Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Tu je porovnávací test takmer všetkých superšportov na trhu: Upravené 2 krát. Naposledy upravil RomanRX (16.03.2010 17:27) |
zaujimave vysledky, osobne si ale myslim ze bezny smrtelnik nerozpozna nejake markantne rozdiely. |
chýba mi tam jawa 350. asi sa báli konkurencie tak ju tam nedali :D |
Viete čomu nechápem... ako môže tak malá spoločnosť ako napr. MV agusta alebo Ducati konkurovať veľkým koncernom ako honda yamaha a pod. Veď do vývoja musia dať určite viac prostriedkov tie veľké. Jedná sa o milióny predaných kusov a u MV to činí pár kúskov. ??? |
pekne zmanipulovany test, skoro ako vsetky testy ADAC a AutoMotorundSport a podobnych nemeckych periodik, kde masiruju tomu nemcovi mozog stale dookola ze len nemecka auto je najlepsie v porovnani s inymi a rovnako to je s testom pneumatik a aj motoriek |
slajo: Je to možno preto, že veľká časť motocykla je poskladaná od externých dodávateľov. Napríklad podvozok od Ohlinsu, brzdy od Bremba, kolesá Marchesini atď. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RomanRX (16.03.2010 17:49) |
slajo co na tom nechapes? japonske motorky su vedla europskych dost "rozpoctove" |
blade |
aj tak to podla mna neni objektivne a testom neverim, len ciastocne ked suzuki vyhra ..........jap. o kolko menej stoja.....a ked dolozim love rozdielu, na upravu tlmcou ect. tak bude taka ista rychla ak nie aj rychlejsia....... |
Mne je to az podozrive ze na prvych piatich miestach su europske znacky |
Dost ma prekvapila vysoke umiestnenie KTM. Necakal som, ze porazi 1198... |
vsetko zalezi od okruhu, na inom by to mozno dopadlo uplne inak. |
nerd: nieco hovoris Upravené 1 krát. Naposledy upravil 13Marco13 (16.03.2010 19:01) |
Obhájil som posledné miesto |
Tu su vysledky z roku 2009. |
A tu su vysledky testu Motociclismo 2010 (iny test, na inej trati, iny piloti, ine podmienky): |
Chujovina prvej triedy. Neverim ze by sa europania takto poukladali na prvych miestach, to je nemozne!!! Apropo MotoGP ci WSBK alebo WSS hovoria za vsetko. |
majky tvoje "apropo" nema so seriovymi motorkami nic spolocne |
ale však japonce skladaju na bežiacom páse o čom to je ? o ničom...napriklad taka augusta ma aj poriadnu historiu kdežto japonce asi ťažko až 70-80-te roky nahor motorky aj motory sa dnes montuju ručne s dvorazom na kazdy detailik u japoncov to "nahadzu" na pase a je vyrobenych "milion" kusov za den a este sa s tym pretekaju kto vyrobi viac ci kawasaky honda alebo yamaha...radsej budem jazdit na "cezete" a ked budu bubaky kupim si poriadnu moto napriklad ducati ktora mala si myslim vzdy najspickovejsi vzhlad design . |
nerd: proste je to blud. zeby sa medzi prvych 5 nezamiesal ziadny Japonec. Strasne okate. |
mne sa tiez tomu nechce verit, testov so superbajkmi som precital hadam stovky od roznych jazdcou a roznych casakov. A naozaj sa mi zda okate ze japonci su na chvoste. Pred dvomi rokmi som cital od supermota test. R1, GSXR1000, RSV 1000 Factory, A ducati 1098 a MV Agusta. Prva bola GSXR, potom ducati, hned za nou R1, RSV a nakoniec MV. Testovali rozny jazdci z roznich zemi v Australskom Philip Island. Ved japonci dominovali aj v Superstockoch, aj europske stockove zavodi jazdili v poprednych miestach na japoncoch. Osobne myslim, ze kazdemu vyhovuje ina motorka. Objektivne by bolo keby kazdy jazdec jazdil na kazdej motorke, s priemerovali sa casy a stoho by vysla ktora je ta naj Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pedro26 (16.03.2010 20:54) |
Pedro: ja som len to chcel naznačiť že tá značka bola vždy napredu lebo dbali na detaily už odjakživa aj keď potom krachla ale zase je naspat v takej kvalite. |
ak niekde je napisane ohlins, neznamena to ze je to to najlepsie od ohlinsu, brembo to naj od bremboa atd............... |
DUDO175 Agusta ma uz len historiu nic viac. Teraz je to skladacka z Ducati Cagivi a Gileri ktoru si zmyslel vyrabat jeden milionar zo synom. Co si tym myslel ze vzdy bola napredu? |
MajkyYamaha...ale kopeš od hnevu nožičkami. Upravené 1 krát. Naposledy upravil motoexcite (16.03.2010 21:58) |
motoexcite: nezrad suzuki .................... |
...kto vie, ake by bolo poradie pri crash testoch? |
posledna dobra GSXR bola K5-6 Upravené 1 krát. Naposledy upravil nerd (16.03.2010 22:35) |
nerd Tvoje info ohladne bmw su stare.Problem s abs maju uz udajne technici vyriešený,zmenou softwearu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil motoexcite (16.03.2010 22:41) |
udajne |
Majky tým som myslel to že v dobre svojej slávy nejakych 20-30 rokov trvalo to obdobie a už vtedy dbali na detail...tak vyhrávala jeden pretek za druhým ale nie vo všetkých kategoriach samozrejme...vedel by som aj iné značky vymenovať no japonské začali aj tak neskôr ...nieže by som ju obhajoval a ale je to tak.posledných 30rokov to boli japonce som zvedavý čo dojde po nich. |
Myslis Bol d Or? To ano,tam mal Miksovsky s brzdami a s ABS problem.Bolo to tam všetko moc narychlo zbuchnute dohromady a na doladovacky tam uz nemali cas. |
ano mam na mysli problemy timu bmw sikora bily, ale aj ini mali problemy. |
kua BMW to valcuje asi na tej mašine fakt neco bude nejako moc ju vseci vychvaluju... R12009nekomentujem... |
Rozprával som sa o tom probleme s ABS s chalanmi priamo s toho timu sikora bily.To ABS bolo softwearovo nastavene na iny profil,vyšku pneumatik. |
nerd: podla tech.udajou serie, K6 166kg(sucha) 178ps, K7 172kg(sucha) 185ps ????????????? |
Nerd napisal ze k7 nema kone. Kone ma,ale oproti k6 ich citit len vo vyssom pásme otačok.Od 8000 hore. |
BMW postavilo najpr okruhovku na ktoru neskor dali svetlá a späťaky, Race abs važi cca 1700 gramov, oproti normálnemu(cca 7000g). MV Augusta vlastníci su otec so synom ale obaja su fanatici, ktorí aj na nich jazdia.Celu motorku do detailu navrhol Tamburiny a každú moto sklada kompletne celú jeden mechanik. Apropo MV F4 bola navrhnutá v 1996 a pozrite si ducati 1098 ktoru navrhol ten istý návrhar a zistite že ducna ma tie tvary až teraz. Schvalne si ich porovnajte |
neblazny, hadam nechces aby som prerobil moju K7cku na stuntbike(nato mam tu 750ku), mam prisny zakaz, priatelka a najlepsi kamarat by ma obesili skor ako street na vozenie, to si este pockam ..............ja sa len info pytam, nezaujimal som sa v poslednej dobe moc o SS(pre cestu vidim kazdy ako dobry), takze namam prehlad a nemozem porovnat....ale isiel by som liter na slo.ring vyvetrat, ale druhou stranou sa bojim, lebo este je ako cukrik, to nebudem mat nic z toho.... |
a je tam toho ktora je prva Upravené 1 krát. Naposledy upravil tigrik77 (17.03.2010 0:24) |
kazda motorka v dnesnej dobe je vyborna a daju sa snou jazdit neuveritelne casy.... Osobne si myslim ze masinu si treba kupovat srdcom a nie testom |
Mikey: len ina liga ............. ale aj hrac nizsej ligy moze byt lepsim |
jebuto: nič proti, ale nejako sa ti to mieša, Tamburini navrhol najprv 916, až potom MV F4 a s dizajnom 1098 nemá nič spoločné, keďže pracoval u Cagivy, ktorej bola Ducati v čase vývoja 916 súčasťou... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (17.03.2010 14:02) |
Mikey: ja tu vidím "...všetkých SUPERBIKOV" |
podla mna kludne realne vysledky... ako tu uz bolo spominane na inom okruhu s inymi podmienkami by kludne mohlo byt poradie opacne... |
Rozhodovanie sa srdcom pri vybere motorky je sice fajn, no podstatnu cast predaja superbikov a supersportov ovplyvnuju najma preteky MotoGP, WSBK, WSSP a v neposlednom rade vysledky porovnavacich testov. Kazda podobna reklama, mozno aj podvedome, vplyva na vyber nasej motorky a na nase nazory. Kazdy predsa chce aby prave jeho motorka bola ta najlepsia. |
Aprilia RSV 4 R - Sport Bike of the Year 2010 |
samko1 hej mas pravdu ale neplati to na kazdeho. napr ja motosport ako je motogg wsbk absolutne nesledujem... moju RR som si vybral srdcom aj ked ma kazdy od toho odhovaral ze je to najhorsi liter co si mozes kupit.... teraz som si kupil zx10r a tak isto ma kazdy od toho odhovaral kupil som si ju jednoducho preto ze sa mi ta motorka nesmierne paci a ver ci never o tej motorke som necital ani jeden test a s nikym som sa neradil proste som si povedal ze ju chcem tak som si ju kupil a nic ma v tom neovplivnilo len ja |
Inak v novom Motohouse je tiez testik , ktory vyniesol BMW do neba ,vobec o tom nepochybujem, ze je to jedna z najspickovejsich masin. Ma v serii to co ine nemaju ako napr. kontrola trakcie a ma drahsie komponenty ako (brzdy a podvozok), ale je zhruba o 6000 eur drahsia , ked mozno nasypete 6000 eur do japonskej masiny bude mozno porovnatelne dobra. Takze rozdiel je hlavne v pouzitych komponentoch ,a ani japonci by urcite nemali problem vyrobit motorku ktora by stala neviem kolko, ale naco vyrobit nieco co si uplne obycajny clovek nemoze dovolit ??? takze tam davaju overene a lacnejsie komponenty ktore su plne dostacujuce a znizuju cenu motocykla.. |
samko1, samcho: |
pepe01: aj tebe Upravené 1 krát. Naposledy upravil 13Marco13 (17.03.2010 17:21) |
samko1 napisal: A ludia, ktori ospevuju len jednu znacku, ktora je "najlepsia"? To su len obete perfektneho marketingu. (Myslim tym vyroky: "Honda je Honda", vyroky o jedinecnosti Ducati, ci nemeckej preciznosti) |
vsetky su dobre...len tie burane stoja uz zaprd..pokryvene ramy..aj ked sa hovori...aj klobaska je kryva a jaka dobra je |
Jak bolo napisane vyssie, tu neje co porovnavat. bmw uplne inak pristupuje k vyrobe ako ostatne znacky a vyuzivaju ovela kvalitnejsie materialy, ktore keby dali do japoncov dosiahli by taktiez krok dalej no napriklad suza by nestala 10 tisic eur ale aspon polovicku drahsie. |
Mikey som sa nasmial ze aj klobasa je kryva |
pozrel som si videa este raz, tak ten taliansky test ma viac uputal Upravené 1 krát. Naposledy upravil 13Marco13 (17.03.2010 19:32) |
marco co to hovoris, jak ze sa lamu u novych modeloch suzuki ramy? ... |
marco co??? ani mi nevrav aj u nahacov???? |
Ale prd, marco trepe, problemy boli pri gsxr 1000 k5-6 a aj tu boli preventivne menene. Prekvapila ma R1-ka, co citam tak ju kritizuju ze jej chyba vrsok vykonu, proste ze sa nic nedeje. Samozrejme ze toto treba brat teoreticky bo verim ze inak to je brutal motka. |
no o problemoch GSX-R k5-6 viem aj to ze to preventivne menili |
Motoexcite Ano pravdu povedat dost ma to serie. S1000RR mi pripada ako keby bola retardovana, vobec sa mi nepaci okopcili japonconcov display posobi tak lacno a tie asimetricke tvary noproste fuj. Ten test je podla mna total blud. |
MajkyYamaha okopcili japoncov? A cim? |
napisem len co som sa na inych forach docital......na 1 nemeckom stuntfore to spomenuly, ktora motorka na stuntbike: a tusim u novsich K4-5,6-7 600, 750(u 1000ky neviem) spravia sa u niektorych trhliny pri zvaroch pri prednom zvare a suzuki vola majitel na servis a zosylnia(vystuzia) ram z nutra,chlany hovorili ze si to radsie sam zosilnia(vystuzia) ako by to trochu dali polepit......odporuca sa ram pri zvaroch raz zacas skontrolovat, prejavuje sa to ako vlasovatrhlina |
No mne paci aj bmw a ta farba? no nekup to ?! ale ta cena? |
Majky, neviem preco sa nad tym rozculujes, BMW nie je dedinska firma, ma prachy a postavila momentalne to naj co sa da, o rok to bude ine. Tvoj odpor voci baworakom iba potvrdzuje vseobecny nazor - bud sa Ti pacia alebo nie, aj ja som mal svoju terajsiu cca 6mesiacov v garazi bez toho aby som ju co len nastartoval, tak sa mi nepacila. |
Marco - ako si uz upresnil modelove rady, inak tie trhliny sa prejavovali iba pri extremnych situaciach/pouzivani. No proste sudruzi z japonska sa sekli a nepredimenzovali. |
MalyMirec Prednu kapotaz a nasavaci otvor z R6, zadna kapotaz z GSX-R, podsedadlovka led svetlo R6, vyfuk na boku je uz Japonsky standard. Sede gombiky na ruckach mi pridu z lacneho plastu vyzeraju ako z detskej hracky a displej je fakt pod uroven. Ano nemozem to zniest ale nie iba kvoly Yamahe ale aj kvoly CBR ci GSXR, to su prave legendy v tejto kategorii. |
vidis to tak, lebo to tak vidiet chces |
juraja: mi slovaci sme extremisti |
MalyMirec, v niecom mas pravdu, vela ludi si mysli ze Elvis este zije a to ze brmboracka ma nieco z japoncov je fakt, iba predny kukuc je ich ortodoxny. Upravené 1 krát. Naposledy upravil juraja (17.03.2010 20:45) |
edit k ramom.......opravujem sa, pri normalnej jazde myslim ze nebude problem........(jazdim ju sam) |
Motohouse marec 2010 článok o BMW S 1000 RR: |
europske moto su zvacsa o dost drahsie oproti japonskym, kvoli tym drahsim komponentom. |
ja nechcem ABS a ziadnu trakcnu kontrolu............... |
pitaz skus si zistit, co vsetko verzia FACTORY obsahuje.... potom porovnavaj |
MalyMirec: objasni spocitaj |
For those who can live with Showa/Sachs (instead of Öhlins) suspension, aluminium (instead of magnesium) components, plastic (instead of carbonfibre) parts in the bodywork, and a non-adjustable chassis (instead of one that allows you to change the swingarm’s pivot point, steering head angle and even the engine position…), taktiez bez vyfukoveho kompletu Akrap, zavodnej elektroniky.... mno tak pocitaj |
tak mam kalkulator no suma sumarum..celkom pekna palka 4300 rozdiel.. tolko moja nestala |
Ak si niekto uz kupil Apriliu RSV4 alebo factory a nema doma zvolacku, tak tu ma info, vraj dostanes novy motor bike roka???????????!!!!!!!!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil 13Marco13 (18.03.2010 9:11) |
Potom to nekup, to mali hned napisat ze v cene novej motky su dva motori. |
Aprilia ruft eine kleine Serie der Modelle RSV4 R und RSV4 Factory zurück Upravené 2 krát. Naposledy upravil 13Marco13 (18.03.2010 13:55) |
BMW je najnovsie na trhu, musi sa predavat. |
aha... mno tak aprilia ma porodne bolesti. Ono sa to casom utrasie |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 113465 | Včera: 217280