Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Drifter 800,Burgman 400 skusenosti - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDrifter 800,Burgman 400 skusenosti - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
27.05.2004 9:05

Drifter 800,Burgman 400 skusenosti

Milo
 Kávičkár 

Ikona

Čaute.
Klasická začiatočnícka schizofrénia: uskrblené financie,túžba jazdiť,prelistovaný štós katalógov a čo teraz?Pár teoretických
favoritov uvádzam.Ak máte niekto skúsenosti so spomenutými
moto,podelte sa./možno je to na začiatok veľké sústo,ale sa ne-
považujem za" bezhlavého" jazdca a len tak ma niečo nevytočí.A
aj vysoká rýchlosť je mi cudzia./Ešte jedna z množstva otázok-aký je servis Kawy u nás/keď nemá riadne zastúpenie?/
Za akýkoľvek ohlas som vopred vďačný.


01.06.2004 8:55

Re: Drifter 800,Burgman 400 skusenosti

ibmtp
Neregistrovaný

Cau, nemám ani Drifter ani Burgmana, ale mám Yamahu Tmax 500. Mozem prehlásiť, že aj keď vyzerá ako skúter, je to v skutočnosti motocykel. Rozloženie hmotnosti je 50:50, dvojitý kotúč v predu, centrálne odpružené zadnéo koleso. Vo svojej triede podľa nemeckých testov je absolútne špička v jazdných vlastnostiach. Model 04´ ma výkon 45 koní, vstrekovanie a maximálku 170 Km/h. Spotreba je cca 5,5 l a 0-100 za 6,5 s. Mimo toho je to super pohodlný stroj, na ktorom nezmoknes a ktorý kľudne popreháňa bežné cestné motocykle.


07.06.2004 8:12

Re: Drifter 800,Burgman 400 skusenosti

Milo
 Kávičkár 

Ikona

Čau ibmtp,
dík za postreh.špekulujem aj nad mierne ojazdeným Silvervingom /Honda/. Na Burgman 650 si netrúfam ani finančne ani jazdecky.Akú máš manévrovatelnosť v meste,neprekáža relatívne vysoká hmotnosť pri veľkých skútroch?Prekvapila ma spotreba,ktorú uvádzaš.Čítal som v nejakom teste na T max,že má pri svojich jazdných vlastnostiach relatívne vysokú spotrebu.
Želám ti dlhú spokojnosť so strojom.
P.S. Ozval som sa až teraz,lebo som bol dlhšie mimo internet.


07.06.2004 8:26

Re: Drifter 800,Burgman 400 skusenosti

Mal som k dispozicii na jazdenie SW. Chvilu mi trvalo, kym som sa preorientoval z "normalnej" motorky, ale potom to zacala byt obrovska zabava. Samozrejme, ze skuter nie je tak dobre ovladatelny, ako klasika, ale az na nedostatky sposobene skutroidnou konstrukciou ramu, je to velmi prijemne vozenie. Podla mojho nazoru je to ale zbytocne velky objem. Je sice ohromna zabava ukazovat jogurtakom fakaca, ale pre beznu potrebu je 250 ccm uplne postacujucich.


07.06.2004 12:09

Re: Drifter 800,Burgman 400 skusenosti

ibmtp
Neregistrovaný

Ja som so svoji Tmaxom úplne spokojný. Tmax ma čisto motocyklovú konštrukciu rámu. Jeho ovládateľnosť je úple super, či už v meste alebo mimo mesta. Nehovorím to preto, že ho mám ale kto neverí tak ho musí vyskúšať. Spotreba je nie najmenšia. 14 litrová nádrž so spolujazdcom vydrží tak cca 250 Km, ale je pravda že pod 100/hod ho skoro nikdy nedržím. Tmax je poriadne silný stroj a v testoch ovládateľnosti a jazdného komfortu, ktorý je na nejakom česko webe dopadol pri porovnávaní so Silver wingom lepšie aj keď ma relatívne slabší motor. Ale je pravda, že pre začiatočníka sa až tak veľmi nehodí. Na jeho 225 kg sa dá hravo zvyknúť až po niekoľkých kilometroch.


08.06.2004 10:15

Re: Drifter 800,Burgman 400 skusenosti

Milo
 Kávičkár 

Ikona

Hmhmhm.
Takto nerozhodný som už dávno nebol!Mám obavu,že kúpim "niečo"
čo mi nesadne a budem sa na to chodiť pozerať do garáže,prípadne
sa toho zbavovať večnosť.SW ma inšpirovalo aj preto,lebo som ho videl v ponuke za celkom rozumnú cenu/cca 200 rok 2001/.Čopre ma tiež fascinujú/zvlášť sa mi páči Kawasaki Drifter/- vzhľadom a pohodou.Čo vidím ako veľké mínus,je nekonečné leštenie a nie každodenné použitie.Z nekonečných úvah mi vychádza,že ideálne
je mať aspoň dve moto : na dennodenné použitie a tzv."nedelný stroj".Už som to aj predostrel doma.Trochu ma zarazili manželkyne
rozšírené zreničky.
To bola len taká hlasná úvaha!!

Vadim: Ako sa prejavuje skútroidný rám?

Vďaka za pomoc.Je to iný uhol pohľadu.

Zdá sa,že sa už vyčasuje,tak vám želám len samé slnečné dni na moto,Vadimovy super vydarenú Duchonku!
Čau.






08.06.2004 12:03

Re: Drifter 800,Burgman 400 skusenosti

Milo: na motocykoch sa pouziva niekolko druhov ramov (nebudem to tu podrobne rozoberat), ale vacsinou su to uzavrete amy, alebo motor tvori nosnu cast ramu. Skutre maju otvoreny ram (kvoli pohodlnemu nastupovaniu) a motor maju mimo nosnu cast.Tym nie je zabezpecena dostatocna tuhost ramu a ten sa v situacii, ked je viac namahany mierne kruti.


09.06.2004 8:13

Re: Drifter 800,Burgman 400 skusenosti

Milo
 Kávičkár 

Ikona

Ahá.
Predpokladám,že je to v zákrutách,prípadne pri vyšších rýchlostiach.Dlhší čas som jazdil na Simáku-skútri.Aj keď to
nebol zrovna vydarený exemplár,tak som to nejako nepozoroval.Ale tiež som na tom nefičal rýchlejšie ako 55-60.Na
SW sa to prejavovalo nejako fatálne?



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 175518 | Včera: 230192