Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 30.05.2006 Autor: Spiritik
Čitatelia: 25350 [Vaše stroje - Moja motorka]
Takže som sa konečne dočkal a v garáži zaparkoval moju novú Hondu NSR 125 R. Po prvých 250 najazdených kilometroch som sa rozhodol, že sa s vami o ňu podelím.
Kúpil som ju vo štvrtok 25. 5. 2006 od človeka, ktorý na ňu chudinku ani nemal čas. 2 mesiace stála v bazári medzi ostatnými nechcenými kamarátkami. Keď som ju v predošlú sobotu po prvýkrát uvidel, moju očakávanú reakciu typu: "Toto je tá pravá a musím ju mať" vystriedal len pocit, že: "Hmmmm, vcelku pekná", ale to som ešte netušil, čo ma čaká. Po lepšej obhliadke som zistil, že informácia o 100 %-nom stave nie je až tak 100 percentne pravdivá. Úchyt ľavej prednej smerovky - zlomený, zle dosadajúci ľavý plast a k tomu kopec povolených škrutiek. Nasledoval hojný počet nadávok na všetko okolo vyplývaúci z mojej blbej nálady. Ešte v ten deň som sa skočil porzieť na novú CBR 125 ale iba som sa utvrdil, že je to skoro ako väčší Simson. A tak som sa spoločensky unavený vracal domov.
Keď som si v ten deň ľahol večer do postele, hlavou my prebehla myšlienka, že tie poškodenia nie sú zas až také strašné. Veď čo, smerovku opravím, plast sa dopasuje a skrutky sa dotiahnu. So zmiešanými pocitmi som zaspal len ťažko a na druhý deň ráno padlo rozhodnutie. Beriem ju. Nasledovaly nekonečné dni čakania až som sa zobudil v ten inkriminovaný štvrtok.
Vo štvrtok ráno, keď ma zobudil môj otravný mobil, som sa dozvedel, že najprv ma čaká dlhá cesta s otcom do práce (čo je mimochodom cca 100 km úplne opačným smerom ako na mňa čakala moja nastávajúca) a tak som s veľkou nevôľou sedel ráno o siedmej v aute na ceste smerom k južným hraniciam nášho Slovenska. Cestou domov som mal opäť možnosť prebehnúť sa na CBRke, ale tentokrát s ladeným výfukom a športovým filtrom. Ale ani tieto vymoženosti vo mne nevzbudili pocit o akýchkoľvek kvalitách tejto mašinky. Po jej odskúšaní ma čakalo len jedno. Vysnívaná cesta pre moju novú Hondu. Bol som nervózny, lebo zakaždým keď som pozrel smerom k slnku, tak som ho nemal šancu vidieť vďaka nádherným búrkovým mrakom, z ktorých bohvie prečo nepršalo. Po párhodnovej ceste (pár = 2) som sa ocitol na nej s kľúčom v zapaľovaní a spokojne vrčiacim dvojdobým motorom pod nádržou s rokom narodenia 2000.
S veľkými obavami spôsobenými akurát prebiehajúcou akciou Jastrab som sa vybral domov. Neskúšajúc maximálku, ale s o to vačším pôžitkom z jazdy som prechádzal malebné dedinky, predbiehal aj idúce autá (nie len stojace ako na Simsone). Nádrž doplna naplnená benzínom mi dávala pocit, že snáď môžem ísť aj na kraj sveta. Po zhruba hodinke a pol jazdy domov som ešte s kamarátom prebehol pár dedín v okolí a zaparkoval ju doma v garáži, odkiaľ sa na jej úkor muselo vysťahovať auto.
Na druhý deň som len s nevôľou išiel so školy a celý deň len pozeral z okna a modlil sa aby nezapršalo. Naštastie sa aj profíci z meteo.sk zmýlili a ja som už o jednej sedel na mojej novej kráske a brázdil som okres s obavami pred zelenými priateľmi. Rozhodol som sa vyskúša všetko čo mi táto mašinka dokáže ponúknuť a tak som brzdil, zrýchloval, klopil a všetko čo sa len dá a moje hodnotenie je asi takéto:
Na záver asi toľko, že zúfalo čakám kým vykukne slniečko a spolu so Stinkym pre Vás pripravíme nejaký mini-cestopis
Spiritik
Pridané: 30.05.2006 Autor: Spiritik Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | NSR 125 |
Rok: | 2000 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (2T) |
Objem: | 124.8 ccm |
Max. výkon: | 15.22 k (11.19 kW) / 9500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 15 Nm / 8000 ot. |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 132 kg |
Výška sedla: | 790 mm |
Objem nádrže: | 13 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 120 km/h |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 5226 | Včera: 145435