Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pokec o športových podujatiach všetkých kategórí.
Značky: .
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky: .
|
Trocha som sa pohrabal v novinkach a nasiel som toto: |
|
kto vie ako to dopadne... aj Honda nad tým uvažovala, ale má to svoje pre, aj proti... |
|
obycajny ram zaliaty carbonom,tak ako u vacsiny zavodnych strojoch |
|
majlou Ducati chce spraviť celý rám z karbónu, to nemá žiadny závodný stroj... |
|
psycho no len aby sa im to pri zavode nezlomilo, zas az tak extra tvrdy carbon nie je aby z toho mohly spravit ram,je dobry na vselico ale tak nechajme sa prekvapit co Ducaty team vykuzli |
|
aprilia uz pred 15 rokmi pouzivali karbonove kyvky. |
|
spominalo sa neikde, ze to pouzivala este Cagiva GP 500cc 2t, ale vtedy to bol este prilis tuhy ram. |
|
Na bicykloch sa pouzivaju karbony uz pomerne dlho a asi najvacsia vyhoda karbonoveho ramu je ta, ze je mozne do istej miery naprojektovat v kazdom mieste zelanu tuhost, aku vykresli kostrukcny program, co v pripade zliatiny nie je mozne az do takeho stupna. Aspon tak som to niekde cital, dufam, ze nekecam. |
|
co uz to bude za ducati?! :D 4 valec, ram vyrobeny bez lesenarskej trubky |
|
ake ma nevyhody ten ram? Sa tu stale spominaju len vyhody.. |
|
majlou: karbon sa používa bár de! Vlastňe skoro fšaďe. A určiťe nespravjá ňeco a potom to puscá len tak bes testú jegdzit. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 303427 | Včera: 159295