Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Diskusia Diskusia k článku (11)  [Verzia pre tlač] Tlač

HP2 podľa Schnitzera, alebo HP2 Supermoto

 Zdieľať

Pridané: 23.03.2006 Autor: sliver
Čitatelia: 12969 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Nemci tento rok vstúpili na trh s terénnou motorkou. A iný Nemci si povedali nie nie nie spravíme z toho supermoto. Je jasné o koho ide v prvom prípade, no a v tom druhom ide o nemeckého úpravcu motocyklov a automobilov (oboch značky BMW) AC Schnitzer.

Už po vzhliadnutí stránok www.ac-schnitzer.de musí byť človeku jasné, že týto ľudia, čo to o úpravach vedia. Mimochodom stránky sú v nemčine aj v angličtine, takže jazykovo zdatným prajem príjemné čítanie. Tým menej zdatným aspoň príjemné pozeranie obrázkov. Ale vráťme sa k téme, ktorou je úprava nového endura HP2 od BMW.

HP2 prešlo odtučňovačkou. Nie však takou, ktorú je nutné nahodiť, aby ste sa po sviatkoch vianočných napratali do tej krasnej koženej kombinézy, ktorá ležala pod stromčekom. Krásny továrenský drôtený výplet bol nahradený liatymi kolesami pričom predné sa vymenilo za v priemere menšie, 17 palcové. Obuté jej boli pneumatiky značky Dunlop Sportmax GP v rozmeroch 120/70 a 180/55.

Brzdový systém bol upravený (ak sa výmena dá nazvať upravou). Pôvodný jednokotúč o priemere 305 mm vpredu, ktorý bol brzdený štvorpiestikovým Brembo-m nahradili dvojkotúčom o priemere 320 mm, ktorý bol prebraný priamo z BMW R1100S Boxer Cup replica.

Vzhľadom na to, že sa jedná o supermoto úpravu, a motocykel sa po nej bude na drsný terén pozerať iba zo spevnenej krajnice, došlo k výmene prednej vidlice za WP vidlicu s priemerom 50 mm. Zadná vzduchová tlmiaca jednotka bola vymenená za klasickú plne nastaviteľnú tlmiacu jednotku od WP.

Extra sila Schnitzerovej úpravy bola dosiahnutá priamym prevodom exhalátov a novým potrubím, ktoré nahradilo katalyzátor, čomu budú všetcia extrémny ochrancovia životného prostredia naklonený. Sila sa týmto vyšplhala na 111 koňských síl (zvýšenie o 6 koňských síl oproti štandardu), pri použití výfukového tlmiča, ktorý je povolený aj na cestnú premávku. Pri, tak povediac, traťovej úprave (proste bez tohto tlmiča) je sila 112,5 koňských síl, s plnou váhou s náplňami 190kg. Sada na vlastnú úpravu, čiže kolesá, brzdy a výfukový systém by mal byť v predaji už koncom tohto roku.

Pridané: 23.03.2006 Autor: sliver Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (11)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 245160 | Včera: 124909