Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
A aby som ta poopravil, teoretik, tak o spalovacom motore tu: |
Plazivec: |
Vidim, ze necitas. To o com hovorim, prevadzkujem na starom TD motore, kde elektronika netestuje vyhrevnost paliva/to ani podla mna nie je mozne/. Za dalsie, domnievam sa /pisal som to uz vyssie/, ze tie aromaticke uhlovodiky zlepsuju sposob zapalenia paliva a to tak, ze palivo sa zapali rovnomernejsie, detto, zhori rychlejsie. Tento jav sposobi vyssi tlak splodin na povrch piestu a tym aj zvysenie ucinnosti daneho skutocneho fyzickeho motora. Bodka. Nijaku teoreticku fyziku v tom nehladaj. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (11.05.2015 9:35) |
Plazivec: |
Zase to motas a nemas ani paru, o com pisem. Nezvysujem tlak vstrekovania! Zvysil sa tlak spalenych plynov na piest. kapisto? Nem? tak uz ti fakt nepomozem. |
och ech uch... plno vela dojmov na oboch stranach Upravené 2 krát. Naposledy upravil ventYl (11.05.2015 11:13) |
Ventyl: |
problem v tvojej uvahe je v tom, ze predpokladas, ze vyssie OČ => vyssia vyhrevnost, co je ale omyl. vyhrevnost automobiloveho benzinu (t.j. mnozstvo tepla vygenerovane spalenim 1kg za danych podmienok - nechce sa mi zistovat ake laboratorne podmienky to su) je pre vsetky benziny cca podobny. vsetky zdroje ho uvadzaju bez ohladu na OČ na hodnote cca 44GJ/kg. dalej predpokladas, ze sa tlak zvysi. aj keby to bola pravda (a mozno je, zas tak moc sa mi nad tym uvazovat nechce) tak zmena tlaku sa sice prejavi na uhlovom zrychleni klukovky, ale to je odvisle od tak vela premennych, okrem ineho aj zatazenia vozidla (t.j. ako velmi je nalozene, alebo ci si sa pred jazdou poriadne vysral) ze z toho nic nevydedukujes. |
Ventyl: |
to zvysenie moze byt kludne citelne, ale to fakt zalezi na tom, do coho sa to vopcha. 99% generickej benzinovej konfekcie sa na 98cku neriesi. skor, ak maju to "stastie" ze sa vyvazaju aj za velku mlaku, su usposobene na to, aby bezali na 91-95, kedze emericky normal je cca nasa 91tka. celkom dobru sancu by som v tomto smere videl s motormi Zetec z proveniencie GM, ktore aj na N95 bezia s pomerne vysokym KP niekde okolo 14-15:1, co je celkom dost nezvyk a vacsina inych motorov by sa pri takom KP uz davno rozsypala na prvocinitele. pri takom KP je potencial, ze motor ma priestor na zvysenie kompresneho tlaku tak, aby vyssie oktanove cislo vyuzil. dalsi priklad je ten mnou zminovany Fako motor. Onehda som ho mal so stiahnutou hlavou a zagrcany karbonom na KP niekde okolo 12,8:1 a na tom motore bolo fakt na prvy pohlad vidno, ze mu 100 oktan chuti. Tam to ale bolo tym, ze ten motor uz z fabriky na N95 konstruovany nebol a necitelne zasahy do nastavenia ho spravili k N95 este intolerantnejsim. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ventYl (11.05.2015 15:13) |
Re: egres2: Ked budem v pruseri, teba si berem jako pravnika, neprehram, lebo odskriepis protivnikovi aj nos medzi ocami |
Ventyl: |
Raz som videl na youtube jedneho rusa ako testoval s takym pristrojom mnozstvo oktanov na benzine Natural 95 mal asi 10 vzoriek od roznych predajcov a mozno na 3 mal okolo 95 okt boli pripady ked to slo na 88-87okt a si predstav ze s takej 95 capnes 98... tak mi nehovor ze tam rozdiel citis nebudes na aute mozno nie ale na moto co citis pomaly kazdy vybuch tak takto moze vzniknut ludova tvorivost . a ti garantujem ti ze aj na svk sa najde taky pripad. |
cnn88: |
Benzín v naftě FUNGUJE na zvýšení výkonu a snížení spotřeby TEČKA ! A klidně si teoretici , co to nikdy nezkusili ,mohou psát libovolný vědecký elaboráty že tomu tak není. JE ! |
Kým tu vy riešite pixloviny, Slovnaft začal do benzínu pridávať aditíva, ktoré sa optimálne prispôsobia krátkym, alebo dlhým trasám, ktoré jazdíte. |
Wing2: |
Re: egres2: vyzeralo to jednoducho vlozil pristroj do benzinu pockal cca 10s a vyhodilo mu to cislo ,video bolo po rusky tak neviem potom co meral asi mnozstvo kovovych pilin z zbrusenej hlavy pioniera alebo mnozstvo s6006 v nafte . |
tak nakoniec som to nasiel neni to 95 ale ruska 92 www.autorubik.sk/clanky/video-meranie-oktanoveho-cisla-... |
www.mojevideo.sk/video/21bd2/test_oktanoveho_cisla_rusk... egres sa moze zaregistrovat na mojevideo a vyvracat skusenosti uzivatelov co su v komentaroch |
snn88: |
Re: egres2: ved to, aj z tvojho avataru je to jasne Upravené 1 krát. Naposledy upravil cnn88 (13.05.2015 10:29) |
pre zaujimavost, jeden znamy testoval ze kolko motor avie, nie awie, znesie benzinu v nafte, skoncil pri extreme niekde 51/49 cca ,nafta/benzin(ak si dobre pamatam)...potom to uz nechcelo vobec fungovat, |
egres2 - perpeetum mobile je dávno vyriešené aha: |
Len tak zo srandy by som chcel vedet, jak dokaze rypat egres1, ked egres2 je nezdolatelny? |
Len vas usmernim - Autor temy polozil otazku v prvom prispevku na ktoru tu bola nedavno zlozena kompletna odpoved. Tak ja len tak ze ci nechcete ist na pivo a porozpravat sa tam o zivote aby ste ho nemuseli riesit tu ci? |
miro139: |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 14689 | Včera: 183153