duke 200 |
Rok: | 2011 | 2011 | 2012 |
Novinka: | NOVINKA 2011 | NOVINKA 2011 | NOVINKA 2012 |
Kategória: | Enduro | Supermoto | Supermoto |
Motor: | |||
Typ motora: | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) |
Objem: | 350 ccm | 124.7 ccm | 200 ccm |
Max. výkon: | 15.37 k (11.30 kW) / 10500 ot. | 25.84 k (19.00 kW) / 10500 ot. | |
Max. krútiaci moment: | 12 Nm / 8000 ot. | 20 Nm / 6800 ot. | |
Kompresný pomer: | 12,5:1 | 11,5 : 1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 58 x 47.2 mm | 72 x 49 mm | |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 160 mm | 150 mm | |
Zdvih vzadu: | 160 mm | 150 mm | |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 280 mm | 300 mm | |
Pneu vpredu: | 110/70-17 | 110/70 x 17 mm | |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 230 mm | 230 mm | |
Pneu vzadu: | 150/60-17 | 150/60 x 17 mm | |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 118 kg | 125 kg | |
Výška sedla: | 810 mm | 810 mm | |
Rázvor: | 1350 mm | 1361 mm | |
Svetlá výška: | 185 mm | 170 mm | |
Objem nádrže: | 11 l | 10.5 l | |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Spotreba paliva: | 4 l/100km | ||
Dojazd po rezervu: | cca 196 km |
Pridané: 23.02.2012 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 45143 | Včera: 121123