Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Prosím pomôžte ak viete. Takže najprv som si myslel, že mie zadrelo piest vo valci, ale kdď som to rozobral, tak som zistil, že piest aj ojnica je OK, ale Keď som stiahol zapaľovanie, tak som zistil, že magnetky, ktoré sú na rotore sú rozsypané asi taká polka. A tieto zvyšky z magnetiek mi zadreli ložisko. To ložisko to je nič, to viem vymeniť, ale potreboval by som poaradiť ako spraviť tie magnetky. |
ako sa ti kúsky magnetu dostali k ložisku ?cez gufero ? |
marektm - dá sa |
karol1 - no veru vložka aj piest je OK, kľukovka aj ojnica OK, ale to zapaľovanie. Našiel so na inzercii v rubrike "Rôzne" inzerát, že jeden chlapík opravuje zapaľovania a práve na KTM-ky, ale aj na iné moto. |
revuce - Daj sem potom vedieť ako si to vyriešil. |
ja mam ties ten problem na ktm 300 len mi nikde nezozenu rotor iba cele 19000 |
Takže, neská som našiel fakt frajera, čo sa týka opravy motoriek. Mal veľ náhradných dielov, veľa dielov dokáže opraviť, zavariť bloky motorov, vložkovanie. |
mám strach z dynamického vyváženia rotora. |
Ešte by som sa skúsil obrátiť na českú firmu VAPE, robia podobné zapalka. Ak by pasovalo niečo z ich štandartného sortimentu vyšlo by to cca na 700CZK (rotor). Ak nie tak robia zákazkové prevedenia a tiež by to nebola taká vysoká cena ako u origo dielov. Mám s nimi dobré skúsenosti. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 19245 | Včera: 237489