Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 13.11.2011 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 4968 [Bleskovky - Predstavujeme]
Brutaliek od MV Agusty stále pribúda. Taliansky výrobca tak má v ponuke hneď niekoľko naháčov s menom Brutale. Každý si tak môže vybrať podľa svojich jazdeckých schopností. Od najmenšej Brutale 675 až po najostrejšiu Brutale RR 1090.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
MV Agusta Brutale RR 1090 je momentálne najsilnejším naháčom v ponuke MV Agusty. Z dielní talianskeho výrobcu vyráža na cesty skutočný superbike bez kapotáže. Na dizajne sa toho veľa nezmenilo avšak o motore to povedať nemôžeme.
Motor v Brutalke RR 1090 dostal nové vačky, sacie hrdlá a zmenený bol aj systém vstrekovania. Radový štvorvalec o objeme 1078 ccm vyladili v MV Aguste tak aby poskytoval maximálny výkon 117 kW pri 11.900 ot./min. a krútiaci moment rovných 100 Nm pri 10100 ot./min. Nové sú aj palivové mapy, systém kontroly trakcie nastaviteľný do ôsmich pozícii a antihopingová spojka.
Rám je vyrobený z chróm-molybdénových trubiek, ručne zváraný s nastaviteľnou geometriou riadenia, čo umožňuje jazdcovi prispôsobiť geometriu biku svojim osobným potrebám. O odpruženie sa vpredu stará obrátená vidlica Marzocchi s priemerom trubiek 50 mm a vzadu plne nastaviteľný tlmič Sachs.
Brzdový systém je rovnaký ako u MV Agusty F4 RR. Ide teda o radiálne monobloky od Bremba s kotúčmi o priemere 320 mm vpredu a 210 mm vzadu. Neodpruženú hmotnosť, o viac ako jeden kilogram oproti klasickým liatym kolesám, znižujú použité kované kolesá.
MV Agusta Brutale RR 1090 sa bude predávať za 18.800 €. K dispozícii bude v troch farebných kombináciach: America, Červeno/Strieborná a Matt Magno Grey/Matt Black (sivo/čierna).
info & foto: net.mvagusta.it
Pridané: 13.11.2011 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | MV Agusta |
Model: | Brutale RR 1090 |
Rok: | 2012 |
Novinka: | NOVINKA 2012 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 1078 ccm |
Max. výkon: | 158.4 k (116.5 kW) / 11900 ot. |
Max. krútiaci moment: | 100 Nm / 10100 ot. |
Kompresný pomer: | 13:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 79 x 55 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 125 mm |
Zdvih vzadu: | 120 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 210 mm |
Pneu vzadu: | 190/55-ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 183 kg |
Výška sedla: | 830 mm |
Rázvor: | 1438 mm |
Dĺžka: | 2093 mm |
Šírka: | 760 mm |
Svetlá výška: | 150 mm |
Objem nádrže: | 23 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 265 km/h |
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 12271 | Včera: 115419