Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Chystáte sa na nejakú cestu, alebo len hľadáte radu ako a kam vycestovať ?
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Cezet '83 "Tour de Śpiewający Wał" Polsko - Slovakia - Ukrain -Russia - Ukrain - Polsko |
kamo fakt RESPECT----------------odvaha na CZ ..............RESPECT |
nadherny vylet ako sa hovori, stara dobra Jawa a CZ, tu opravis na kolene aj v strede pola... |
filozof, ty jestes fanatik!!! Bardzo vialka poklona pro tebe Respect |
> filozof, ty jestes fanatik!!! |
filozof, moja poklona, a ake nahradne diely potrebujes na CZetku (Which spare parts you need for CZ?) |
> a ake nahradne diely potrebujes na CZetku (Which spare parts you need for CZ?) |
Have you got 12V alternator in your engine? CZ used Jawa's engine. As I can see your foto, I thing you have got Jawa Engine. There are two possibilities: Jawa typ 634(with 6V dynamo), or Jawa typ632 (with 12V alternator). Different between those engine is just a crank shaft (wal) (right yournal of shaft has different conic) and alternator (or dynamo). Several parts you can buy new...... I can ask, if there was possibility buy a new crank shaft (wal). |
no ja mam v papieroch napisane pri vyrobcovi ze motor vyrobila CZ strakonice takze skor jawa pouzivala cz motory |
BranoOHC. |
naczelnyfilozof if you need new one try to contact motoservis.ponuka.net in ruzomberok |
or contact member with nick Silwestrik-500ohc. he has some parts from 632 including engine parts. |
MacoLM, v polovici 60rokov sice bola komancami vyroba vsetkych Jawa motorov presunuta do CZ Strakonice, tykalo sa to teda uz paneliek a tento stav trval do polovice 90 rokov, kedy sa Jawe podarilo vyrobne zariadenie ziskat spat. Ale ubezpecujem ta, ze motory, 559,360,361,362,623,633,634,632,638 boli vyvyjane VVZ Jawa (vyskumno-vyjovy zavod Jawa v Prahe) a boli povodnou konstrukciou Jawy a boli aj tak oznacovane. CZ v strakoniciach mala v 70 a 80 rokoch vlastny vyvoj, aj ked treba povedat ze uzko spolupracovala s VVZ jawa a CZ sa specializovala na jednovalce od125 do 250, od sedemdesiatych rokov iba 125,175. Do CZ sa Jawacke dvojvalce dostali preto, lebo vyrobe motorov v Strakoniciach nestihala vyroba ramov a zvysku v Jawe, teda v Tynci nad Sazavou a tak sudruhovia rozhodli, ze tieto motory sa budu montovat aj do CZ. Dokonca je zaujimave, ze v obdobi ked do sa do CZ montovali aj dvojvalce 250ccm, tak do Jawy sa nemontovali. (okrem Bizona (623,633)samozrejme, ten bol v oboch kubaturach a aj motor 634 vychadzal z tychto motorov) Vacssina 2val. CZ250 a 350ccm bolo vyvezenych. Upravené 1 krát. Naposledy upravil BranoOHC (06.11.2006 18:29) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 30615 | Včera: 213951