Maroko - marec 2018 - Diskusné fórum - Moto turistika

Chystáte sa na nejakú cestu, alebo len hľadáte radu ako a kam vycestovať ?

Značky: Cestopis, Tip, Mapa, GPS, Batožina, Plánované, Skúsenosti.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuMaroko - marec 2018 - Diskusné fórum - Moto turistika

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
20.12.2017 18:43

Maroko - marec 2018

Ikona

zdravim pani cestovatelia, kedze nastal cas na planovanie dalsej dovolenky, poprosil by som o nejake uzitocne rady na cestu do Maroka

1-mate niekto tip kde by sa dalo dole na juhu Spanielska odstavit na 10 dni dodavka s vozikom?

2-tip na nejaku rozumnu mapu Maroka v nejakej uzitocnej mierke, nasiel som len 1:800000 od Marco Polo

3-ak by som zvolil alternativu ist z Talianska tak odkial a preco? Janov,Livorno,Savona? tip na trajekt, aka je v tom obdobi asi cena, ci je nutnost kajuty,vyhodnejsie objednat trajekt uz teraz? pripadne tiez tip na parkovanie dodavky a vozika

dik za kazdu rozumnu radu....

20.12.2017 19:44

matus

Pouzil som Michelin 1:1’000’000 a [dobre]

Chystam cestopis z nasej cesty, ak ides jazdit off na lahkej, tak by ti to mohlo pomoct.
My sme si nechali motorky odviest do Malagy a leteli sme.

20.12.2017 19:52

Re: Maroko - marec 2018

Pokiaľ chceš iba cestovať, ťahaj do Španielska. Tam odstav auto (napr. kemp La Garofa v Almerii), prejdi trajektom do Ceuty a cestuj. (Ceuta je najlepší priechod do Maroka.)

Pokiaľ športuješ, choď trajektom z Janova do Tangeru, ťahaj autom dole na úroveň Sahary a užívaj si. (Tanger je najkokotskejší terminál Maroka.)

Mapu používame tlačenú 1:900 000 ako zálohu. Inak máme veľmi podrobné GPS mapy až dolu do Senegalu.
H.

20.12.2017 22:14

Ikona

Ahoj..toto je príjemný variant (Španielsko je ďaleko vyše 3tis.km k trajektu z Gibraltaru, dlho, poplatky, spanie, strava, únava, parkovné..Taliansko to isté len deleno 3):
- moto: do Viedne
- ÖBB Nightjet nočný autovlak (ide najskôr 23.marca 2018 o 2o:1o hod. a potom vždy v stredu a v piatok, dnes stojí aj s motorkou 158€, lôžko s raňajkami + 20€): Viedeň - Livorno www.oebb.at www.nightjet.com
- ráno o8:5o hod. vystúpiš z autovlaku a moto 175 km: Livorno (rýchla zastávka Pisa) - Janov (Genova)
- popoludňajší trajekt (24.marca 2018 o 17:oo hod.): Janov (je lepší, ako Savona, lebo sa vylodíš 26.marca 2018 popoludní o 17:3o hod. (zvykne prísť aj skôr) a nie v noci) - Tangier Med (jednosmerný lístok, lebo nevieš, kedy presne sa vrátiš) dnes stojí aj s motorkou 128€, lôžko stojí + 100€, stravovací balíček + 43€ www.directferries.sk
- moto: Tangier - cestou P4602 pokračuj po P4607 (alebo Ťa vyvedie N2 smer Tetouan - tam môžeš stráviť prvú noc) (severovýchodu sa určite vyhni - pestuje sa tam pod štátnym dohľadom marihuana).
Maroko som prebicykloval 5x, autom 2x, moto 2x..ani 1 km po diaľnici (označujú ich písmenom A), v severnej a strednej časti minimum po cestách prvej triedy (označujú ich písmenom N)..všetko až po Hamada (kamenistá púšť) z Mhamid do Foum Zguid, po N12 do Guelmin a po N1 do Tarfaya (náš najjužnežší bod)..západným vnútrozemím a cez Marakkeš sme sa vracali.. ver, že 10 dní Ti bude málo :-)
Choď až koncom marca, lebo skôr je v Rife a v Atlasoch sneh a neprejdeš priesmyky. ani nedáš trek na Djebel Toubkal.
Benzín je všade a lacný..rezervné bandasky som vždy mal, no nepoužil, ale plánuj cestu aj z tohto pohľadu (pri veľkom priblížení na Google Maps vidíš aj pumpy).
Mapy si stiahni do tabletu s GPS vyhľadávaním (napr.: Free Army Maps..), do Garminu môžeš vopred kúpiť topo mapu na SD a mikro SD, ale určite si vezmi aj papierovú turistickú (technika môže zlyhať), vytlač si na farebnej tlačiarni v dostatočnej mierke okolie denného cieľa podľa plánu cesty, pri plánovaní cesty zadaj do Google maps (a pozeraj aj satelitné náhľady a fotky, ktoré tam už niekto popridával, aby Ťa nezaskočil napr. piesok, či necesta) a do YouTube.
Ak Ti to pomohlo, super, ak potrebuješ viac (mám tipy kam a kadiaľ ísť, kde spať, kde nechať motorku, mám kontaktné tlf čísla atď..) office@banarka.sk
Šťastnú cestu! (uff hneď by som išiel..) R.

22.12.2017 20:16

Ikona

Re: matus: ok poobzeram sa po tej mape kedze je asi dostacujuca, ten cestopis si uzcite rad precitam ked bude na svete, ideme na cestnych endurach prevazne GS a transalp ale nejaky off si urcite dame, dik zatial

23.12.2017 16:16

Ikona

Re: haro007: skorej to vidime na ten juh Spanielska tam odparkovat supravu a prejst trajektom aj s motorkami do Maroka,chceme skorej cestovat a ako ratame tak by to bolo lacnejsie a mohli by sme usetrit dva dni na celom tripe, kedze to je tiez pre niektorych z nas zaujimave pozitivum
ale aj tak dik za objasnenie rozdielnej trasy

Upravené 1 krát. Naposledy upravil mato71 (23.12.2017 16:18)

23.12.2017 20:37

Menton
 Skútrista

Ikona

Re: mato71: boli sme na prelome marec/april a veru aj sneh bol na najvyssich priesmykoch, ale inak prijemna teplota na cestovanie. Tam sme tiez isli letecky, moto spedickou do Barcelony. Listky na trajekt z Algeciras sme kupovali rano v stanku pri ceste. Paradoxne lacnejsi bol rychlejsi katamaran. Auto by som nechal v dakom kempe, alebo penzione, radsej dalej od mora, budu asi ustretovejsi a nebude zavadzat.
Naspat sme isli trajektom skoro tri dni a to bolo fakt peklo. Este aj burku s vlnami po stvrtu palubu sme mali. Ked trajekt, tak jednoznacne kajutu! Na sedadle, ani priplatkovom sa nevyspis ani nahodou a potrebujes si niekde nechat veci. A ked kajutu, tak s oknom, to je hned lepsi pocit, ako vazenska kobka s umelym svetlom.
Mapu sme kupili tam, trasy planovali priebezne vzdy vecer podla googlu, pocasia a chuti.
Mal som obute Scouty a tie boli fajn na tie ich cesty a aj v piesku sa dalo...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (23.12.2017 20:43)

04.01.2018 16:39

Ikona

Ahojte..ja som teda, v termíne, ktorý som vyššie písal, rozhodnutý do Maroka odcestovať a užiť si to tam cca dva týždne..ak by sa niekto chcel pridať, prosím, kontaktujte ma. Rado

10.01.2018 21:39

Ikona

Re: Banarka: konecne to tu niekto normalne popisal :-) ja mam v plane Maroko niekedy v maji myslite ze uz bude moc teplo ? moj plan je trajekt Janov - Tanger a cesta spet z Melila do Barcelony a odtial na moto cez Andoru FR ... este otazka k trasam ide somnou aj polovicka na vlastnej moto takze ziadny extra off-road neplanujem viete mi poradit nejake nenarocne trasy a este co si na taky trip obuvate za pneu ? Dik Jaro

11.01.2018 15:47

Ikona

Re: bubocbr: Ahoj..noo, v máji býva v Maroku už dosť teplo - pred pár rokmi sme tam boli bicyklovať MTB na prelome apríla a mája a v Quarzazate bolo 49,5 " v tieni! Bol som tam inokedy aj autom pojazdiť off 4x4, na prelome fabruára a marca a v priesmykoch bol všade meter snehu, tak sme dávali len náhorné planiny Rifu a Atlasov a Hamada - kamenisté púšte (Iriki Lake atď), Djebel Toubkal nás od chaty Refuge, pre vysoký a zľadovatelý sneh, hore nepustil..
Off trasa v Maroku s naloženými motorkami - dá sa dôjsť na pár miest a hviezdicovo na ľahko, s ruksakmi, pojazdiť..napr.: pri Midelte (potiaľto pôjdem na ojazdených Karoo3 (tam ich nechám ako rezervu) a prezujem nové TKC80) Jaffar Circuit, úplný východ Bouarfa a Figuig, potom na duny pri Merzouga a Taouz, ďalej na juhozápad do Mhamídu , ďalej cez Iriki lake do Foum Zguid, ďalej do Tata, ďalej Akka, do Assa, ďalej cez Guelmin do Sidi Ifni - nádýchať sa atlantického vzduchu a pocíť silu oceánu (ja mám v pláne zájsť až do Ben Khlil), potom naspäť na sever cez El Kasba do Imlil - tam nechať moto a dvoj-trojdňovku trek na Djebel Toubka 4165mnml. Potom už Marrakesh (pojesť nejaké slimáky a pofajčiť nejakú smejavú vodnú fajku)..naspäť smer sever vnútrozemím pozrieť aj pamiatky cez Beni Mellal, Khénifra, Irfan, Fes (deň rezervy) a na popoludňajší trajekt v Tangier Med.
Výstroj a technickú výbavu mám už spísanú (ako invenciu a radu s odôvodnením rád prepošlem)..možno stojí za zváženie ísť to (tento okruh) opačne - proti smeru hodinových ručičiek, aby som púšte absolvoval smerom severovýchodným - nebude mi slnko svietiť zpredu na telo a odrážať sa od piesku do tváre a očí..asi tak a asi toľko. Držím všetkým palce a pozdravujem. Rado

11.01.2018 16:08

Ikona

..v otóbri a novembri 2018 plánujem obdobne Tunisko - založím teda vlákno - novú diskusiu :-)

12.01.2018 13:11

Ikona

Ok dik termin este prehodnotim volil sim ho preto tak aby som sa dostal cez alpy domov a tie su do 1.6 uzavrate (pasy) trasu som pozrel len neviem kolko casu budem mat takze asi spravim daky mensi okruh otazka ohladim trajektov objednavas si ich do predu alebo na mieste kupujes ak mas daku odporucanu vybavu tak to mi mozes poslat prosim a zvazujem kupit Heid. Scout aby som to na nich cele obysiel bez nejakej ujmy ak sa mi zapaci pojdem este raz som bez polovicky a berem stople zosebou

15.01.2018 13:41

Ikona

Re: bubocbr: (prosím môj príspevok nebrať ako (anti)reklamu...vhodnosť pneu závisí od predpokladanej kvality terénu, no a samozrejme od názoru) ..sú dva typy Scout K60: 1.: K60 Scout M&S Heidenau; 2.: Heidenau K60 Scout Pair Deal... obidve uvádzajú 50/50, ale 2. má spojený-súvislý stredový dezén a to ani do ľahkého off nie je vhodné. Ja, ako som už uviedol, pôjdem smerom tam na (zľahka ojazdených) 70%-ných Karoo3, v Midelte ich nechám u známych ako rezervu, prezujem nové TKC80(beriem so sebou) a pôjdem Jaffar Circuit, atď...

15.01.2018 22:29

Ikona

chceme okusit kazdy povrch marockej zeme, takze sme zvolili kompromis a obuvame mitas, do zadu E-09, do predu E-10

este mam chalani prosbu:
kedze tentokrat nemam presny plan cesty ideme v duchu CESTA JE CIEL cca 12dni tak by som poprosil o nejaky tip kde sa oplati zastavit, ide mi o to ze ked sa vyberiem po nejakej ceste a kusok odtial bude nieco zaujimave pre potesenie pohladu aby som to proste neminul, komercnym zastavkam sa budeme vyhybat ale trebars sa nebranime nahliadnut aj do nejakeho vecerneho ruchu, trosku nabrat tej ich kultury, pripadne vsedny vecer
ideme s plne nalozenymi motorkami prevazne mimo asfalt, okusit chceme aj pustny piesok ale zas ziadna divocina aku sme absolvovali teraz na Ukrajine :-D

dik za kazdy zaujimavy tip

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil mato71 (15.01.2018 22:31)

15.01.2018 23:13

Ikona

Re: Banarka: Dik za objasnenie :-) to som si fakt nevsimol mne to odporucil jeden kolega ale aj tak som nie nejako rozhodnuti co ubut Karoo3 som mal na starej GS a nejako som nebol moc spokojny dost sa na nich klze na suchom asfalte a ku kuncu hucali ako traktor TKC som tiez jazdil myslim ze su lepsie ako KAroo len asi problem zivotnost na takom tripe mal som aj Anakee Wild ale tie mi kapali pred ocami lebo uz za nova maju maly vzor a ako som uz spominal idem s polovickou preto hladam nejaky kompromis

16.01.2018 6:28

Ikona

Re: bubocbr: ja len k tym gumam. Ked chces ist lahky offroad k60 staci. Dokonca moje ocakavania v terene ta guma prekonala. JOSE nam spravil video. Mozes si pozriet povrchy. Motorka KTM 1190 Adventure (nie R), cize rozmer pneu ako na GS. Ale prva polovica zadnej gumy (170) ide celkom rychlo dole. Mozno by stalo za zvazenie tu zadnu prezut az tam.

Video: Kirgizsko - Slovensko 2017

16.01.2018 6:30

Ikona

Pozeram, ze ty mas v zadu este 150, ta na 990tke vydrzala ovela.

16.01.2018 6:50

Ikona

Re: janoval: no nemam to v profile ale ja potrebujem 170 :-)a potrebujem na tych gumach prejst cca 500km do Janova po dialnici koli casu potom v MAroku pojazdit a aby vydrzali cestu spet cca 2500 po asfalte
a ktore s tych Scoutou si mal ?

16.01.2018 7:18

Ikona

Tak to mas potom presne taky isty rozmer ako mam ja. V tom rozmere je len jeden druh, pokial viem. Tie bez pasu su uzke 130-140tky. mal som ich na Transalpe.

500km je nic. Ja som na svojich siel asi 600km aj po dialnici vo dvojici do Varsavy, odial sa motorka viezla do Kyrgistanu. Celkovo som na nich spravil asi10tisic km.

16.01.2018 13:10

Re: janoval: no podla vsetkeho sa eobia aj tie druhe 170

16.01.2018 13:40

Ikona

mas nejake konkretnejsie info? Na ich stranke som nasiel 170tku len klasickeho Scouta s pasom.

obycajna K60
en.reifenwerk-heidenau.com/modules/reifenliste...

K60 Scout

A K60 winter (M + S)

Inak, ked pises, ze to potrebujes na 2500km, tak tolko hadam zvladnu aj TKC80. Neskusal som ich.

16.01.2018 14:05

populis1973

aj tieto budú zaujímave

www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue...

16.01.2018 19:02

Re: populis1973: KAroo street sa zacnu predavat az od marca

16.01.2018 19:03

Ikona

Re: janoval: ja som to porovnaval podla toho M + S www.reifendirekt.ch/cgi-bin/rshop.pl?dsco=104...

16.01.2018 21:09

Menton
 Skútrista

Ikona

Re: bubocbr: mal som Scouty v Maroku, aj v piesku drzali dobre a ten hruby stredovy pas slusne odolaval dialnici. Daval som ich dole po 6500km a boli tak v polke zivota, za mna tej gume [dobre]

16.01.2018 23:22

Ikona

Re: Menton: dik 6500km je pohoda to TKC ,WiLD, a KAroo3 mozu iba snivat :-) viem ze to bude asi na ukor jazd vlastnosti ale este som nie celkom rozhodnuti ze ako pojdem domov Trajekt do Barcelona alebo komplet cestu a tam sa mi asi dojazd zide :-)

27.01.2018 17:05

Ikona

Re: janoval: teraz som si nasiel cas na to vase video :-) celkom parada vedel by sim dat dake info o tej ceste kludne aj do spravy aby sme to tu nezasierali .Dik Jaro

01.03.2018 11:23

Ahojte, všetci..
Termíny odchodov do Maroka sa rýchlo blížia..dajte vedieť, prosím, kto bude na prelome marec-apríl 2018 v Maroku (ja odchádzam 23.03.2018 večer Nightjetom z Viedne do Livorna a, nasledujúci deň, trajektom z Janova do Tangeru) (návrat 16.04.201 8), nech o sebe aspoň vieme - či sa už uvidíme, alebo nie, či sa už budeme potrebovať, alebo nie..
Prajem Vám šťastnú cestu a šťastný návrat domov. S pozdravom, Rado +421903668994

06.03.2018 20:34

Ikona

Rado my odchadzame . 28.marca z Prievidze ideme na juh Španielska a odtiaľ trajektom do Maroka tam budeme cca 10-12 dní V počte 6 motoriek mato 0907481102

08.03.2018 13:10

Ikona

Re: mato71: ..ďakujem za info..pošlite mi nejaký približný plán Vašej cesty - ja tam budem skôr i odchádzať budem neskôr..nejako si to prispôsobím, aby sme sa niekde stretli :-)

08.03.2018 13:20

Ikona

Re: mato71: trajekt Vám z Almerie ide aj do Melilla a Nador :-)

16.03.2018 15:10

Ikona

Priatelia cestovatelia..čírou náhodou som objavil formulár Déclaration d´un Véhicule D16 Ter - je to colná deklarácia motorového vozidla, ktorý bianko rozdávajú na trajekte a treba ho vyplniť..býva z toho veľký chaos a veľa otázok (a na colnici chcú za to peniaze všelijakí miestni pomáhači (delia sa s cilníkmi))..rád sa s Vami podelím o pohodlné domáce vyplnenie :-)
Tu je link:
www.douane.gov.ma/web/16/45#http://www.douane.gov.ma...
Mám ešte vo formáte Excel: Fiche d´etat Civil - Formulár o osobnom stave - ten treba tiež vypĺňať - predkladá sa na check-pointoch a pri každom ubytovaní - viem poslať mailom z office@banarka.sk
Pozn.: vždy si dajte tieto formuláre na colnici opečiatkovať a tiež určite vstupnú pečiatku do pasu..ak tak neurobíte (napr. keď sa na colnici predbehnete (mne sa to už podarilo)) budete mať veľké problémy (mňa už za to aj zatkli) pri policajných check-pointoch a pri výstupných colných kontrolách..
Prajem všetko dobré a šťastné návraty :-)

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Banarka (16.03.2018 15:15)

16.03.2018 15:26

Ikona

..nechcem robiť reklamu, ale takáto mašinka by vo Vašej motorke namala chýbať:
www.ebay.co.uk/itm/ST-901-Car-Motorcycle-Mini-GSM-GPS-T...

Video: www.youtube.com/watch?v=N1X5MMGGbIw
..Vaši blízki sa určite potešia (nehovoriac o tom, že, a to neprajem nikomu, keby motorku premiestnil niekto nepovolaný, ona vyšle info a hneď ju nájdete)!!

17.05.2018 10:14

matus

chlapi ako bolo?
nejake fotky nebudu?

17.07.2018 17:06

Ahoj banda ;-)
Dotaz na pneu
Plan je Maroko(prve dva septembrove tyzdne) ak by sme šli na Dominatore tak by som mal v gumac h jasno.Do garaze pribudla XRV750 a neviem co obut :-~
Zvazujem na zadok mitas e09 a predok e10 to jazdim aj na Domine,ale tu je vsetko ine( vaha .vykon,pneu zadna sirka) alebo Scout k60
Ideme sa trochu potulat smerom do Almerie odkial mame lod.Takze nieco po DE( vyrazame z Mnichova) dalej IT,FR a E . Samozrejme bude nieco aj po dialniciach.Maroko 8dni jazdenia ( ziadny offroad s ladvinkou) a potom cesta nazad po vlastnych z Algeciras az na SK.Teraz mam obute Anakee2 co by som dajme tomu dojazdil fo Alnerie a tam prezul na nieco co pojazdi Maroko a este zvladne cestu na SK. Dakujem za rady
P.S to ze bude v Maroku teplo viem velmi dobre ;-) no takto to vyslo.

18.07.2018 12:43

Ikona

E07- vydržia fakt veľa, mal ich MaAt minulý rok na našom ázijskom adventure, ale aj tie scoutyk60 mali chalani a vydržali dlho, moju zadnú 09 mám už viac než 14 000 km

18.07.2018 15:21

E07 som mal na Domine a sem tam ten predok (necakane) smykol :-(
V dazdi ma tiez par krat prekvapila, no nevravim ze to je zla guma. E09 som zodral uz tri sady,na Domine vydrzia neskutocne dlho( teda len zadna) ale pri cene predku som neriesil tych 6-7 k najazd. Na jednu zadnu v pohode tri predne.Teraz tam mam na predku E10 a zadok E09 a spokojnost.Na AT sa rozhodujem medzi Scout k60 a mitas kombinacia 09 zadok a e10 predok,ale necham si poradit predsa len je vas tu dost skusenejsich co uz kadeco vyskusali ;-)

18.07.2018 17:09

Najviac mi vydržali K60.
A tesne za nimi TKC80.
Ale som dôchodca bez ľadviny.

18.07.2018 17:51

Ikona

Milan co to je vydrzali najviac(k60) ak sa mozem opytat? Ja pocitam cca8k najazd na celom tripe.

19.07.2018 7:41

Ikona

mal som aj E07 ale po 800 km som ich predal :-) lebo som z nich mal nejaký blbý pocit, subjektívny názor, lebo poznám chalanov čo si ich nevedia vynachváliť

ja osobne používam už niekoľko sezón (viac ako 10 sezón), (XT 600 Z téneré, XT 660 R) predok TKC80 a zadná mitas E09 dakar, 14 000 km a ešte sa dá na nich jazdiť :-) respektíve na nich ešte jazdím, (zadná TKC mi odišla po 7000 km, preto používam E09) predok sa trochu vyskáče :-) a hučia ako sviňa :-) ale to pre mňa nepredstavuje nejaký extra problém :-) takže na dominátore si túto kombináciu môžeš určite dovoliť a neoľutuješ si myslím :-) 8000 km dajú úplne v pohode :-) tak ako aj tie K60 Scout, či E07

a čo sa týka dažďa tak v Maroku asi neočakávaš nejaké extra zrážky, takže aj tie E07 (afrikaTwin) zaručujú extra dlhý dojazd, okrem toho kto jazdí v daždi nejak extra rýchlo ? každý je vtedy opatrnejší, či ?
netreba z toho robiť vedu :-) ja osobne mám určené poradie takto : 1 voľba. TKC80 +E09, 2 . voľba Scout K60, 3 možtnosť E07 ani jedna z nich ťa neojekabáti a vydrží to na čo majú poslúžiť

ako povedal Winetúúúúúúúúú Óka-jééé

19.07.2018 19:39

Ikona

Jose ja ale nepotrebujem obut Dominatora,tam mam uz obute e09 a sice nie moc ale volaco som na nich pojazdil(57k za 1 1/2roka) mne sa ta guma paci no ale ja potrebujem nieco na AT750 ale dakujem za radu

20.07.2018 19:24

Babci

Ikona

Daj tam tie 07ky. Jazdim ich na KTM 990 uz niekolko rokov a nic ine tam nedavam a ani nebudem. Urcite ti vydrzia,min. 10 000 a viac a zvladnu dost aj v terene.

26.07.2018 20:51

Ikona

Dakujem za rady a uz mam objednane ;-)
Predok mitas e10 a zadok e09, prezuvat som rozmyslal po ceste ale prezujem este doma.Tych 8-9k to zvladne v pohode .

16.10.2018 18:55

Ikona

Sice čerstve ale uz len spomienky.

Video: youtu.be/b7oAPPhSnlA

09.11.2018 10:42

Re: Maroko - marec 2018

Ahoj vespolek, chystám se v decembri/prosinci do Maroka. Pick-up nebo dodávka, dvě motorky naložené. Chci se zeptat, musím je nějak vyclívat, carnet atd? Btw. kdyby se někdo chtěl přidat, může, jednu nechám doma :-) Naplánovaný formát je přijet na místo, složit motorky, pojezdit v mírně sportovním stylu okolí a přejet zase dál. Písek, duny, kameny, vše vítáno.

28.11.2018 8:03

Ikona

Miguel to presne netusim, my sme nechali dodavku aj s vozikom na juhu španielska, nalodili motorkami na trajekt a o chvilku sme vystupili v Maroku / pristav Ceuta /

Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.