Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 03.11.2007 Autor: Crossbiker
Čitatelia: 14819 [Vaše stroje]
S kufrom |
Keďže ja používam na skúter uzavreté integrálne prilby (pozostatok z veľkých motoriek a aj príprava na opätovné osedlanie veľkých motoriek), tak som si do zadu nahodil 46-litrový kufor, do ktorého nemám problém ich zbaliť. A priestor pod sedadlom ostane k dispozícií na inú batožinu.
Zrkadlá |
V zrkadlách je vidno dozadu! Bez toho, aby som tam mal pol pleca ako to bolo na Hornete i iných moto, čo som mal. Tu naozaj spokojnosť a prehľad.
Ovládacie spínače |
Ovládacie prvky svetiel, smeroviek a klaksónu sú dobre prístupné a dosažiteľné. Kapotáže dostatočne kryjú jazdca proti poveternostným vplyvom. Pri mojich pár jazdách v daždi som dorazil domov v podstate suchý. Vrch zachytila spoľahlivo bunda a aj tá bola len jemne mokrá, nohavice a topánky boli suché. A to som išiel v daždi 15 km. Horšie dopadla spolujazdkyňa, ktorú trafila voda z oproti idúceho auta, ale tomu by nezabránili žiadne kapotáže. Nádrž je umiestnená v stredovom tuneli podlahy pod uzamykateľným krytom. Zmestí sa tam 13 litrov benzínu, z toho je rezerva 2 litre.
Skúter nemám dlho, takže na nejaké obsiahlejšie závery nemám dostatok informácií, ale dúfam, že budem s ním spokojný. Snažil som sa tu objektívne zhrnúť doterajšie skúsenosti. Dúfam, že to niekomu pomôže. Tak vidíme sa na cestách. ZDAR!
Pridané: 03.11.2007 Autor: Crossbiker Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 39853 | Včera: 143215