Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Ako spraviť tlmič aby ten zvuk bol ako má byť? - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuAko spraviť tlmič aby ten zvuk bol ako má byť? - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
29.10.2006 8:59

Ako spraviť tlmič aby ten zvuk bol ako má byť?

keyord
 Čoprák 

Ikona

Nazdar........by som chcel vedieť , že ako si mam spraviť , alebo prerobiť výfuk na Jawe 350. Si ju prerábam aby sa podobala peknému choppríkovi :-). už som si premyslel že čo a ako z vidlicami, stupátka ale ny výfuk si netrúfam....nevem ako ho mam spraviť....poraďte mi nejake navody alebo mi pošlite nejake linky na stránky kde su nejake návody alebo ak nebodaj máte navody tak mi ich pošlite na sdeak@rsnet.sk.........diki moc....prsoim o pomoc som bezradny :-}


29.10.2006 9:34

Re: Ako spraviť tlmič aby ten zvuk bol ako má byť?

tref
 Turista 

Ikona

Sice neviem ako na 350tke urobit lepsi zvuk, no chcem ta upozornit na jedno, pokial nepouzijes odborne ladeny vyfuk, ale budes si ho robit sam, tak zvuk moze mat pekny, no ak si uplne neposeres cely chod motora, tak minimalne prides o spustu vykonu... si najprv dobre uvaz vsetky pre a proti a az potom pripadne zacni sa donho sparat. ;-) Videl som uz nadherne prestavby jawiek na choppre bez dobabrania vyfukov napr. tento

Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (29.10.2006 9:35)


29.10.2006 13:50

Re: Ako spraviť tlmič aby ten zvuk bol ako má byť?

Crash
 Turista 

Ikona

Uz sa to tu parkrat preberalo, u 2T motorov je to s vyfukmi tazsie, lebo su specialne dimenzovane a projektovane pre optimalne preplachovanie motora, 4T motor cosi prezije, ale u 2T by som to nerobil



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 303260 | Včera: 245977