Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Je to MZ 250 a nechce vytocit viac ako 4500 ot. Je tam nova sviecka NGK, karbes som pozeral snad 20 x. Ked je studeny motor da cca 6000 ot. ,ale mala by dat aspon 7000 ot. Ked sa trochu zohreje tak da len tych 4500 ot. Ak mi niekto vie poradit budem mu vdacny, aby som neprepasol sezonu. Zelam pekne dni bez nehôd. |
Tak mas zle zapalovanie!Ved to je jasne.Dynamo ti tak naprodukuje dostatok prudu.Alebo mas potom zlu inducku, alebo "kocku" ! |
Predzapal mam nastaveny na 3 mm pred HU myslim ze ma byt taky.Aka je inducka neviem , zeby to nbolo v nej? |
Nemas nahodou plechovu fajku na sviečke, to je večny problem. Ked tak z nej tie plechy treba dat dole. |
miro s. Neregistrovaný |
Servus,najprv by som povedal,ze ak studeny motor MZ vytočíš v pohode do 6000-7000 tak ho za prve asi moc nemaš rad, a za druhe ma asi dost veľke vôle ked ti to dovolí, a po zohriati už nemusí mať vdaka netesnostiam taky tlak-teda vykon aby sa vobec dokazal roztočit, to k tym otačkam za studena, ta neochota za tepla pracovať pri vyšších otáčkach-skus si skontrolovať tepelnu hodnotu sviečky-neznamena že ked tam je hocijaka NGK tak to bude šlapať-skontrolu to cez prevodne tabuľky-maju ich v každom obchodiku kde dostaneš sviečky...je ešte otázne či ti ju nad 4500 začne dusit, trhať alebo ju proste nevytočíš, skus jej teda za tepla pripiecť na 1-dnotke-ak ju takto vytočíš až na sedem bude zrejme už len vybehany motor.MZ 251 mali nejake problemy s cievkami-skus tymto smerom-v pohode tam daj z J 350, a dalsie problemy boli so zapalovanim-kontakty na snimači impulzov sa jednoducho vyklepali -nemusiš zrovna kupovať nove-stači sa v tom povrtať a prepajkovať-ale daj pozor nesnaž sa premeriavať pri naštartovanom motore prave tieto kontaky na snimači-v origoš knihe sa piše že pripojenim meraka by si mohol zničiť jednotlive sučiastky, stači ked pri vypnutom motore skontroluješ priechodnosť jednotlivych kontaktov až do tej povestnej čiernej skrinky pod pravim deklikom kde je baterka-merak pri merani priechodnosti prilož len na sekundu-aby si počul píííp a to ti stači, plus prekontrolu všetky konektory na celej motorke-možno že vplyvom vibracií ti niektory občasne nevedie-ale to by ti potom nešlo aj za studena...uffff, mame doma MZ a tiež sme sa natrapili, takže daj vedieť, čo budem môcť poradiť poradím,čav drž sa-a s rozumom na MZ neplatia kladiva a karbobrusky |
forg Neregistrovaný |
Caf Pepo. Ako tak citam mas co skusat. Ak by si si nevedel radi, ozvi sa. Bud ti poradim, pripadne aj pomozem. |
No fakt sa s tym mozem pohrat do sytosti. To ze ho za studena tak vytacam nie je preto ze s nou necitim ale som ju len chcel vyskusat ci sa jej nechce aj za studena. Pri tych 4500 ot. zacne trhat ako by nestihal benzin ale ten je podla vsetkeho v poriadku, ta NGK je s vysokou tep. hodnotou (nechal som si poradit v predajni). Ani na jednotke za tepla ju nevytocim a vybehana by nemala by ked pred par dnami este pekne slapala.Skusim sa v nej povrtat a dufam ze to bude inducka lebo s tym ostatnym neviem ci si poradim. Zatial vam vsetkym dakujem. |
A este : fajku plechovu nemam, vzduch. filter je v celku OK. No nic idem sa s tym pohrat. |
A so starou svieckou ti to nerobilo?? |
Ono mi to nerobilo ani s novou svieckou, az po asi mesiaci. Ale asi to budu tie kontakty na tom snimaci impulzov. Ved uvidim ak si s tym poradim. |
Fero L. Neregistrovaný |
Miro s.: slusne poradenstvo. |
Quak Neregistrovaný |
Nazdar. Teraz cez vikend som mal rovnaky problem. Vytocenie som skusal LEN za tepla. Pri takych 6-7tis. mi to zacalo kaslat, trhat... Ako keby bolo rozbite zapalovanie. Ale startovala na tukes. Myslel som, ci to nie je karburatorom (zla zmes) Tiez som ho pozeral x krat. Nakoniec som dal dole hlavu, valec, ci nie su chytene piest. kruzky (mala totiz aj slaby vykon) Ale nic. Tak som to nechal, aby som ju neroz... Potom mi napadlo este vymenit sviecku (taka banalita . A predstav si, je to O.K. Tiez som tam mal NGK. Na skusku som tam "hodil" tiez nejaku NGK ale iny typ. A hovorim bomba. Ta povodna uz asi bola stara. Takze , ked ti to este nefunguje vyskusaj viacero sviecok. Inac nemam MZ ale Gileru (tocim do 10-11tis.) |
ten skur.... kabel od sviecky a vyzeral tak fonky |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 70403 | Včera: 236940