Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 21.11.2011 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Bleskovky - Predstavujeme]
Honda v Tokiu predstavila viacero elektro konceptov na dvoch, troch, ale aj štyroch kolesách, ale aj endurko na každý deň s označením CRF250L.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
Kto už dlhší čas sledoval "suchoty" Hondy v segmente malých, spoľahlivých, praktických endúr na každodenné využitie či už v meste alebo v teréne, ten sa dočká. Malá CRF dostala motor z asfaltovej sestry CBR 250 R. Otázne teraz je, či sa bude dovážať a predávať aj u nás.
![]() |
| CRF250L koncept |
![]() |
| CRF250L sériová podoba |
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Honda |
| Model: | CRF 250 L |
| Rok: | 2012 |
| Kategória: | Enduro |
| Motor: | |
| Typ motora: | jednovalec (4T) |
| Objem: | 249.4 ccm |
| Max. výkon: | 23.12 k (17.00 kW) / 8500 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 22 Nm / 7000 ot. |
| Kompresný pomer: | 10.7: 1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 76 x 55 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 250 mm |
| Zdvih vzadu: | 240 mm |
| Brzdy vpredu: | jednokotúčová dvojpiestková |
| Priemer bŕzd vpredu: | 256 mm |
| Pneu vpredu: | 3.00 - 21 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm |
| Pneu vzadu: | 120/80 - 18 |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 144 kg |
| Rázvor: | 1445 mm |
| Dĺžka: | 2195 mm |
| Šírka: | 815 mm |
| Výška: | 1195 mm |
| Svetlá výška: | 255 mm |
| Objem nádrže: | 7 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Max. rýchlosť: | 120 km/h |
| Poznámka: | |
| Poznámka: | Cena 10/2012: 4 250,- EUR |
Elektrická verzia superšportu v ráme 250 ccm kubíkovej mašiny. Prototyp navrhla športovná divízia HRC a tak dostal tie najlepšie komponenty ako pruženie od Öhlinsu, brzdy Bermbo Monobloc a odľahčené kolesá.
![]() |
Malé približovadlo, extrémne kompaktné, poháňa elektromotor. Batéria je oddeliteľná a môže byť využitá aj ako zdroj pre každodenné použitie. Compo je možné vložiť do auta napríklad do auto štúdie Hondy s názvom MICRO COMMUTER CONCEPT.
![]() |
Tiché a komfortné približovadlo vzniklo inštaláciou elektropohonu do jedinečného trojkolesového skútra. Môže byť doplnené o zadný kufor pre rôzne využitia napríklad pre kuriérsku službu.
![]() |
Mestská mobilita v úplnej jednoduchosti. Townwalker môže byť jednoducho zložený sklopení riadenia a sedačky a tak naložený do auta.
![]() |
Pridané: 21.11.2011 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 117476 | Včera: 120719