Balkan tour 2011 - Diskusné fórum - Moto turistika

Chystáte sa na nejakú cestu, alebo len hľadáte radu ako a kam vycestovať ?

Značky: Cestopis, Tip, Mapa, GPS, Batožina, Plánované, Skúsenosti.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBalkan tour 2011 - Diskusné fórum - Moto turistika

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
31.03.2011 13:04

Balkan tour 2011

Ikona

Ahojte mam tu jeden navrch co sme sa s kamosom dohodly na tochto rocne leto chceme ist na 14 dni na moto dovolenku na balkan. Prva zastavka co bude su Plitvicke Jazer , 2 Narodny park krka, 3 Magistrala popri chorvadckom mori mimo dialnic , 4 Dubrovnik vikladamame ladvinky tak na tri dni a mi pokracujeme do Ciernej Hory Plan je na nas kde a co a co sa nam bude pacit. Tak ak budete mat iekto zaujem dajte vediet mile rad vam odpoviem este na otazky. Datum konania je 15,7 2011 u mna stretavka v linbachu bude grilovacka a 16 teho rano sa vyraza navrat je 31 . 7 2011 v Nedelu Budem rad ked sa dakto prida Sme zatial motorky ja BMW1200gsa a kamarat ma BMW 650 gs. Tesim sa a dufam ze sa este dakto prida ved mala kopa pita viac. ;-)

22.04.2011 22:05

Alfayed
 Kávičkár

Ahoj ja by som sa pridal akurát keby sme mohli ísť o deň skorej no možno, absolvoval by som s vami jazerá, potom by som sa v makarskej oddelil a zostal tam na 10 dní [dobre]

13.05.2011 13:03

Ikona

tak nikto sa neprida este dufam ze sa dakto najde

13.05.2011 13:07

misobiker

Ikona

ladvinky vylozte v Budve a vy chodte okolo skadarskeho jazera az do albanska, absolvoval som to minuly rok a bolo to [dobre] [dobre] [dobre]

13.05.2011 21:46

Ikona

dik za tip mame to asi takto v plane este raz dik [dobre]

13.05.2011 21:57

lukaspis
 Edvenčr

Ja by som isiel ak mi nevinde Rumunsko,odchod je uz isty?A mate v plane aj niake nespevnene cesty [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil lukaspis (13.05.2011 21:59)

13.05.2011 22:04

PetoDL

Ikona

no, napr. juhom okolo skadarského jazera ( myslím priamo ponad jazero ) je to striedavo asfalt nie moc dobrej kvality striedavo so šotolinou ( aspoň pred 2 rokmi to tak bolo a myslím, že sa na tom iste nič nezmenilo) ... ale naozaj to stojí za pozretie, krása [dobre] ... tam sa ešte určite vrátim

Upravené 1 krát. Naposledy upravil PetoDL (13.05.2011 22:05)

14.05.2011 8:59

Ikona

LukasSpis jasne ze sa mozes pridat co sa tika nespevnenych ciest tak to asi bude toho dost v albansku po ciernu horu pojdeme po asvalde lebo ideme s ladvinkami a potom ich nehavame v ciernej hore a mi pojdeme do albanska a pojdeme aj okolo slavneho jazera takze mi sa zdrzime asi 4 az 5 dni v albansku kde sa bude spat pod stanom v prirode >:-)

14.05.2011 9:04

Ikona

Ano mi to uz mame na 100 iste v piatok je u mna na dome grilovacka a na druhy den zavcas rano to jest asi 4.00 alebo 5.00 rano virazame smer plitvicke jazera potom dalsi den narodny park krka a potom hopsa hejsa dubrovnik kde pojdeme trajektom PS spestrenie jazdy a potom dievcata nehavame v ciernej hore a mi padime do albanska.Cela dovolenka bde na od 15. jula kde sa prichadza ku mne a griluje a konci 31 jula prichodom na slovensko to je nedela. >:-) >:-) >:-) >:-) >:-) >:-) >:-)

14.05.2011 9:05

Ikona

PS jazda bude klido pido tak 100 az 110 viac asi nie pojdeme dovolenkovim tempom ;-) ;-) ;-)

15.05.2011 23:31

lukaspis
 Edvenčr

Na 80% sa pridam, ale dam vam vediet zaciatkom jula pretoze sa nam kopia objednavky ale este nic neni na papieri tak neviem :-((( .

18.05.2011 9:37

Ikona

Ahojte mam tu jeden navrch co sme sa s kamosom dohodly na tochto rocne leto chceme ist na 14 dni na moto dovolenku na balkan. Prva zastavka co bude su Plitvicke Jazer , 2 Narodny park krka, 3 Magistrala popri chorvadckom mori mimo dialnic , 4 Dubrovnik vikladamame ladvinky tak na stiry dni a mi pokracujeme do Ciernej Hory a Albansko. Plan je na nas kde a co sa nam bude pacit. Tak ak budete mat niekto zaujem dajte vediet mile rad vam odpoviem este na otazky. Datum konania je 15,7. 2011 u mna stretavka v linbachu bude grilovacka a 16 teho rano sa vyraza navrat je 31 . 7 2011 v Nedelu Budem rad ked sa dakto prida Sme zatial motorky ja BMW1200gsa a kamarat ma BMW 650 gs. Tesim sa a dufam ze sa este dakto prida ved mala kopa pita viac. tempo jazdy klido pido bratummmm >:-) >:-) >:-) >:-) >:-)

20.05.2011 8:18

budik78

Ikona

Zdar! Plán máte bardzo dobrý. silne uvažujem že sa pridam :-D ale neviem ako som na tom s terminom a prostriedkami :-~ Budem sa snazit... ale uvidime zatial vas sledujem z povzdálí :-O

20.05.2011 13:21

Ikona

mile rad sa pridaj bude to gut akcia ked sa ti bude dat ist pod snamy Budik. Len rataj ze sa ide as do albanska a ideme s ladvinkamy ktore ostavaju v ciernej hore alebo chorvadcku

26.06.2011 13:26

26.06.2011 23:28

onarb76

Ikona

pred dvoma týždňami sme sa s polovičkou vrátili z podobnej trate, chorvátsko cez severný velebit po lesných zvážniciach do mesta senj, potom po jadranskej magistrále až do čiernej hory. / doporučujem nad makarskou sv.jure- super!!!/... čiernu horu sme točili 6 dní,lovčen,,ostrog,rijeka crnojevica, tara, durmitor, piva, atd... skadarské jazero je super, prešli sme ho dokola vrátane albánskej časti, v albánsku sú tu cesty čiastočne bez asfaltu, veľa áut a neskutočne veľa prachu... miestami som nevidel ani na auto pred sebou /10-15m/, len prach... domáci tieto ,,prašné cesty,, polievajú hadicami vodou, tak pár krát sa mi stalo že som z prašnej cesty vletel rovno do šmykľavého bahna... ale inak [dobre] [dobre] [dobre]

12.07.2011 16:21

janob
 Turista

Ahoj, idete smerom na juh?

15.07.2011 18:59

janob
 Turista

odchádzame dnes večer. Možno sa stretneme v Čiernej hore, alebo Albánsku. Som na telefóne. Pekné a bezpečné motorkovanie želám.

Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.