Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pokec o športových podujatiach všetkých kategórí.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
To bude asi tým ze akrapovic je dodávatelom Yamahy Italia a dam krk na to ze tie výfuky boli vyvíjané na tú motorku |
masaker, gastan - asi to bude aj tym, ze Akrapovic a Pirelli to cele zaplatili |
gastan: no ja si tiez myslim ze tie vyfuky budu na tuto motorku a nie na cagivu mito... |
moj názor na funkčnosť a očet výfukov je definovaný pojmom "kedy a kde", t.j. aký okruhm aké odmienky, aké požiadavky na motor taký výfuk, detailnejšie vysvetlí každý šéftechnik teamov, |
:D o com polemizujes? 2 vyfuky aj ked je jeden len atrapa sa pouziva kvoli tomu ze "tak nejak" je to aj na serii. akrapovic zije z predaja pre beznych smrtelnikov a preto sa mu oplati predavat 2 koncovky a nie len jednu. to s tym vyvazenim hmotnosti si kde cital? |
Najprv videl potom čítal, |
ja viem ze suzuki aj v WSBK jazdili 4-2-1 ale urcite nevlacili jednu atrapu kvoli vyvazeniu :D |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 18838 | Včera: 159847