Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Mam jeden problen so simeringom. A to taky ze mi lavy tecie. Daval som to robit jednemu chlapikovy, vypital za to 1500 a za mesiac to bolo take iste. Najvycsi problem je ten ze mi tecie olej do barana, napijaju sa mi platnicky a ucinnost brzd je na 60%. Uz som s toho zufali. cely predok zasraty od oleja, vsetko je mastne, ziaden lesk Cele pruzenie a brzdenie stoji za hovno. Poradte mi dakoho normalneho najlepsie z BA kory mi to poriadne, za krestansku cenu a slusny cas spravy. Diki Joker |
Joker, mas vydrate trubky-behune . Ak su tak vyrazne nerovnosti (seky, pozdlzne skrabance) tak v tom ti vymena simeringov nepomoze. Jedine kupit nove trubky-behune. |
Maco ma pravdu. Ten mechanik sice vymenil gufera ale mohol ta informovat ze mas zodrate resp doskrabane behune. A ze sa ti to Zase do..be. A tych 1500 si mechanik trochu prifarbil. Sak tipujem ze to mal hotove za hodinu a ten simering nie je zase az taky drahy. Max 250 sk |
Ariete simeringy kúpiš za 500sk pár. Kamarát mal obdobný problém a pomohlo vyleštenie palíc. Keď nepomože, tak výmena. |
este som rozmyslal, ze ich dat nanovo pochromovat, ale neviem ci su u nas galvanizery tak kvalitne, ze sa podari dosiahnut optimalny tvar do telakov. |
No pekne. No daval mi tam aj novy olej, tak neviem. Co sa tyka pochromovania, v HYDRNIKE by mi to pochromovali, ale co sa tyka tych trubiek............kua to kolko kostuje??? |
Maco: prave takyto pokus robime, tak ti dam vediet, ako to dopadlo. |
Vadim ja som myslel technicky chrom. A presne tym chromuju v HYDRONIKE. Tak neviem ci to za to stoji. |
Joker : sak vypusti olej a mas po probleme |
Tharien: Uz som nad tym rormyslal. Ale nevydi to ze jeden ide na sucho a druhy na mokro? |
Joker, na to ani nemysli! Olej v telakoch ma byt! |
frodo Neregistrovaný |
Co sa tyka chromovania: nezabudajte na to, ze ta trubka musi potom pasovat do puzdier - takze hodne zavisi na hrubkach vrstiev. Pochybujem, ze sa ti s tym niekto bude babrat a na 1/100 mm pocitat, aku hrubu vrstvu ti tam natiahne. Neviem, ako sa robia origos teleskopy, ale ked sa chce dosiahnut vysoka hladkost povrchu, tak by sa mala kazda vrstva lestit. A to si uz vobec neviem predstavit, ako ti niekto u nas kazdu vrstvu prelesti, premeria a potom vypocita, aku hrubu ma natiahnut dalsiu vrstvu. |
Vrela vdaka hoši za rady, ale ja to uz potrbujem RIEŠIT!!! Tak sa dohodnite. Kto mi to teda moze (machanik) na 100% potvrdit (po prezreti) co s tym je a co dalej. Dik |
Joker, tak tu mas radu, kup nove trubky do telakov, ale najprv si to posediacky obvolaj aby ta neslahlo, ked ti povedia cenu. |
frodo Neregistrovaný |
no predsa |
Joker: myslel som to naozaj len zo srandy, olej tam musi byt, uz len kvoli puzdram, inac by ti asi dlho nevydrzali |
Tak to ide risknut. zhodim ju, dam ju premerat a pak se uvidi kde sa stala chyba. Skusim ju adt zreparovat a o5 osadit aj s novymi simeringami aj s novym olejom. A pak pojdem za panom majstrom co mi to robil a opeskam mu o hlanu tie posrate imbusy aj s dodrbanimi zavitmi. Aj za toto mam nanho tazke srdce. Diki Vam, Joker |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 166221 | Včera: 221936