Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Prusa Neregistrovaný |
Cafte Seci, |
Pokiaľ na moto nieje sériový palivový filter, možno budeš prekvapený. Ja som už riešil zopár moto kde ich majitelia z toho istého dovodu ako Ty udávaš, takýto filter nasadily a moto nešla. Ide o to, že ten ktorý filter može brzdiť prietoku benzínu do karburátorov. S tými PHM to zase nie je také zlé... |
frodo Neregistrovaný |
phm je jedna vec, druha vec je ze kazda nadrz hrdzavie (okrem tych BMW z Al). Co sa tyka filtra - plne vyhovuje Bosch, papierovy, ale treba kupit priehladny. Problem je vsak zohnat nejake rozumne hadicky. Ale z vlastnej skusenosti viem potvrdit, ze zalezi od toho ako sa ten filter umiestni, pretoze sa v nom urobi " vzduchova bublina" a benzin nechce pretiect. Ako pisal Makac, ked su po namontovani filtra problemy, tak je to urcite v tom filtri. U mna bol problem, len ked sa vyjazdil vsetok benzin - potom, ked uz sa zaplavila hadicka a filter, vsetko fungovalo bez problemov. |
Ja som kupil priehladny filter na phm v automoto suciastkach za 40SK , papierovy a pachci to dobre a vidis, kedy ti dojde benzin. Taky ako ide aj do favoritov. Ale karburaor mam iba jeden |
Caute, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 210607 | Včera: 139874