Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Mam hondu 600 transalp zo svajciarska r.v.99 |
Milan, |
Mali sme ten isty problem s XRV 750 /Africa Twin/,pre splnenie emisnych predpisov v motore svajciarskej verzie je ine casovanie ventilov pouzitim ineho vackoveho hriadela,pomoze iba vymena ,/cca 16t/ks/a mozno ze je tam aj ine zapalovanie. |
No pokiaľ budeš musieť meniť CDI alebo vačky to ti rovno poviem na to sa vykašli za tie peniaze to nestojí. Moc ťa to nepoteší ale za tie prachy si kup radšej nejake doplnky. Ale možem ti poradiť rozhodne sa obráť na autorizovaného dovozcu Honda na Slovensku alebo v Čechách ten by podľa VIN mal zistiť kde je mašina priškrtená. Ja som mal podobný problém so Suzuki xf 650 bola škrtená na 25 kW a nakoniec mi poradili v servise v Čechách a potom potvrdili aj na Slovensku že mám v karburátoroch prevrtane šupátka. Otvory som zalepil a teraz je to dosť o niečom inom, nielen výkonovo ale klesla mi aj spotreba a spravil som to skoro zadarmo. Ešte raz, rozhodne si všetko over v Honde a držim ti palce. Daj vedieť ako sa ti darilo. |
Dakujem za rady. V Honde som bol maturovali nad tým traja,pozerali aj podla vin kodu natom ich PC ale mevedeli urcit presnu pricinu,ze as to rozoberu.A to sa my nejavilo ako spravne aby sa na mojej motorke ucili co tomu ASI je.Este skusim tie Cechi. |
Dakujem za rady. V Honde som bol maturovali nad tým traja,pozerali aj podla vin kodu natom ich PC ale mevedeli urcit presnu pricinu,ze as to rozoberu.A to sa my nejavilo ako spravne aby sa na mojej motorke ucili co tomu ASI je.Este skusim tie Cechi. |
Neviete mi nahodou poradit nejaku adresu kam by som sa mohol obratit o radu,pomoc aby mi niekto povedal s istotou co tomu je. |
Milan, |
ono, niekedy moze ukazat podla VIN cisla, ze je to otvorena verzia... tie karburatory, alebo CDI nemusia byt z tej motorky co mas... alebo, predpokladam, ze je to dovoz.. a napr. v nemecku, ked si kupis otvorenu verziu a nemas na to este vodicsky, tak si dokupis skrtiacu sadu.. tu ti namontuju.. a ta sa ti tiez neukaze vo VIN cisle... takze niekedy bez toho aby pozreli na motorku, konkretne karburatory sa toho vela dozvediet neda... |
add Motomo Breclav som aj ja počul že sú dobrí, mali by tam mať aj motorovú brzdu a nie je to ďaleko. napriek tomu mne osobne so škrtenou mašinou nepomohli s odkazom že na ňu nemajú hodnoty... tak neviem. ale transalp je rozšírenejšia mašina. Ďalej rozhodne súhlasím s tebou milan daj to robiť tam, kde už transalpa odškrcovali, lebo ak sa niekto na tom bude učiť môže viac pokaziť ako opraviť. aj s tým už mám skúsenosti. No a nakoniec dosť mi pomohlo návšteva českých stránok na internete alebo ak vieš jazyk aj zahraničných. skús si niekde nájsť ludí v motorkárskych kluboch na internete a poraď sa s nimi čo majú transalpa. Ja som zopár informácií získal takto. add Majo má pravdu ak sa mašina do švajčiarska doviezla ako neškrtená a použil sa na to len škrtiaci kit či už cdi alebo trisky šupátka alebo ihly tak to asi podľa vin nezistia. moc ti nezávidím... |
Diki za rady.Uz som kontaktoval Motomo,ozvali sa chceli vyr. č.teraz cakam na odpoved.Mimochodom motorka bola dovezená v r.2001 nejazdená s nula Km,lebo to bol výstavný kus k 50 výrociu HONDY. |
Urcite tam budes mat inu vackovku,nech sa ti pozru podla vyrobneho cisla na typ vackoveho hriadela,s pozdravom RGW/Honda XRV 750/ |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 193304 | Včera: 246653