Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
|
trošku viac akcie do toho videa by nezaškodilo ale inak moto sa mi páči, teda hlavne na obrázkoch ale ked som na tom sedel a okukal to tak som bol trochu menej nadšený, nedočiahol som stoho ani jednou nohou, (kusok dalej lc8 a obidve nohy na zemi) a tie vysunute prístroje boli na živo ešte viac vysunuté a som to lepšie popozeral a mal som pocit že to celé pri menšom páde dokáže celé uletiet a ani nádrž nebudila dojem pevnosti a ked už chceli oživit legendu tak tam nemali dávat jednovalec "xt-čko" jak do všetkého v poslednej dobe. |
Edott u mňa je to naopak.Z obrázkov som nadšený nebol ale na Motosalóne som si posedel na nej a zapáčila sa mi.XTčkový motor je dobrý ,len zbytočne príliš uškrtený (jasné životnosť byť musí).Jediné mínus je 183kg suchej váhy ,asi je z hrubého železa takže sa nerozbije tak ľahko.U TA mi vadí tiež 191kg suchej váhy a výfukový tlmič pod motorom.Moja 17ročná XTZ má 195kg ale pred 20timi rokmi to bola špica .Dnes by to malo byť menej .Nové GS 800 má len 178kg a spústu výkonu to už hej ,len ten nemecký design |
XT 660 Z mne sa to jdnoducho páči Upravené 1 krát. Naposledy upravil hrac (06.05.2008 23:56) |
www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xtz_660_tenere_1996.ph... |
podla tych udajov je stare tenere ovela lepsie nez toto nove a stare sa mi aj viac paci |
No neviem či oveľa, akurát tá váha novej je záporom, ale to len teoretizujeme... |
marek750- o tú vahu mi ani tak nejde, ani netvrdím že to je nejake škaredé lebo aj mne sa celkom páči ale mohli tam oživit nejaký dvojval aj ked chápem, vývoj volačo stojí ale ked už sa to volá xtz a ešte aj tenéré tak sa mohli pokúsit.a ked som trochu pobúchal po tých plastoch v predu... ale to overí asi až prax.a pravdu máš že tá 17 ročná má lepší pomer výkonu a kg a podla mna bude aj kvalitnejšia, táto má zas modernejší "dakar" dizajn a o to asi výrobcovi išlo ale aj tak sa mi páči viac to široké hovado menom TA, AT, XTZ750... |
Manana -stará Tenere 660 ako aj statné jednoválce tej doby má jedno veľké mínus oproti novej , vibrácie A tie ti dokážu pekne spríjemniť cestovanie. Edott -zas až tak rovnaký výkon to nie je .Točivý moment má 60 Nm čo je slušné kedˇ dvojválec AT 750 má 61 Nm a spotreba okolo 4l/100km (lepšie spaľovanie) je tiež proti 5 až 6l vašich jednobuchov lepšia. |
ano vybrácie su moc neni a to je dobré, hlavne pri dlhej ceste, ale asi tomu najviac závidím to lepšie spalovanie a spotreba asi, šak to je striekačka, ale ten výkon aj ked nieje teda na chlp rovnaký ale dva kone hore dole, dám to sem teda presne: Upravené 1 krát. Naposledy upravil edott (08.05.2008 17:25) |
A mne sa lúby len tá nádrž je blbo riešená neviem ako by sa tam dal uchytil tankvak. |
ved nasi dedovia vedeli preco to tak vymysleli ako to spravili, mne osobne su sympatickejsie starsie rocniky tychto strojov ako TA, tenere a pod. samozrejme novy baworak je zase o niecom inom presne ako aj Varadero |
|
ano, može byt, ja som vychádzal z údajov na nete aj ked to može byt zaokruhlené naštastie maju tieto motori od tej husky dost daleko, domino dá len 160/h |
edott: |
ja ti dám okoštujem...............mi ojedeš ložisko možno tak letmo privoniaš Upravené 1 krát. Naposledy upravil hrac (09.05.2008 20:23) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 22557 | Včera: 238102