Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiupresnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
22.10.2006 14:43

presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

dusifuk
 Bahniak 

Ikona

Viete poradit?Presnejsie a kvalitnejsie riadiace jednotky na Kawasaki KLR 600.Ci to potom ma vpliv napr. na vyhladenie vykonovej krivky alebo ju posunie trosku vysie,zvysenie krutiaceho momentu?Lepsie startovanie.Uvitam rady,nazory,skusenosti...


23.10.2006 7:46

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

Faldner
 Kávičkár 

Ikona

kde si sa o niecom takom dozvedel? :-O


23.10.2006 10:00

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

Mozno existuje nieco na styl powercommandera, ale na staru pani KLR to je uplne zbytocne :-)))


23.10.2006 11:30

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

momul
 Edvenčr 

Ikona

Ty uz co zase spekulujes?Vidi sa ti slaba?


23.10.2006 11:46

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

dusifuk
 Bahniak 

Ikona

Raz som sa u u Zubora rozpraval s jednym chlapikom,no a hovoril som mu,ze som kupil zapalovanie od ignitechu.Tvrdil,ze su nepresne,spominal aj znacku,ale som si ju nezapametal.Ze tie su presnejsie a citit to aj na motore...
tomxx:stara pani je podla mna jawa 250ka,nie KLR!!!Ako mozes vediet,ze je to zbytocne,ked si sa stym v zivote nestretol?
momul:zima je dlha tak vymislam...


23.10.2006 12:58

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

Samotna uprava zapalovania nemoze urobit tak vela - bez vymeny vacky, zvodov, vyfuku a pretryskovania tipujem par koni, maximalne 5-7. Tipujem. Mozno sa kurevsky mylim...


23.10.2006 14:56

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

dusifuk
 Bahniak 

Ikona

tomxx:kde som napisal,ze cakam nejaky enormny narast vykonu?Pisal som len o vyhladenie vykonnovej krivky,mozno krutiaceho momentu.Zlepsenie startovania.Zvysenie vykonu o 10koni necakam,samozrejme s upravami ktore si spomenul ty ano.Mozno,ze ked ti riadiaca jednotka dava v tych prikl. milisekundach presnejsie iskru,mozno to na chod motora vpliv moze mat.A asi aj ma,lebo chlap ktoreho som spominal mi to sam odporucal a ma stym vlastne skusenosti!


23.10.2006 18:31

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

ja mám skúsenosti len s výmenou zapaľovania na Kawasaki KX 125 1987 pôvodne mi odišlo. Tak som zohnal z novšieho modelu KX 125 a prispôsobil ho. Sám som sa čudoval ale po odvezení som mal pocit že na tej motorke som vymenil celý motor. Získala lepší ťah od spodných otáčiek skrátka podľa mňa zapaľovanie môže zvýšiť výkon motora ale hlavne jeho krivku vylepšiť. Ale treba sa pozerať že magnety na zapaľovaniach postupne slabnú vekom.


23.10.2006 21:14

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

dusifuk
 Bahniak 

Ikona

tomxx:pocujes presne toto som mal na mysli,o com hovori kxbibo
a ohladom tych magnetov:napr. zapalovanie od ignitechu vobec nieje napajane stochto magnetickeho zapalovania,ktore napaja original riadiacu jednodku kawasaki.je proste napojene z reglera,takze by to vpliv na to mat nemalo,akurat nevyhoda je v tom,ked odide baterka.Iba ak by to oslabovanie magneta malo vpliv na snimace predzapalu.

Neviete konkretnu znacku?


24.10.2006 8:28

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

Dopice, tak o com je rec?!?!? O cievkach na zapalku alebo o CDI?!??!?! :-((((((


24.10.2006 17:10

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

dusifuk
 Bahniak 

Ikona

Rec je zamozrejme o CDI!Akurat som hovoril o tom,ze alternator je rozdeleny na dve casti.Na cast kde ti prud vyraba magnet,a na cast druhu kde ti prud vyrabju cievky....no a ja som napisal,ze original CDI Kawasaki je napajane s magnetickeho zapalovania a oslabovanim magnetu by sa hadzanie iskry opozdilo.No a od ignitechu je napajane s cievok,takze na hodenie iskry potrebujes bateriu...takze tam straty vznikat nemozu.
...a polemizoval som o tom,ze magnet by mohol mat aj funkciu tu,ze dava impulzy snimacu na predzpal.


24.10.2006 17:34

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

tomxx: spomeň si na vojaka Švejka: Klid a nohy v teple. :-)))


25.10.2006 7:43

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

karol1
 Bahniak 

Ikona

tak si kúp od Ignitechu programovateľné zapaľovanie a nastav si predstihovú krivku podľa chuti. Aj fabrické zapaľovania majú určitý rozptyl , takže sa môže stať , že s jedným fabrickým to pôjde ináč ako s druhým. A potom , zapaľovanie sa nastavuje na motor v dobrom stave. To znamená na určité spaľovacie pomery . A na starších motoroch väčšinou je nižšia kompresia , iný tvar sediel ventilov a ďalšie detaily. S programovateľným zapalkom si môžeš pridať predstih , čo väčšine vyjazdených motorov prospieva.
Osobne si myslím , že ignitech je úplne v pohode.


25.10.2006 11:38

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

StanleyP
 Edvenčr 

Ikona

Ale DUSIFUK zda sa ze mas mylne informacie. Nachcel som sa do tejto diskusie zapajat ale musim ta trosku poucit.
1. - prud vyraba vzdy cievka a magnet spolocne (nie ako si ty napisal:cast kde ti prud vyraba magnet,a na cast druhu kde ti prud vyrabju cievky).
2.-oslabovanim magnetu by sa hadzanie iskry neopozdilo len by sa oslabila jej intenzita (co ma tez urcity vplyv na vykon)
3.-Snimac je aktivny clen-vytvara sa na nom napetie(impulz) ktore otvara tyristor v zapalovani.
Z toho dôvodu nie je napajany.(oslabovanie magneta tym padom nema vplyv na snimac).

Dobry som co? >:-)

Upravené 2 krát. Naposledy upravil StanleyP (25.10.2006 13:35)


25.10.2006 12:42

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

jarro
 Veteránista 

Ikona

Ludia, ved o tom to je. Viac hlav. viac rozumu... ;-)


25.10.2006 18:14

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

dusifuk
 Bahniak 

Ikona

karol1:keby som si trochu pridal na tom predstihu,vravis,ze by to motoru pomohlo.Ako by sa to odzrkadlilo na jeho chode?

StanleyP:si nejaky premudrely?Vydno,studovany clovek sa pozna...chcel som tym len povedat,ze orig. CDI Kawasaki ti pojde aj bez baterky,od ignitechu nie.

jarro:presne o tom to je.ziadne osocovanie a narazky...normalne rady,ktore poradia a pomozu!


25.10.2006 23:45

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

marektm
 Edvenčr 

Ikona

len to s pridávaním predstihu neprežen, tvoja noha by mohla na to doplatiť :-~


26.10.2006 7:24

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

karol1
 Bahniak 

Ikona

no výhodou laditeľnej jednotky je , že si nemusíš pridať pri štartovacích obrátkach , aby nekopalo , ale potom už pri pracovných.a aj to nie rovnomerne . Na tom zapalku si nastavíš až 15 rôznych obrátok pri ktorých zadáš povedzme 15 rôznych hodnôt predstihov .A ak to skombinuješ s motorovou brzdou:

www.motoride.sk/?P=firmy&ID=97

tak to nerobíš naslepo.Hneď si môžeš pozrieť , či si krivku "vyžehlil"


29.10.2006 8:28

Re: presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

dusifuk
 Bahniak 

Ikona

Dakujem vsetkym za rady,uz mi aj na maila odpisali,stoji to 120€.Teda s ignitechu.Tak to teda v priebehu zimy kupim.


06.11.2006 10:55

presnejsie riadiace jednotky na KLR a ostatne enduro

Faust
 Bahniak 

Ikona

Huste,, :-@
Ja si mislim,ze by to mohlo vyladit motor do plynulejsich otacok,, a v UK nieco take nevies kupit?? Len ma napadlo,potom ked budes robit s tym motorom,nezabudni,alebo nezabudnime skotrolovat vole ventilov,,,, ;-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 256216 | Včera: 121347