Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Viete poradit?Presnejsie a kvalitnejsie riadiace jednotky na Kawasaki KLR 600.Ci to potom ma vpliv napr. na vyhladenie vykonovej krivky alebo ju posunie trosku vysie,zvysenie krutiaceho momentu?Lepsie startovanie.Uvitam rady,nazory,skusenosti... |
kde si sa o niecom takom dozvedel? |
Mozno existuje nieco na styl powercommandera, ale na staru pani KLR to je uplne zbytocne |
Ty uz co zase spekulujes?Vidi sa ti slaba? |
Raz som sa u u Zubora rozpraval s jednym chlapikom,no a hovoril som mu,ze som kupil zapalovanie od ignitechu.Tvrdil,ze su nepresne,spominal aj znacku,ale som si ju nezapametal.Ze tie su presnejsie a citit to aj na motore... |
Samotna uprava zapalovania nemoze urobit tak vela - bez vymeny vacky, zvodov, vyfuku a pretryskovania tipujem par koni, maximalne 5-7. Tipujem. Mozno sa kurevsky mylim... |
tomxx:kde som napisal,ze cakam nejaky enormny narast vykonu?Pisal som len o vyhladenie vykonnovej krivky,mozno krutiaceho momentu.Zlepsenie startovania.Zvysenie vykonu o 10koni necakam,samozrejme s upravami ktore si spomenul ty ano.Mozno,ze ked ti riadiaca jednotka dava v tych prikl. milisekundach presnejsie iskru,mozno to na chod motora vpliv moze mat.A asi aj ma,lebo chlap ktoreho som spominal mi to sam odporucal a ma stym vlastne skusenosti! |
ja mám skúsenosti len s výmenou zapaľovania na Kawasaki KX 125 1987 pôvodne mi odišlo. Tak som zohnal z novšieho modelu KX 125 a prispôsobil ho. Sám som sa čudoval ale po odvezení som mal pocit že na tej motorke som vymenil celý motor. Získala lepší ťah od spodných otáčiek skrátka podľa mňa zapaľovanie môže zvýšiť výkon motora ale hlavne jeho krivku vylepšiť. Ale treba sa pozerať že magnety na zapaľovaniach postupne slabnú vekom. |
tomxx:pocujes presne toto som mal na mysli,o com hovori kxbibo |
Dopice, tak o com je rec?!?!? O cievkach na zapalku alebo o CDI?!??!?! |
Rec je zamozrejme o CDI!Akurat som hovoril o tom,ze alternator je rozdeleny na dve casti.Na cast kde ti prud vyraba magnet,a na cast druhu kde ti prud vyrabju cievky....no a ja som napisal,ze original CDI Kawasaki je napajane s magnetickeho zapalovania a oslabovanim magnetu by sa hadzanie iskry opozdilo.No a od ignitechu je napajane s cievok,takze na hodenie iskry potrebujes bateriu...takze tam straty vznikat nemozu. |
tomxx: spomeň si na vojaka Švejka: Klid a nohy v teple. |
tak si kúp od Ignitechu programovateľné zapaľovanie a nastav si predstihovú krivku podľa chuti. Aj fabrické zapaľovania majú určitý rozptyl , takže sa môže stať , že s jedným fabrickým to pôjde ináč ako s druhým. A potom , zapaľovanie sa nastavuje na motor v dobrom stave. To znamená na určité spaľovacie pomery . A na starších motoroch väčšinou je nižšia kompresia , iný tvar sediel ventilov a ďalšie detaily. S programovateľným zapalkom si môžeš pridať predstih , čo väčšine vyjazdených motorov prospieva. |
Ale DUSIFUK zda sa ze mas mylne informacie. Nachcel som sa do tejto diskusie zapajat ale musim ta trosku poucit. Upravené 2 krát. Naposledy upravil StanleyP (25.10.2006 13:35) |
Ludia, ved o tom to je. Viac hlav. viac rozumu... |
karol1:keby som si trochu pridal na tom predstihu,vravis,ze by to motoru pomohlo.Ako by sa to odzrkadlilo na jeho chode? |
len to s pridávaním predstihu neprežen, tvoja noha by mohla na to doplatiť |
no výhodou laditeľnej jednotky je , že si nemusíš pridať pri štartovacích obrátkach , aby nekopalo , ale potom už pri pracovných.a aj to nie rovnomerne . Na tom zapalku si nastavíš až 15 rôznych obrátok pri ktorých zadáš povedzme 15 rôznych hodnôt predstihov .A ak to skombinuješ s motorovou brzdou: |
Dakujem vsetkym za rady,uz mi aj na maila odpisali,stoji to 120€.Teda s ignitechu.Tak to teda v priebehu zimy kupim. |
Huste,, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 256216 | Včera: 121347