Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 08.02.2010 Autor: racer8
Čitatelia: 19832 [Vaše stroje - Moja motorka]
Nedávno mi jeden z motoridákov napísal správu a poprosil ma, aby som mu povedal moje skúsenosti s mojou bývalou Suzi, tak to píšem práve sem, aby si to mohol prečítať každý, kto má záujem.
Suzi |
Tak asi ako všetci som začínal hľadaním a prezeraním inzerátov. Môj pôvodný plán bol zaobstarať si Yamahu R1. No pri prezeraní inzerátov mi padla do oka práve ona a neľutujem. Zavolal som chlapíkovi dohodol som stretnutie a vybral sa ju pozrieť. Od prvej chvíle som vedel že ju chcem a tak sme sa dohodli, spravil sa prepis a už bola len moja. Ale aby som sa nerozpisoval o osobných veciach tak Vám napíšem hlavne čo-to o jej správaní, plusoch a mínusoch.
To nech posúdi každý sám pretože koľko ľudí toľko chutí no myslím, že ani dnes jej tvar nie je na zahodenie a vyzerá na svoj vek moc dobre. Čo sa týka jazdných vlastností (ako ukázali aj testy mnohých magazínov), proste technici zo Suzuki vedia ako na to. Plne nastaviteľné predné aj zadné pruženie a od výroby tlmič riadenia sa podpísali na tom, že jazda je príjemná a prispôsobená výkonu motora. Motorka sa dobre klopí a drží stopu. Predné brzdy sú dvojkotúčové, nastaviteľné, dávkovanie je pomerne presné a nevädnú ani pri častom brzdení v letných horúčavách. Zadná brzda je jednokotúčová a občas sa mi stalo, že sa zakusla, ani som na ňu silno nepritlačil. Ale inak ich hodnotím kladne.
Je kapitola sama o sebe. Kto jazdil na 750-ke vie o čom hovorím, pretože výkon je podobný litru a váha zas menšej sestre 600-vke. Mal som možnosť sedlať aj GSXR 1000 K3 no na moje počudovanie okrem záťahu v nižších otáčkach, čo je u väčších objemov normálne, tam až taký veľký rozdiel nebol. Skúšali sme aj šprint z miesta a fakt ma tešilo keď mi liter ušiel len o chlp. Správanie motora je typické ako u superšportov – nižšie otáčky je pomerne pokojná jazda, no nad 6-tisíc sa začína diablov koncert. Veľmi nízke otáčky motoru nechutia čo Vám dá najavo šklbaním a to hlavne pri zaradenom vyššom stupni.
láska na prvý pohľad |
výlet |
neskutočne dobré svetlo – v noci perfektný prehľad a dobrá viditeľnosť, odkladací priestor v podsedlovke, pomer výkon a hmotnosť, dostatok miesta aj pre vyšších jazdcov, tlmič riadenia | zlý prístup pri výmene oleja a filtra (treba zhodiť kapotáže, čo u K3 netreba), absencia antihopingovej spojky, necitlivá zadná brzda |
Pridané: 08.02.2010 Autor: racer8 Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Suzuki |
Model: | GSX-R 750 |
Rok: | 2001 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 749 ccm |
Max. výkon: | 143.1 k (105.2 kW) / 12500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 83.4 Nm / 10500 ot. |
Vŕtanie x Zdvih: | 72.0 x 46.0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 130 mm |
Zdvih vzadu: | 130 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm |
Pneu vzadu: | 180/55-ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 166 kg |
Výška sedla: | 830 mm |
Objem nádrže: | 18 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 275 km/h |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 44499 | Včera: 121123