Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Tak toto som fakt netusil.. asi najviac ma zaujala cast od 0:20 .. ved sa pozrite sami |
JoNNO To je novy Big Bang motor v Yamahe R1 2009. Anglicky sa to vola CrossPlane Cranckshaft to znamena ze piesty hraju v 90 stupnoch po sebe co znamena ze motor nestraca silu v ziadnych otackach. Doteraz to mala iba Yamaha YZR-M1 teraz to ma aj seriovka. |
A este mi povedz odkial si zobral, ze ten motor nestraca silu v ziadnych otackach?! Si najskor pozri graf vykonu tejto moto a potom uvidis ten oslnujuci vykon na nizkych otackach |
MajkyYamaha ahaa.. ďakujem za vysvetlenie |
pekne video. Tu su nejake grafy, no bohvieake zlepsenie tam svojim laickym okom nevidim. Upravené 1 krát. Naposledy upravil rasti (11.02.2010 16:38) |
No tak rasti ma zjavne predbehol, ale dam sem aj ja jeden |
CBRRider Takto ju opisuju profici,ze sa to prejavuje akoby boli dva motori v jednom. Ja som ju este nejazdil. |
RomanRX Lebo ma Veckovy motor. Radsej by som ju porovnal s CBR1000. |
Porovnanie všetkých japonských litrových superbikov. |
Roman |
CBRider Ano je to tak ale je to revolucna masina a dokazala vela uz prvy rok. Vid WSBK 09 |
MajkyYamaha: Úspech v WSBK by som skôr pripisoval Benovi. Je to talent, ale samozrejme aj mašina je skvelá. |
Majky: ako urcite ze je dobre, ze sa skusaju nove techniky, ved vyvoj ide dopredu Ja len ze to nemalo az taky extra efekt |
RomanRX Jasne je to talent od boha, ale myslel som si ze nieco ako variabilna klukova hriadel bude chorobou dlhsi cas kym sa to vyladi a vobec zosuladi so zapalovanim atd. Okrem toho to funguje aj ako trakcna kontrola a hned prvy rok vyhrali. Myslim si ze je to uspech aj pre Yamahu. |
MajkyYamaha: No niečo na tej yamahe asi bude. Elektronický plyn aj variabilné sacie potrubie teraz využívajú asi všetci. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RomanRX (11.02.2010 21:13) |
komi neviem nemal som tu cest otestovat. Preco si to myslis?? |
no mal som moznost skusit obe, ale je to iba moj subjektivny pohlad. nova pri pridani okolo 5-6 tis. sa sice trhala dopredu ale dalej narast vykonu nebol velky ako som ocakaval. maximalka isla tiez iba pomaly. to je moj pohlad.. papierovo je sice najsilnejsia ale odmerany skutocny vykon je zo vsetkych 1000cc najmensi. zvlastne nadstavenie podvosku a nove maju obute hrozne gumy.. |
Big Bang tento system ak si dobre spominam jazdil uz pred rokmi v MS na 500 Honde Alex Criville a Mike Doohan.Tak potom neviem ci to vymyslela zrovna Yamaha.Ano to bol 2a toto je 4-takt.To bol V a toto radovy motor.Princip zapalovania je ale ten isty. |
Motoexcite zalovil spravne v historii...big bang ale prestali v MS pouzivat lebo nicil gumy. prudký záber od motora nedával zadnej gume čas na prenesenie výkonu. Pri klasickom odpalovaní sa stihala prispôsobovať výkonu ale s big bangom už nie... |
motoexcite o tom som nemal ani sajnu, no v spolupraci s dvojtaktom to musel byt dobry cirkus. |
jarro Ano v roku 1992 prvy krat nasadili big bang v Honde NSR 500. Doohan bol klassa on asi jediný vedel na tom zajazdit. Alex Criville to po par testoch vzdal,pretoze moto bola brutalne agresivna a nevedel ten narast vykonu uregulovat.Nechapavo krutil hlavou ako to ten sialeny australcan robi. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 146244 | Včera: 149365