Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
[ |
Prdafka, ten by ťa zničil ako malého chlapca, jeden aj druhý... |
záleží vela na jazdcovi,,,ako, kedy radí,ako rýchle a ako presne, dalej na pneum, a este na cca asi 5 vecí. |
myslim ze na skyline by sa nechytala ani nejaka hayapuca |
ako čo si myslíte že len motorky maju na vrch?Nisa skyline ide dost brutalne, ako necudoval by som sa ze by ta R1 nemala sancu do sprintu |
tuto niektori pritomni zjavne nemaju predstavu, ako ide vyladeny skyline R34... |
no ten skyline ide jak uje*any voto tady de :D |
bolo pocut ze aj na TROJKE mu to prehrablo kolesa, skyline je |
Skyline je bomba a su v upravach aj nad 1000ps. No a tych 1000ps je prenasanych na vsetky 4 kola takze potom to tak aj vypada. Skor by som sa cudoval ak by ho ta R1 predbehla. Inak nedrzala sa zase az tak zle. |
[ |
|
a ešte toto ma zaujalo ... |
Podotýkam, že napr. jedna Mazda 6 MPS s turbokitom Garett(cca 400ps), čo je v našom mazdaklube má zrýchlenie 0-100 okolo 4s... |
moja MXa by vas dala dole vsetkych rad za radom |
bruno75: nesnivaj 1000 konovi skajlajn je suepr ale hovno vydrzi uvedom si ze taky tuning stoji tolko ze za to si kupim radsej seriove ferrari aj ked nemam taky vykon ale ani mi tolko nezere a nerozpadne sa mi po par km . |
Auta vacsinou prehravaju pomer vykon/hmotnost, kde lahucka motorka jasne vedie, ale su potom auta, ktore maju tak silny motor, ze jednoducho maju napriek svojej vahe ten pomer lepsi :D a prave ten pomer hlavne rozhoduje pri sprinte (samozrejme neratam pneu, prevodovku, jazdca, atd). Preto nie je problem najst auto co trhne akukolvek motorku (uz len pre to ze motorka sa stavia na zadne, ma mensiu stycnu plochu hnacej casti s vozovkou atd) a rovnako ako nie je problem najst dragster co trhne to auto.. Preto nechapem tie vyjadrenia o R1 .. ked k tomu skylinu postavis drag, tak mozes aj o nom povedat ze je slabota a ked k dragu parny katapult, tak drag je slabota.. Taketo tvrdenia su kravina |
A este dodam: Priblizny pomer PS/kg: |
fakt sila: |
onoff- aky stary nissan by si nechcel? |
to sú také pičoviny, TAKÉ PIČOVINY tý staré črepiny 1000 koňové |
onoff...ja som ani slovkom nepovedal nic o zivotnosti skylinu pri vykone nad 1000ps |
Kubo...s tou limitovanou seriou lavostraneho Sky pre USA sa velice mylis.V zivote nevysla od Nissanu verzia s lavostrannym riadenim (R32,R33,R34) a vsetky modeli ked najdes s lavostrannym riadenim su prerabky..najcastejsie su to R33 a co existuju R34 tak jeden super kus je vidiet v Rusku ,ale ma problem s kurenim...u R34 je ta prerabka velky problem a preto by ma zaujimala ta publikacia na prerabku tej R34.Osobne si myslim,ze sa to tyka prerabky modelu R34 GT-T a nie GT-R ,ale rad sa budem mylit.Lebo na model GT-T existuju aj kity na prerabku riadenia,ale u GT-R je problem nahonu aj predku.Ja co viem tak najviac ich beha po Dubaji kde sa prerabaju,ale tam nepotrebuju kurenie a nejake kusy boli robene aj v Dansku... |
udajne im to utieklo z dyna |
pokat vim, tak v usa je firma, kera robi prerabky skylinu a co sem videl videa, tak aj R34GTR... |
ked sa chce porovnavat nech sa porovnava seriovo vyrobene spolu .... špecial upravene spolu a potom to bude o inom... |
R1 slabota? Prdlafka asi nemas predstavu naozaj ako ten skyline jazdi, zisti si data, vyrataj vykonovu hmotnost. A zistis, ze ta r1 sa pekne potrapi. A este k tomu 4WD... |
nooo... asi takto.... |
1. chcel som len v tychto dnoch troska vyprovokovat daku diskusiu auto vs motorka, vedel som, ze sa pochytate ak este aj nazov dam taky trocha provokacky... Upravené 1 krát. Naposledy upravil prdlafka (22.10.2009 9:34) |
ako je mi jasne ze skyline je riadna jeba, ale ta motorka mala riadne napc start osobne si myslim ze R1 tomu autu musi stihat v akceleracii |
kubo222: ano r33 ale najdi mi r34 gtr z lavostrannym riadenim ja som sa zistil ze to boli len zakazkove kusy pre zazobanych arabov a podobe je prakticky nemozne zohnan ten model s nasim riadenim. 600 este zvladnem ale 800 - 1000 a viac je boblost pekne ale za tie penaze na hovno . |
onoff: na 1000+ konovych skylinoch nechodia na nakupy do tesca, ze... Aj ked by to bola parada skyline ma volant tam kde ma a s tym nic nespravime. Ale nove GT-R uz sa robi s lavostrannym |
Nebojte sa nič Tá R1 ťahala veľmi dobre ale musíte rátať s tým že R1 od 04 roku má strašne dlhý 1.rýchlostný stupeň,čo snej nerobí dobrého adepta na šprinty a bolo pekne vidno ako tam šmaril dvojku a začal zrýchľovať asi raz tak ako predtým.Čo sa týka skylinu to je kapitola sama o sebe.Patrí medzi moje sny ale keby už bolo fakt dosť peňazí tak potom na toto Pozri obrázok. Je to peugeot 205T16, origo rally verzia,zakázanej B skupiny.V 87 však vyrobili asi tak 200kusov jeho civilnej verzie a druhý krat v 91,kedy sa jeho civilná verzia vyrábať prestala.Civil bol 2.0 16V turbo 270PS 4x4.Rally: prvé fazy 350Ps,450Ps,550Ps.Si predstavte auto vážiace kolo jednej tony a taký výkon.V amerike je táto sranda dosť populárna.Každoročne sa tam konajú preteky do vrchu na Dantes peak kde nieje problém vidieť takéto 900Ps!!!!!!!! škatuľky.Tuším že skyline by sa dosť potil |
a tu ešte jedna ako to vyzeralo v strojovni. Pozri obrázok Čosi úžasné |
152ps: kua a kde to ma motor??? sak su to tam same rury!!!... |
prdlafka : urcite ano vzdy sa najde niekdo taky diablo je na svoj vek az na interier ale keby ho mam urcite by ma to netrapilo |
No sem tam dám zabrať aj motorkám.5,3 s 0-100. |
Heh, Egres - litrová sériová CBR RR to urobí aj s amatérom do troch sekúnd. Triumph Rocket III má tuším 2,5 s. Všetky bežné motky na ceste sú v zrýchlení 0-100 na tom určite pod 5 sekúnd. Ako im dáš teda zabrať? |
richie ver tomu ze s amaterom urcite nie poznam takych a nie kazdy je taky palic a hned tomu nalozi a mensie obshay maju urcite co robit |
Richie:Zabrať znamená že ma neobehnú ako keby som parkoval na krajnici a niekedy ma aj neobehnú. |
Ahá Egres - chápem. To mne tak naposledy dala zabrať škodovečka stodvacina (možno to bola aj stodvadsaťpäťka, lebo išla, ako utrhnutá z žeťezu) dole kopečkom v obci na 40-ke. Cez tú dymovú clonu som ju proste nevedel preskočiť. Ale prvé dve pismená na EČV jeho chovanie hneď vysvetlili (mal tam TV ...). |
egres2... nie ako keby si parkoval ale ako keby si cuval ... |
egress2....fuuu prezrad co to mas za storkolesoveho draka s 5,3sec z 0 na 100kmh |
richie - seriova cbr rr s amaterom do 3 sekund? ani nahodou.. |
Passat 4,0 W8 4Motion ak sa nemylim na s tiptronicom zrychlenie 7,8sec 0-100kmh. Inak klobuk dolu je to fakt raketa ale neviem ci manualna prevodovka (ak ju mas) a chip spravia 2,5 sec teda 30% zlepsenie. |
onoff: interier od 2001 kedy to vzalo audi je bez chyby... |
pitaz - veď si to skús. Sám vieš, že celé to divadielko sa odohráva na prvom prev. stupni, takže odpadá strata pri preradení. |
Bruno75: Údaj prebraný z testu kde tvrdili 2,4 sek menej pri manuálnej prevodovke. |
egres: ja dvojku...a ta akurat zacina tahat... sak pohoda, je to zive auto, tusim okolo 280 koni, ale mna to nenadchlo, ja som mal 7 rokov 5,4 litrovy 12 valec a po takom dacom sa nad mensou kubaturou a absentujucimi 4 valcami pousmejes... |
pitaz: ale ked je cesta trochu skopca tak by mohol aj amater ne? |
egres: no, neverim, ze ta to sem tam nezvedie na to slipnut... ale vtedy treba prepnut pocitac na aktualnu spotrebu a noha je hned lahsia... Upravené 2 krát. Naposledy upravil prdlafka (22.10.2009 15:29) |
egres2...schvalne som pozrel nejake testy toho Passatu W8 4motion |
prdlafka - no ale niekdedy to proste nedá keď idem s ocom a vedľa nás na semafóre mladý chalan ako si ty povedal "zdúva" nejakú 1.4 fábku |
Bruno75: Ja netvrdím že to tak je.Mám to ako údaj od chalana čo mi čipoval auto.A je mi to aj tak jedno |
velmi malo aut povedzme beznych ma zrychlenie pod 6 sekund...aj sportaky...aj ked sa to majitelom casto krat zda ako strela aj ked to ma povedzme za 7 sekund, aj to je uz supa...vacsina zrychluje cez 10s...najma po presadnuti z dacoho podstatne slabsieho...je to pocit... |
TREND testoval model s automatickou prevodovkou Tiptronic, ktorá čiastočne podväzuje temperament pohonnej jednotky. Z pokoja na stovku akceleruje „len“ za 7,8 sekundy (pri teste 7,5 sekundy), kým s manuálnou o 1,6 sekundy rýchlejšie. |
egres2...zahranicne testy som pozeral a v dvoch testoch s manualnou prevodovkou namerali tie hodnoty co som dal v predchadzajucom prispevku. Ale nech, spriemerujme to a stale je to 6,2sec teda do 100kmh ta spravi skoro hocijaka 600-vka s prehladom |
Mne sa paci bmw m5, alebo akekolvek ine M, dalej audi r6. vyzera to ako rodinne konby ale ked tomu prislapnete sejme to 90 percent aut a asi aj nejake motorky. Parada je mat silne auto ktore vyzera ako priemerne. Ale aj k tomu patri rozum, lebo ked sa to prepiskne nepomoze ani ABS ESP, TC, ETC a co vsetko este existuje |
coffeeracer,onoff: nie o gts ani gtt nebolo reci..hovorime o gtr..uz si nepamatam presne cisla...no v 92 bola urobena seria 15kusov gtr-r32 pre usa...neskor niekolko r33 a zopar r34...celkovo vsetkych gtr vyrobenych s lavostr. riadenim bolo tusim 80... a z toho mam pocit ze len 4 r34(tak z casti mate pravdu... |
nebrat tak..ze ale sa to kurva da spravit doma v garazi... |
keby bola upravena aj ta R1, tak to auto si taktiez ani neskrkne |
pedro: jak upravena? jako, ze by ju priviazali ku gume a tu by napli a vystrelili ju? alebo ju zo zadu sotili dakym katapultom? auto ma styri kolesa a ak ich ma vsetky pohanane a ma obrovsky vykon, tak motorka moze byt upravena ako chce, jednoducho tym jednym kolesom nedokaze preniest tu silu, aj keby mala 1000koni...takze nic... |
no normalne sa davaju aj turba do motoriek, a ked je dobry jazdec, dokaze to dat za tie 2 sekundy, a to ziadne auto neda |
[ |
to je ta motorka co ma motor z vrtulnika. Ona bola prezentovana aj vo filme TORQUE (ohnive kola)... to sa skutocne vyrabalo ale asi len par kusov. |
novel: motorka sa stale vyraba ale iba na zakazku za cca 200 000€ |
ale hovno chlapic postavia tam cr 500 aj na stoploch a zotre ich ako male deti |
pedro: vidim, ze aj ty si jeden z tych, co si mysli, ze ak nieco predbehne stihacku pri starte tak to ma brutalne zrychlenie...predbehne ju prakticky kazda sportova motorka...kym je eroplan na zemi...to su take exhibicne vystupenia, ako daky stroj predbehne stihacku...to neni veda, stihacka ide naozaj rychlo az ked je vo vzduchu... |
onoff: presne ako pises...treba mat bud stuple, alebo ist po dakej ozubnici, alebo tak aby sa ta sila dala preniest... |
prdlafka: ty mi nerozuumies, ja som nikde nevravel ze predbehne stihacku tak musi aj vsetko ostatne (mimochodom, M.Schumacher so svojou F2005 si daval preteky myslim ze s A-10(stihacka) a nedokazal nad nou vyhrat, najvacsia vyhoda motorky je jej vaha, aj 5 nasobne nizsia ako pri autach, nizka hmotnost vyhrava preteky,,,, cize, dlhy rázvor motorky, napr. motor s turbom, na 1/4 míle mozno proti slabsiemu dragsterovi by vyhrala, na 2 km. rovinke by tiez proti rychlemu upravenemu autu vyhrala, ja dam svoju motorku na 3.5 s na 100 km, lebo nejde na zadne, cize mozes dat hned plny plyn, auto plny plyn prehrabuje tak straca na odpichu |
[ |
a to mas odkial s tym schumim? si zabudol napisat, ze sa o to snazil peso... |
btw, stihacka mig 29 ma vzletovu rychlost cca 300km/h a dosiahne ju na cca 1200m...takze urobit ju pri rozbehu na motorke no problem...a uz vobec nie f jednotke... |
[ Upravené 2 krát. Naposledy upravil Pedro26 (22.10.2009 17:53) |
a nikto ma nepresvedci o opaku ze auta su na rovnej trati rychlejsie, to skor Hitler dostane nobelovu cenu za mier |
pedro: vidis, dal ho dole aj na mokrej drahe a to je sakramentsky pomalsi ako na suchej,....a stihacke je to jedno ci sucha, alebo mokra... |
o to sa nehadam, to viem, F1 je najrychlejsi motosport, pretoze maju lepsi pritlak v zakrute, ale bavime sa o rovnych cestach,, resk. Drag Sprint,tie najlepsie auta mozu superit s motorkami, tie Esteviacnajlepsie auta mozu sutazit s rychlimi motorkami, a s F1 nemoze sutazit nikto... |
Pedro pedro...spochybnovat ze F1 da dolu hocijaku GP motorku je trochu uletene. Bolo spravenych x porovnavaciek a kazda jedna potvrdila, ze jednoducho ani moto GP ani Superbike nema na rovnakom okruhu sance na F1. proste toto ber tak ako to je, uz to bolo vysvetlene preco. F1 ma podobny vykon na kilogram ale plocha gumy ktora je v kontakte s vozovkou je minimalne 3 nasobna. Dalsia vec, prejazd zakrut je uplne ine kafe v F1 kedze tu drzi aerodynamicky pritlak a moze si dovolit ist tu zakrutu v takej rychlosti o kotrej si moze motorka len nechat zdat. |
Bruno75: napis do prispevku citat z mojeho prispevku, kde pisem, ze F1 da dole hocijaka motorka, to som nikdy nepovedal, ja nie som nejaky dilino co pise a neoveri si to pred tym, tak iba tolko |
pedro, to neni vec nazoru, to je vec faktov a tie su odmerane...tie nepustia nazor nenazor... |
pedro klidek...sak pohodka...len diskutujeme... uz nejazdis? dnes som stretol pri tomkoch dvoch motorkarov...bolo pekne... |
ja sa vam len snazim povedat ze motorky su na dlhsich rovnych tratiach rychlejsie za urcitych podmienok samozrejme |
no jasne, len diskusia, ja uz pomenej, sem tam ju prevetram aj teraz, lenze skoro za tmy chodim zo skoly, takze uz na to chut potom nemam |
No a ta motorka s motorom vrtulnika by sejmula kazdeho vsak? aj F1, aj draga, aj stihacku. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 49446 | Včera: 140248