Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Žeby nám hral o pár rokov koncert medzi nohami tento motor? |
bol by asi problem utesnit spalovaci priestor - aj wankel myslim to ma dost zlozite |
a tie drážky, kadiaľ behajú tie čierne "štuple" prenášajú celý výkon takže životnosť týchto dielov bude problém |
Je ich asi malo tak treba vymysliet dalsi co sa neuplatni v praxi... |
tak tak, wankel ma jedinu pohyblivu cast. PROBLEM: utesnenie |
prinajmensom zaujimavy system... ale fakt ze tie stupliky asi nevydrzia mnoho, plus asi to bude dost tazke.... |
vraj uz |
miso251sk: aka slava nezacala a skoncila ?? pokial viem dodnes funguje v pohode v rx7 a v novych rx8 neviem o ziadnom vecom probleme okrem teda tesnosti ale ak ho daju dnes do noveho auta tak asi musi nieco vydrzat inak je to vymakany motor. |
RX8 je dobra, aj ked nema turbo...ale skus sa nejakeho majitela opytat na skutocnu spotrebu |
miso251SK veru suhlasim s onoff ... veselo sa pouziva v starsich 7 aj novuckych 8 a aspon co viem (a vidim), tak je to premakane.. a ten zvuk a ziadne problemy s nim nejsu (poruchovost abo co)... Aspon pokial viem a co som pocul od majitela 7 |
sak pre boha ja to 1.3 a ma to 230 koni ak iny to je jedno takze ten vykon musi zniecoho byt ked to je vankel neznamena to zazrak jasne ze to zere dost ale uz nejaka 1.6 110 koni ked to tocis zere pozehnane a to nehovorim o autach nad 150 koni tak co ches take auta sa nekupuju na spotrebu ale pre potesenie |
Ty brďo, JPS? John Player Special, túto značku som roky nikde nevidel... |
Mazda RX-8 má písanú sportebu pri 232k. motore: |
Berobi... ... ...som ja ale rypák... |
Asi ma na tej RX rozhasene zapalovanie... |
o zivotnosti RX-8 tesneni piesta som ja nepocul nic dobre. Ani sa necudujem, Utesnit sfericky trojboky hranol je problem. Problemom tesnenia je jeho nepruznost a rozlicna rychlost pohybu jednotlivych bodov tesnenicich list. Toto bude problem vzdy aj ked tam napracu akukolvek keramiku. Je narocny na vyrobnu presnost, mal vysoke emisie a prehrieva sa mu spalovaci priestor. Spotreba je vyssia ako porovnatelny konvencny spalovaci motor. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 144394 | Včera: 156884