Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Poradi niekto, kde zozeniem retaz znacky DID?Typ 50AV2, 112 článkov? A este daco, raz pisu, ze sa nesmie cistit petrolejom, ale iba benzinom, inokedy presne naopak... |
Neviem ti sice povedat, kde tu retaz zozenies, ale uputalo ma to, ze sa nesmie cistit petrolejom. Ja mam ties DIDku, sice neviem aky typ, ja som ju nemenil, ale vobec by ma nenapadlo, ze petrolej jej moze ublizit. Ja ho na cistenie pouzivam. Moze to byt nejaky problem? Ved ide o kov... |
Vidicon: v tomto pripade vobec nejde o kov ale o tesniace O, X, W kruzky ktore udrzuju mazivo v klboch retaze. Ak pouzijes agresivne cistidla (benzin, aceton, tetrachlor a pod...) tak dokonale vycistis nielen retaz ale "odpalis" aj tieto tesniace kruzky a znehodnotis retaz. A to nie je tak lacna zalezitost. |
vidicon, ozvi sa mi na mail, pozeral som to v katalogoch, na tej F-ke sa menila retaz snad kazde dva roky, potrebujem vediet skutocny rok vyroby. Ide tu o oznacenie vyrobcu, napriklad louis uvadza DID 5O VM, a je to dokonca extra zosilneny X-ring, cize spicka uplna, Gericke zas ponuka na F-ko retaz RK 530LO, co je tiez X-ring, uzavreta retaz, cize spicka. 520ka je teda slaba podla nich. Len pre info, v Gericke stoji male kolecko 5,60 Euro, velke 24 euro, retaz 146 euro a cely kit 166-175 euro. Ak vies rozobrat kyvku, tak je dobre kupit nekonecnu retaz, na spoje sa potom mozes spolahnut 100%ne |
Maco: hned na zaciatku som si kupil original cistiaci sprej (Castrol) na retaz. Stal ma okolo 350 korun a ked som asi polovicu vystriekal na retaz, bola v sparach rovnako zasvinena ako predtym. Hned ma to "nadsenie" preslo. Preto ten petrolej a stetka. Hned to bolo cistucke. Ma niekto nejaky napad, ako mozem zistit, ci petrolej skodi, ked neviem cislo retaze? |
Caf vidicon, |
Awia: OK, beriem si tvoju radu k srdcu. Este mi vsak porad, ako cistis ty retaz, ked je uz dost zabrizdana. Pouzivas originalne spreje na cistenie retazi? |
Caf vidicon, |
Chlapi neblbnite! Podla mna vyčistiť reťaz petrolejom alebo benzínom nie je na škodu veci lebo tým, že sa vyplaví mazivo z ringov sa z reťaze dostane aj spústu sajrajtu. Otázka je len ako tam to mazivo dostať naspät. ja to robím tak, že očistenú reťaz položím do starej panvice s mazivom, pod ktorou som trochu zakúril s plynovou bombou aby sa tuk dokonale rozpustil a zriedil. takýto riedky potom zatečie všade. Ked to vychladne može sa reťaz vytiahnuť a šup sňou na mašinu. takto to robím každé 3 mesiace a nemám problém. |
Divoch, vidim ze pri "starostlivosti" o retaz robis tvojmu menu vsetku cest! Ked sa mazivo vyplavi, je s retazou amen, a cez tie ringy sa tam ten benzin moze dostat, ak uz nie je uplne nova. A preto sa aj napriklad strieka retaz kettenom, aby nebol na zuboch kovovy styk, lebo ked tam je, retaz sa zahreje, mazivo skvapalnie, a ringy-neringy vytecie a tiez je v riti. Jasnym signalom zu nacervenale clanky, je to na vyhodenie. Retaz ani moc cistit netreba, sajrajt sa vyfrka rychlou jazdou. Ak cistit, tak chain cleaner, a poctivo vyutierat handrou |
Zeze: dojebkal si mi radost.. konecne zozeniem velky hrnok kde to ponorim aj zo zadnou vidlou a udrbes tam toto.. mam po radosti.. to sa nerobii |
Viac hláv viac rozumu. (alebo blbostí? ((vrátane tej mojej))). |
divoch: nie, posledne ked som menil (lietali s nej uz kovove struzliny, vaazne) no vraveli ze vidlu netreba.. len som v mudrej obrzkovej knihe (vdaka Yapi ) cital, vraj mazat treba kazdych 1000 km pripadne viac x.. no a vtedy ma napadlo ci stale to rozpajat a lisovat, ci vybrat vidlicu.. Inak nech ti nie je s toho hrnca blbo.. Ver aj ja som uz retaz varil, bolo to sice davno no varil fakt.. Kua a kto vie ci nie aj Ing. Zeze nie, kua len asi nechce povedat.. |
to si ma potešil, už som si myslel, že som asi jediný kto vyvára reťaze... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 15074 | Včera: 164538