Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Miesto, kde môžete skúsiť nájsť svojho ukradnutého miláčika...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Chlapci, Upravené 2 krát. Naposledy upravil Aurel (02.10.2007 14:43) |
Aurel: to si ten "dovozca" u vas pytal COC, ci ako ste na to prisli? |
To VIN číslo je "neexistujúce" takže COC na to je tiež "neexistujúce". Upravené 1 krát. Naposledy upravil Aurel (02.10.2007 15:19) |
blbec jak moze pytat od vyrobcu COC na neexistujuci VIN....uz ked chcem zlegalizovat tak na dajake ine papiere nie? |
jasne že nikto nič nepýtal... lebo nepotreboval |
maxipayne: myslis ze moto sa kradnu a legalizuju len u nas? |
pjekne, aspon ze sa to vie. Uz len ho chitit a verejne sundat ako odstrasujuci priklad. |
preskocit... |
bracho: čapni po monitore a prestane to loziť, vyskúšané |
kokos, ono to vazne funguje |
tak teraz som toto precital a normalne neviem ci sa mam smiat alebo plakat |
a to ked sa otvori sengen,potom bude halooo |
sorento, to je klasika |
chudak clovek co kupil tu masinu, chudak clovek co nechodi na motoride a kupi tu masinu znova od neho a pri prepise mu ju zoberu |
ak sa ten clovek dozvedel ze je prezradeny tak uz je rozobrata na ND |
mna teda najviac zarazilo to, ze potencionalny kupec sa obratil na oficialneho importera so ziadostou o preverenie VIN, ktore sa ukazalo ako neexistujuce, dalej sa vie, ze na toto "neexistujuce" VIN bol vystaveny TP, je zname jeho cislo, teda je znamy aj terajsi majitel, vie sa, ze ide o kradnutu masinu, ktora je v patrani a maximum co sa urobi, ze sa zavesi vystraha na motorkarsky server? |
sorentto vis kde je problem... niekedy sa stava ze dostanes oficialne COC ktore ti pan na OU neuzna a vyjebe ta s nim von ako najvacsieho podvodnika lebo nema vodotlac /neviem odkial pan z OU vie ze COC musia mat vodotlac/ .. takze ked chces prihlasit masinku zavolas kamaratovi ktory ti na zaklade originalu vystavi falzifikat na papieri s vodotlacou a pan s OU ti vitazoslavne povie ze nabuduce na mna nechodte s falzifikatmi |
mozno sa mylim, ale povinnost vydat COC na paieri s vodotlacou vyplyva z dotycnej smernice EU... aspon teda tie co som mal ja v rukach mali vsetky... ale to je vedlajsie, ja som sa pytal preco motorka uz davno nie je u (ne)stastneho majitela v Nemecku??? |
chlapci, COC nemá s týmto prípadom absolútne nič spoločné. Spomenul to copy ako srandu, predpokladám. A sorentto má pravdu, malo sa urobiť viac ako výstraha na motorkársky server. Je verím že sa aj urobilo. |
Aurel: to COC ma napadlo ako prve.. ak si spominas na ten doporuceny list co mi prisiel od vas z Hondy, a nasledne telefonaty od policajtov v Trnave. |
mne neuznali originalne coc v Bratislave, ani nevedel poriadne precitat ten nazov, tak ma poslal na velku stk, zaklopal som na vedlajsiu kancelariu, kde mi to v pohode uznali a povedali, ze vsak mam coc, kdo ta poslal na tu velku stkacku ? |
myslim,ze ked si poziadas v honde o COC tak ti ho vydaju na zaklade VIN cisla a neskumaju ci je,alebo neni kradnuta.takze cely proces prihlasovania prebehne uplne hladko a ides na policiu pre SPZ a tam ti to tak isto bez problemu prihlasia(oficialne) lebo nemaju dovod neprihlasit,kedze v databaze interpolu ta motorka jednoducho neni z dovodu nenahlasenia,alebo ineho.a preto som aj napisal,ze ked sa otvori sengen sa zisti kto vozi z vonku lopaty a predava ich tu,lebo ten system je uplne iny a hlavne online. |
ja som jedno COC dostal z HONDY slovakia /zadarmo/ a sa mi zda ze nebolo na papieri s vodotlacou |
sak to aj honda vydava.je to len hlavickovy papier a staci vyplnit tlacivo na stranke a oni ti to poslu domov.a toto vedie ty hajzli vyuzit. |
bruno76: presne, v zap. krajinach je to online. S tym Interpolom je to presne o tom - ze kupujuci ziada napr. nemeckeho alebo talianskeho importera o COC. |
podla cisla coc-cka v honde vedeli zistit, k akej presne motorke to coc patri... a ked vinko je neexistujuce, tak aj coc je neexistujuce.. a teda falzifikat od hora az dole.. |
ešte raz opakujem. s týmto prípadom COC nemá nič spoločné. |
Aurel: noo.. podla mna to COC je prilozene k schvalovaciemu spisu. Co na tom, ze ten papier Hondu nevidel.. ale asi existuje. |
a este dalsie dve moznosti: |
normalne vybrusene, nazvarane, narazene, namalovane, nalakovane, sikovny majster by s tym prerobenim cisla nemal mat problem a stitok si spravis tak isto |
vie mi niekto povedat, ci je teraz ta motorka hladana alebo je to len jeho osobna info a policajti maju zatial v pi.. ? |
ja som dostal jedno COC od kawasaki Nemecko zadara, bolo len na hlavičkovom papieri a uznali mi to |
Trochu mimo temy. Ale neda mi nenapisat k tomu COC. Tento rok som si zo zahranicia doniesol BMW rocnik 2002. A tak sa zacala moja procedura okolo prepisu. BMW v DE mi ZADARMO vystavilo COC na hlavickovom papieri (bez vodotlace) ktore malo len zopar 14 bodov potrebnych k prepisu motorky. U nas k prepisu potrebujeme ale 21 bodovy COC kde su zapisane aj emisie, ktore su podla ObU potrebne. Tlacivo na 14 bodov sice maju ale zakon kaze 21 tak sa toho musia predsa drzat. Potom nerozumiem naco im je to tlacivo na 14 bodov. Tak som znova poziadal vyrobcu v DE o podrobny technicky opis. Nechapavo sa ma pytala ze ci sme uz v EU. Po obdrzani tohto dokumentu som znovu zasiel na ObU. Ale ani toto nasim uradnikom nestacilo. A to nevravim ze som som dal za uradny preklad tej strany 700 SKK kde boli len tri vety a zopar cisiel. Chceli aby som im doniesol technicky preukaz zo SR kde uz budu zapisane tie udaje. Touto cestou sa chcem VELMI podakovat MILOvi za pomoc. Prefotil mi laskavo TP a poslal faxom co uz uradnikom stacilo. Ale narazil som na dalsi problem. Kedze som nemal STK tak sa muselo zacat konanie a v zapati muselo byt prerusene. Musel som ist na STK s papiermi z ObU. Ked som tam prisiel v decembri na motorke pri 3 stupnoch Celzia tak ma vyhodili. Vraj mi na ObU zapisali namiesto motorky ze mam auto a ze som si to mal pozriet. Vraj mam vediet aky je rozdiel medzi L3 a M1. Pravdaze kazdy to vie. Vsak?? A tak som musel ist naspat na ObU a poziadat o nove rozhodnutie. Toto cele trvalo pravdaze niekolko dni pretoze nie kazdy den su strankove dni. Potom som konecne dostal protokol "sposobile na prevadzku". Bez nalepky. Potom to uz islo hladko. Az na maly hacik ze nalepku som si chcel ist prevziat osobne s este horucou znackou. Ale vraj musim prist aj s motorkou lebo oni mi to musia nalepit sami. Vysvetloval som im ze naco by mi bola ta nalepka na inu moto ked by som na tejto svojej nemal ziadnu??? Tak si vravim ze pojdem radsej na jar. Navidim v tom problem. Dufam ze nedostanem ziadnu pokutu za to ze som si ju neprevzal do niekolkych dni. A perlicka na zaver?? V TP nemam zapisane emisie lebo vraj sa tam pisat nemusia, vraj je to len do ich systemu. Tak si vravim ze nebolo by to jednoduchsie keby v tom uz niekto konecne urobil poriadok???? BTW: Velmi sa uz tesim na sezonu. |
a na toto je ta "drbnuta" kontrola originality dobra |
mozno sa nejdena o prave tuto RRu ale vcera na azete v miestnosti MOTORKARi ponukal jeden tipek nieco taketo len za 1500ecok... som mu napisal ci je to pokus o vtip a on ze potrebuje rychlo cash... a potom zrazu zmyzol... |
Len tak: možno trošku OFF TOPIC ja ako bežný občan akým spôsobom môžem preveriť čísla VIN pred kúpou motocykla resp. auta, aby som som nedopadol tak že kúpim čorku a potom mi fízli zhabajú pri prepise, kontrole Diky |
Hmmm. A neviete ako to dopadlo s tou ukradnutou CBR ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Sonny (27.08.2009 10:06) |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 169220 | Včera: 163497