Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Aj ked sa to nestalo priamo mne, ale toto je taka spinavost ze by bolo dobre keby ste sa o tom podla moznosti vsetci dozvedeli. |
t.j.hooker Neregistrovaný |
Uz tu bolo nie Honde Omnia, teraz CMC, ale zvacsa je v tom ludsky fucktor. |
Mishko: ked to bolo na poistku, tak nech to nahlasi na poistovni.... |
frodo Neregistrovaný |
asi vedia co si mozu dovolit - mechanikom pocnuc a sefom konciac |
tom Neregistrovaný |
Poviem to na rovinu ODTAT IM RUKY KOKOTOM . |
To je fakt vrchol. Ja by som sa s tym obratil na forum spotrebitelov a poriadne to rozvlacil. |
... Upravené 1 krát. Naposledy upravil TTom (25.01.2007 12:09) |
Ako si toto moze niekto dovolit ...to uz nie je neserioznost ale velka spinavost, ...to by sa v tomto pripade tusim nedalo ani nemuselo dat niekomu rozchodit!!! Dobra vychvalena znacka-ale hovno servis na Slovensku!!! |
V-Raptor650 Neregistrovaný |
A je to tu zase, teraz len zalezi na dotycnom ci to ma chut roztocit, lebo ak ano tak sa dotycnej Honde poriadne rozkruti svet |
Alebo takto? Niečo sa už nájde. A ak nič aspoň pekne otrávia. |
zx Neregistrovaný |
kedy to u nás bude aspon trochu normálne,čo to je za banda čo si toto dovolí,v žiadnom prípade to netreba nechať plávať beztrestne treba to jednoducho oznámiť priamemu zastúpeniu hondy aké majú servisné služby!!! |
XRV-man Neregistrovaný |
Zdravym Vas priatelia. Mam v plane zakupit nove XL1000V Varadero a typ padol aj na Honda CMC! No ale ako toto citam, dat niekomu polmiliona za taketo sluzby je trochu vela! Hodte do debaty aj nieco o ostatnych predajniach na Slovensku , ake mate skusenosti a tak! DIKY! |
Ked budes kupovat, tak ta budu obskakovat. Ked budes chodit na servis, výmena oleja a pod., tiez ta budu obskakovat. Ked vsak prides z reklamaciou, to uz bude horsie. Ked budes reklamovat nieco 2x zacnu ti problemy.Pokial budes ochotny minat peniaze, je to vsetko v poriadku. Pokial vsak budes nieco ziadat od Hondy tam narazis na problem. |
end Neregistrovaný |
urcite to tak nenechaj ! - ja by som to visvetlil aj tomu mechanikovi osobne,pre dobry pocit ... |
Aj podla mojich skusenosti je CMC velmi zla firma, ale o to tu teraz nejde. Ide o to, ze niekto bez dokazov hodi do placu, ze ten a ten je zlodej - pretoze ten, kto ukradne 19 209 sk je urcite zlodej. Aj o mne uz tvrdil niekto, kto sa "podpisuje" XXL, Anonim a Prijatel praveho motorkara, ze predrazujem tovar. Ked som mu ponukol, nech napise, kde je to iste lacnejsie, viac sa neozval. |
Cafte, |
XX SMC Neregistrovaný |
teda mi to nehrozi, ale keby som mal kupovat novu motorku a bol niekde od Blavy, rozmyslal by som ci po nu nepojdem niekde do Rakuska, alebo aj do Ciech. Ma to ale jedno evidentne "-": hodina v slovenskom servise je asi stale lacnejsia, ze? O par mesiacov sme v EU, tak mozno bude situacia potom este jednoduchsia a napriek cene prace sa mozno oplati pockat, vzhladom na kvalitu sluzieb a skusenosti. Totiz fakt som este nepocul o ziadnom slovenskom obchodnikovi, ze je nanho fakt spolahnutie a je seriozny aj vtedy, ked ide o riesenia na jeho ucet |
Príliš_vela Neregistrovaný |
bla bla bla... |
RE: Príliš_veľa hlavne ze Ty si sa podpísal a uviedol si aj svoj mail. |
RE: Príliš_veľa pises bla bla bla.Strasne rad ti ukazem podklady od mojho problemu, ktory som zazil s mojou Hondou. Potom sa mozme dalej bavit na temu bla bla bla. Niekto z nas zije asi v nerealnom svete. Ja som realitu nasich servisov zazil na vlastnej kozi. |
R. Neregistrovaný |
xj900: Prilis vela nemusel svoj mail uvadzat, lebo ak napises na cmcsmoto@sasro.sk a do subjektu das : Pre Prilis Velaho tak si to tam najde |
Prilis vela: ak tiero tvrdenia nie su zalozene na pravde, treba sa obratit na sud a zazalovat autora prispevku za poskodzovanie DOBREHO mena, namiesto pisania bla, bla, bla prispevkov bez mena a e-mailov... |
Príliš_vela Neregistrovaný |
Milky , ja sa s tebou nebudem baviť. Svoj príspevok som nechcel adresovať tebe, ale ostatným, ktorých si oklamal. Si proste nečestný človek a jednoducho osočuješ bez toho aby to bola pravda. Tvoj príspevok začal takto: "Aj ked sa to nestalo priamo mne...", takže na vlastnej koži ? Máš ty vôbec Hondu ? To o čom si tu trepal a bavil sa na reakciách ostatných si predsa nezažil na vlastnej koži. |
barbar onan Neregistrovaný |
Re: prilis vela, mylis si vitrinu s latrinou a parkinson Ti poplietol mena. |
RE: Príliš_vela, halo,halo, zobud sa!!! Asi nevies co pises! Ja som Milky nie Mishko!! Ja som nepisal tento prispevok 6.10. Pravdepodobne hnev ti zakril oci a prestavas vnimat.Precitaj si to vsetko este raz a hlavne od zaciatku. Dufam, ze si to potom uvedomis. Nerozumiem tvojmu napadaniu mojej osoby. Poplietol si si dvoch ludi. Takze este raz - skus si to precitat od zaciatku a spajaj si jednotlive prispevky s menami. |
a ked povedali ze mu vymenily vyfuk tak ten stary mu mali vratit nie??? kedze mu ho otocily tak co mu povedali? ze sa stratil?? |
Prilis_vela: Nevies alebo spravnejsie nechces sa ani len podpisat - co patri k zakladnym atributom slusnosti, pleties si mena prispievatelov a este nam tu vsetkym ches davat lekcie zo slusneho spravania, TY CHUDAK? Poznas pozadie celej kauzy? Ja mam dokazy pre svoje tvrdenia a ked bude treba rad ich predlozim. Ale urcite nie nejakemu pochybnemu anonymovi tvojho typu. |
pista: Tlmic pruzenia, nie vyfuku. Na problem prisiel poistovak, nie majitel motorky a to tak ze si nechal predlozit vsetky poskodene a vyfakturovane veci a tlmic chybal. |
R. Neregistrovaný |
Kdesi na tomto fore bola diskusia na temu Servis na motorku. Ak sa stalo ze niekto nejaky servis napadol, mohol dalsi o tom servise napisat samu chvalu. Toto je forum, takze sem si moze kazdy napisat co chce, myslim si,ze ak by s CMC mal niekto pozitivne skusenosti, tak to sem hodi a bude oponovat. Ja poviem, zazil som uz aj lepsi servis. Nemam skusenosti, zeby konali nefer, ale ich chovanie ma veeelmi daleko od hesla: nas zakaznik nas pan. |
frodo Neregistrovaný |
Myslim, ze chlapci od Hondy ukazali, co vedia (myslim Prilis Vela-ho prispevky). Takze cakat nejake zlepsenie sluzieb je asi zbytocne. Satlo sa nieco ????? Predsa absolutne nic, len zas nejaky skurveny zakaznik obtazuje picovinami tych najslusnejsich a najcestnejsich obchodnikov s najlepsimi sluzbami v okoli. Ludia jebte na to a neutocte na tazko pracujuch zamestanacov CMC a Omnie. Mate vy vobec ludsku tvar, otravovat ich s takymi sprostostami ? |
odzneli tu argumenty od konkretneho cloveka, ktoreho vela ludi pozna. ak ma niekto pocit, ze tym niekoho ohovara, mal by podniknut v tomto patricne kroky a dozadovat sa prava a satisfakcie. |
R. Neregistrovaný |
rejdio: No asi tak ako pises. Ak niekde na SVK existuje Hondacky servis, ktory by bol tip-top tak to ma tazke, lebo kolegovia mu kazia meno. Globalne sa mi na SVK este nestalo, aby som z pristupu k zakaznikovi v akomkolvek fachu padal na zadok. Jedno ale viem, ta motorka za to nemoze |
XX SMC Neregistrovaný |
No jasne, Honda je Honda... ale ze by som chcel chodit reklamovat harlej ku Karnisovi, to teda tiez zrovna moc nie |
XX SMC: Nexcem sa zastavat Pistu Karnisa ale je tu jeden postatny rozdiel: HD nema na Slovensku oficialne zastupenie a Pista nie je autorizovane servisne stredisko s vyskolenymi a certifikovanymi pracovnikmi na rozdiel od CMC. |
XX Neregistrovaný |
prosimvás čo sa tu rieši za problém ? |
Ked pise prispevok niekto, za koho nickom, alebo mailom je skutocny clovek, tak napriek tomu, ze s nim pripadne nesuhlasim, musim brat jeho nazor vazne. (vid moj spor s Mishkom) Ked ale robi vypady bez akychkolvek argumentof nejaky XXL, Prijatel praveho motorkara, Anonim, Prilisvela a pod., tak vie velmi dobre, preco sa nepodpisal. Treba to brat ako ftipny prispevok, ved to urcite inac ani nemyslel. Aj ti, co dostavali kolaps pri nasom drahom zosnulom Agentosovi vysli nakoniec na posmech. |
Igel, Red Devils MC Neregistrovaný |
Hmmm, ja nechapem co je toto za debatu... Mily "Prilis_vela", v podstate vsetci, co chodime na toto forum sa tu pozname, alebo sme sa videli. Takze nedovolime si pisat veci, ktore by nemuseli byt pravdou... Ty vystupujes pod anonymnym nickom a este aj osocujes Milkyho, ktory si s CMC uzil svoje. A este si aj pleties mena... Stary moj, to je uz druhy vazny pripad, ked Honda oyebava a to sa proste motorkarom nerobi... Kazdy da rad peniaze za servis, ale zarabat sa da aj s rozumom. Necuduj sa, pokial su tu taketo reakcie, pokial Honda nemala ani tolko slusnosti, ze by niekto z vedenia na tomto fore Milkymu (to je ten prvy pripad) ospravedlnil a uviedol, co z uvedenej kauzy vyvodili. A velmi dobre o tomto fore vedia... Domnievat sa, ze vsak na jednom neopravnene zarobim a kaslat na neho, vsak pridu ostatni si myslim ze nie je to prave orechove... On by uz nemusel prist nikto... Staci to vyhlasit na par zrazoch a napisat na par stranok... A nejako sa identifikovat je zaklad slusnosti, uz som to tu raz pisal, inak si naozaj musime mysliet ze si z Hondy. Pokial ta nepoznam, tak tvoje argumenty nie su nicim proti Mishkovym, ktoreho poznam dlhe roky... Pre mna musi v tomto pripade nieco dokazovat Honda a nie Mishko... |
Igel : vo vsetkom s tebou suhlasim. Musim vsak opravit informaciu, nie CMC je moj hlavny problem, aj ked ani oni nemozu mat ciste svedomie v mojom pripade. |
HONDA CMC Neregistrovaný |
Vážení prispievatelia, |
V-Raptor650 Neregistrovaný |
Tak toto je ale silna kava |
HONDA CMC: Je fakt ze ste mu ho odovzdali az vcera. Dolezite je ale povedat PRECO az vcera, ked ste ho prevzali 29.9. PRETOZE ste 1) urobili ten kiks s tlmicom na co prisiel az poistovak a odmietol vystavit kryci list, kedze vyuctovany tlmic vymeneny nebol a 2) najskor ste tvrdili ze predny blatnik sa musi kvoli jednemu skrabancu vymenit, pretoze sa dodava uz nastriekany a odtien SA NEDA namiesat - neskor ste ho predsa len nastriekali ale samozrejme UPLNE INYM odtienom, takze ste to museli cele prerobit. |
Mishko, zavolaj mi. |
Toto je namet na mexicku telenovelu |
Rad by som zdôraznil, že ak sme s niečim nespokojní, tak by sme mali danú vec reklamovať. Ja konkretne na Hondu CMC nemožem povedať ani jedno krivé slovo. Myslím tým Hondu v Košiciach. Síce mám motocykel SUZUKI, ale to je jediný servis myslím tým HONDU v Košiciach ktorý mi vedel promtne reagovaž na moje požiadavky k servisu môjho motocykla a aj ho kvalitne opraviť, čo sa bohužial v iných nemenovaných servisoch neuskutočnilo. Do Hondy som zavolal odozvu som mal hned a v prislučnej dobe aj servis. Takže servis Honda v KE navštívim aj druhý krát. |
R. Neregistrovaný |
Neviem ci CMC v Krasnanoch v Blave a HMC v Barci v KE maju nieco spolocne. Ale diki za pozitivny ohlas, nabuduce tam skusim zajst. Bol som tam len raz a holke dost dlho trvalo, kym zistila kod na cistic retaze |
autoservisak Neregistrovaný |
reklamacia ma prebiehat asi takto,ked zistim takuto vec tak sa bez meskania obratim natoho kto mi takuto sluzbu predal mislim ze slusna firma to da do poriadku smahom ruky v prospech zákaznika,takto to preberat ma vyznam ak ma poskytovatel drzo okasle,je fakt ze po oprave je potrbne vec skontrolovat v servise nie je to ziadna hamba su to tvoje peniaze,potom by nemalo dojst ktakemu nemilemu konfliktu,vsetko sa da vyruesit.ak nereklamujes majitel onicom nemoze vediet,mechanik si mysli zeje majster sveta lebo nema ziadne rklamacie a zkaznik zuri.ano ak ma sprostým sposobom odmietaju tak im to nandej ale hlavne sa obrat na vedenie ja mzslim ze majitelia su seriozny ludia,ved zijeme zo zakaznikov u mna vo firme je zakaznik moj priatel anie naopak.podotýkam nikto nie sme dokonalý . |
t.j.hooker Neregistrovaný |
Vazeny pan Snegon,(aj Prilis vela) |
Autoservisak až do dnes som si myslel, že najviac gramatických chýb na tomto fóre robím ja. Teraz sa mi zdá, že Ty ma skováš úplne v pohode. |
O co tu vlastne ide? Klasický matematický príklad. |
Ahojte, |
Igel, Red Devils MC Neregistrovaný |
Faktom je, ze ani clovek (mozno p. Snegon), ktory motorku odovzdaval, si nemusel vsimnut prusery ktore tam vznikli... Skor by ma zaujimalo, ako to mienia v CMC riesit s clovekom, ktory toto sposobil... Ale plus pre CMC je, ze sa od nich niekto ozval... Mili pani z CMC, pokial od vas niekto vyrobi takuto vec, porieste ho a dajte to vediet motorkarskej verejnosti, verte ze takyto pristup vam privedie dalsich zakaznikov. Pokial si uznate chybu, ceni sa to viac, ako tvarit sa akoze nic... Motorkarska komunita je dost silna na to, aby sa prostrednictvom takychto for dostali informacie o nekvalitnych sluzbach velmi rychlo do obehu... |
ja som tam kupoval prilbu, a NO PROBLEM persona bol v pohode, |
blade: co takto vybudovat servisne zazemie, ake si zasluzi zakaznik... nie znacka... |
ak to bude dobry servis nezalezi na znacke |
Jeden servis = ziadna konkurencia (myslim medzi autorizovanymi servismi Honda). To uz by len vypadalo. Nestaci ze doteraz drzali monopol Telekomunikacie? |
len tak na okraj co ti prinesie ze niekto nema monopol, ked sa aj tak vsetci dohodnu medzi sebou, a kvalita ako vidis sa nezvysuje tych servisov |
Ja som mal zatial s CMC dobre skusenosti. Ale motyka obcas vystreli... inak sa k tomu hore vyjadrovat nebudem, nema to cenu... |
blade: keby sme mali na slovensku jedneho operatora. Myslis ze by si pisal SMSky za korunu? tazko. Podobne to funguje aj v tomto pripade. V Omnii ma naseru, tak sa na nich vydlabem a budem chodit do CMC. ... |
A ked uz sme pri tom., budem pokracovat. Ma to dost spolocneho s nacatou temou. |
Tharien, a co ked ta naseru aj v CMC? Budes chodit do Viedne? |
Keby chcel nejaky kolega typu Prilis_vela do mna zacat pindat, v sobotu zverejnim naskenovanu fakturu. |
A ked uz sme pri tom, budem pokracovat. Ak tvoj kamarat takuto robotu prevzal, tak bol postihnuty a potrebuje odbornika. Ale z inej oblasti... |
Vadim: Tak potom mu to mali preplatit z poistky tej zenskej. Ale o to tu teraz nejde. Ide o to, ze on chudak to dal spravit do servisu kde mu to ajtak dojebali za 9 litrov len aby mal fakturu pre poistovnu. A ajtak ho odfajcili a nic mu nechcu dat. To co mu tam spravili by som urobil doma v garazi za hodinu a pol, za tisicku aj s materialom. |
Odbornika by naozaj potreboval, to s tebou naprosto suhlasim. Bol som ochotny ist s nim a spravit tam kratky proces, ale on jebal na to. Mal uz v garazi kupenu krasavicu XJ900 a uz ho to tolko nezaujimalo. Vtedy bol totiz este v tom, ze poistovna preplati |
frodo Neregistrovaný |
mna len mrzi, ze vyjadrenie Hondy k tomu, ze mechanik si DOVOLIL tlmic len otocit jaksi chyba (pan Snegon, tie tvrdenia o tom, ze zakazka este nebola ukoncena, zda sa nikto nezobral vazne). |
Tharien: pozor na jednu vec. Pri zakonnom poisteni, ktore sa uz vola povinne zmluvne poistenie atd atd atd vznika jeden problem pri starsich vozidlach. A sice, ak mas akeklovek motorove vozidlo, casom a opotrebenim straca svoju hodnotu, to je neodskrieptielne. Preto ti poistovna zo zakonnej poistky preplaca akusi "realnu" skodu (robim v poistovni). Tzn. ak sa ti porusi predne koleso, ktore nove stoji 10.000 (teoreticky) a ty ho mas 10 rocne, preplatia ti len "realnu" cenu, tzn. znizenu o amortizaciu. Ak by ti mali preplatit novu cenu, skus si predstavit tu podvodovost, ved keby som rozbil pol motorky vlastne by som dostal pol novej motorky, na suciastky to moze byt dost vysoka suma. Ta "skutocna" alebo "realna" cena sa samozrejme nevymysla a poistovna by to mala vypocitat v sulade s nejakym zakonom, dokonca je ten vzorec schvaleny Ministerstvom Financii (a je dost zlozity). Su na to dokonca programy. Je takmer vylucene, aby poistovna nepreplatila nic. Amortizacna krivka takmer kazdeho vozidla nikdy neklesne pod 30%, to znamena, ze aspon tych 30% novych nahradnych dielov by mali preplatit (je to dost individualne). Cenu prace a oprav nahradnych dielov by mali preplatit v plnej vyske. |
Sledujem diskusiu a vyraza mi dych hlavne reakcia pana Snegona, ktory svojim prispevkom vylozene potvrdil nehoraznosti, ktore sa v servise okolo opravy VTX udiali, a este si dovoluje vyskakovat, ze CMC nic zleho neurobila. Namiesto ospravdlnenia vyskakovanie, to sa nam podoba! |
Baso> Ta faktura na 16 bola kvoli tomu aby dostal aspon 5 litrov. Ale dostane velky barani... |
zeze: jasne, koho z nas nesere, ze ceny na tie japonce su take. Ked som mal svoje tretie auto (NISSAN), mal som obrovsky problem zohnat na neho diely a boli sa neskutocnu cenu, oproti iym autam. Ale myslim si, ze ak su ceny taketo, je tu jedna moznost: nekupovat tieto motorky ! Kupil by si si HONDU, keby bola drahsia o 50% ako YAMAHA ? Pri kupe motorky sa treba predsa pozerat aj na ceny oprav, ND, doplnkov, ako rychlo je dodane, opravene... Takisto ako rozmyslas o kupe auta. Vsetci vedia, ze na favoritky felicie to s ND je lepsie ako na nejakeho japonca. A co sa tyka ceny, ze nadrz za 93 litrov, je to prehnane. Ale cenu ti urcuje raz ponuka a dopyt, ak je proste taka, nepomozes si ! (Ak je dovozna cena taka vysoka, tak ti vlastne nepomoze ani konkurencia na Sk). Ak je marza na Sk neprimerana, tak potom je tu velmi zla a nedokonala konkurencia. |
Ja by som sa minimalne stazoval. Alebo by som kontaktoval SKP (Slovenska Kancelaria Poistitelov). www.skp.sk. Ak mu niekto sposobil skodu,a na fakture je 16.000 je vylucene, aby nedostal ani 1 Sk. Pri PZP dokonca ani neexistuje nieco ako spoluucast. |
Prave som cital inzerat |
Baso: Aj mne je to divne, lebo pracu vykonanu v servise by mali preplatit na 100% a na praca ho stala 3000+- (neviem presne, mozno ta klamem). V kazdom pripade diky za radu, v sobotu budem s kamosom. Bude sa to riesit |
Tharien: samozrejme ze vsetko, co je na fakture nemusi poistovna uznat. Na takmer vsetky opravy su nejake limity, na znacky su rozne limity za sadzu oprav na hodinu a pod. Takze ak by to tam niekde bolo prestrelene, tak sa netreba cudovat. Ak existuju 2 faktury na jednu opravu a nahodou to poistovna zistila, tak sa ale necudujte, ze nechce preplatit ani korunu a budte radi, ze to neudaju ako poistny podvod. |
Baso: Ak by sa tak stalo, schytal by to najviac ten servis. A aj by som im to zelal. |
Tharien, prosim posli mi nejako podklady tej poistnej udalosti (meno likvidatora), robim v allianz-sp, uvidim, ci sa bude dat s tym nieco urobit. |
OK Maco, sak cislo na teba mam. ozvem sa. Preco si sa neukazal u Heleny? Dufam ze nabuduce tam uz budes. |
Tharien, dosiel som o 22:30 zo sluzobky a uz som nemal akosi naladu. |
..ja sa zas večer po návrate z práce cítim jak zbitý pes. A maj potom náladu.. PS: tiež allianzsp |
Myslim ze co sa tyka cien nahr. dielof je f tom Honda Slovensko nevinne. Oni maju marze primerane. Porucha je mimo uzemia SR. |
Vadim, ojeb to sice je ale osetreny zakonom a vseobecno-poistnymi podmienkami. Inac rozdiel medzi poistnym plnenim a vzniknutou skodou si mas pravo vymahat od vinnika nehody. Ale do toho sa (vzhladom na stav naseho obcianskeho sudnictva) nikomu nechce... |
maco: suhlasim |
A sme doma. Normalnym sposobom ti skodu neuhradia a uz sme u dvojitych faktur a inych sposobov ako ta "nutia" robit podvody. |
Vadim: mne tie fotky dosli niekolko krat... Zober si priklad: oskrel som plasty na lavej strane mojej motorky. Co s tym ? Mozem si to dat zvarit za povedzme 3 litre, mozem si kupit nove za XX penazi, mozem sa dohodnut s kamosom, ze ma nevidel ked cuval a taznym mi drgol do motorky, ktora tam stala a sposobil mi skodu. Poistovna mi to preplati... Vies kolko by toho bolo ? (pri nasej slovenskej mentalite ? - do roku 2000 sa nieco podobne robilo zo Slovenskou Poistovnou, ked mala ako jedina zakonne poistenie). Preto sa preplaca len "skutocna" cena. Ja viem, ze nie je naozaj skutocna a ze za to, co ti poistovna vrati peniaze si tie diely a realnu skodu nezaplatis, ale hold to je uz raz tak. To, ako poistovna vypocita, (kolko ti vlastne zaplati) je urcene MF SR. |
Vadim: takmer vsetci co tu kecaju tie fotky dostali. A zaroven sa ospravedlnujem, ze som to poslal 3x, bolo to nechtiac. |
Vadim, Hergott: na 100% som presvedceny, ze ten manos co bural do kamiona, to na poistny podvod urcite nerobil. |
Igel, Red Devils MC Neregistrovaný |
no, mozno to robil na poistku, akurat mu to trochen nevyslo Fuj, morbidny humor... |
To ze nd na japonce su "prehnane" drahe je fakt, a trvam na to, nech sa daju kompetentni vysetrit, nech uz su to ludia v europskej distribucii alebo na slovensku. Slovenska honda ma mozno marze "primerane", ale niektore identicke nd na hondu stoja po prepocte v rakusku alebo taliansku menej ako u nas, to je fakt polahky overitelny na internete. Kazdopadne tvoj argument, ze cenu urcuje ponuka a dopyt, je nezmyslom! Kolkoze nadrzi na VTX je na Slovensku ziadanych, aby kus pojebaneho plechu stal 46 alebo 93 tisic? Na to drie netto obycajny slovacisko skoro cely rok |
No dobre. Ale ked v rakusku preda tych nadrzi 10 za mesiac a na Slovensku sa predaju 2 za rok, tak je jasne, ze z niecoho musia zit aj ti zamestnanci a na niecom sa musi vozit ich sef. Takze je len otazka, co je prehnane a co je primerane. Ak su autorizovany predajca a autorizovane servisne stredisko, mozno by mali mat "zmluvne" ceny. Na Slovensku si nikto nadrz normalne nekupi, pretoze ak sa dozvie takuto cenu, da si ju opravit. (Ak ju mas ale na leasing + poistka, musis si to dat spravit v autorizovanom stredisku...). Ale cele je to problem "chudobneho" Slovenska. Podla mna sa my nemozme porovnavat s hocikym z EU (pomer priemernych cistych platov a co si za to mozeme kupit). |
R. Neregistrovaný |
Nedavno som bol v CMC a zda sa mi, ze tato diskusia sa akosi odrazila v ich spravani. Vsimli si ma takmer hned ked som vstupil, pri preberani moto mi podlai ruku... Tak ak by aspon take zlepsenie bolo vysledkom tejto kritickej diskusie, tak je to fajn. Este k vymene oleja v servise: Zakazdym hned skontrolujem, ci tam olej je v spravnom mnozstve a ci je novy (aspon vizualne) To sa tyka auta aj moto. Mam neblahe skusenosti s VW servisom v KE- Auto Gabriel. Lenze dokazat to je problem. Takze jednoduche riesenie pri pretrvavajucom podozreni je -zmenit servis. |
R., tak ty sa tesis, ze si ta fsimli a podali ti ruku?? |
R. Neregistrovaný |
Vadim: V CMC ma (zatial) pri servise neosmekli, ale na nervy mi liezlo ich spravanie. Ide o to, ze nas motorkarov nie je tak vela, takze ked sa "medializuje" nejaka taka spinavost, rozhodne to ma vahu. Netesim sa (nebeham od radosti dokolecka, nesedim pri pohariku a rozjimam...) ale bol by som rad, ak by vysledkom tejto debaty a vzajomneho osocovania bolo, ak by sa pristup v CMC posunul k lepsiemu. A naposledy sa mi zazdalo, ze sanca je. Mas nejaky iny napad? Vypalit CMC a zalozit novu predajnu alebo co? |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 257855 | Včera: 206859