Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Yamaha demo TOUR 2024

Jawa350/640 r.v. 1992 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuJawa350/640 r.v. 1992 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
12.08.2004 11:52

Re: Jawa350/640 r.v. 1992

Mino350
 Čoprák 

Ikona

no moja triapola tiez dymi ako VSZ, musis si na to zvyknut. KTO MAZE, TEN JEDE :-) a olejom nikdy nesetri, leo ked raz zacne motor klepat, mozes to rovno zatlacit do zberne surovin, za 2 SK/kg.


23.06.2004 20:32

Re: Jawa350/638 r.v. 1990

caute chlapi potreboval by som zistit co je s mojou masinou do 3000 ot sa ma problem rozbehnut a nad 3000 ot ide ako diva :o))))) skusal som uz asi vsetko: zmena predstihu karburator je ok je po Go (nove piesty kruzky capy ihlicky no komplet urobena) tak poradte dikes cao


15.06.2004 22:27

Re: Jawa350/640 r.v. 1992

Diky chalani rozobral som to s chalanom ktory zodral tri 350 a poradili sme repsol 1:50 a vyzera to ako pohodicka dik za rady je to parada ked si ma clovek s kym povymienat skusenosti.Furby karbon to neni lebo predtym som tam nalial Shell a odpalil som motor .Olej pre 350 je riadna akchymia a na toto vyzera ze je to dost citlivy strojcek. Dufam ze sa este budem mat co opytat a este raz dik.


15.06.2004 17:37

Re: Jawa350/640 r.v. 1992

Furby
 Skútrista 

Ikona

Inac dalsia pricina dymenia moze byt aj to, ze ti rozpusta karbon, ale neviem na co si jazdil predtym a ci by to TT-cko vobec dokazalo. Takych 1000 - 1500 jazdi na mineral a potom prejdi aspon na polosyntetiku. Ale urcite nie 1:100 - to je pre jawu samovrazda. F!


15.06.2004 13:01

Re: Jawa350/640 r.v. 1992

Bajker
 Edvenčr 

Ikona

Ja tiez nemam s TTckom dobre skusenosti (no lepsie ako s M2T). Lejem tam Esso, je za prijatelnu cenu a vobec nedymi. S tym pomerom 1:100 by som to moc neprehanal. Ja davam 1:50 a potom radsej idem jak drak. Ked idem na P. Babu davam aj 1:40 (nesmejte sa aj na Jawe sa da na Babe vyblbnut).

Pridavam sa k nazoru, ze ti moze slzit olej z prevodovky do klukovej skrine, ten krasne dymi :-)

Inak ked ti viac dymi pri studenom motore, tak to je normalne (samozrejme ked to dymi ako stara Avia, tak to nieje OK).


14.06.2004 20:14

Re: Jawa350/640 r.v. 1992

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ja mam s TTckom zle skusenosti, dymi jak svina, a vsetko zasiera, z vyfuku stale vytekal bordel. Nevravim ze nemazal dobre, ale za tu cenu sa neoplati, je to predrazeny mineral.
Zhruba za tu cenu dostanes polosyn. valvoline, ja tankujem ten a zatial som spokojny.
A mozno ti ide aj velmi bohata zmes, tak si to nastav. Vyfukove kolena pretesni gumenymi kruzkami, dostat ich origos asi za dvacku, ja som vymenil a ani kvapka.



14.06.2004 8:52

Re: Jawa350/640 r.v. 1992

miro s.
Neregistrovaný

Ja som mal s Castrolom TT skusenosť taku,že dosť dymil, sviečky aj výfuk boli stále mokré. Pre minerálny olej Castrol TT nezvyšuj miešací pomer nad 1:50, pán Šíma tam dával minimálne polo až plnosyntetiku. Skus tam dať OMV City Star, to je polosyntetika za prijatelnu cenu a za tepla vobec nedymí, a drž sa predpisu výrobcu motora-nechod nad 1:50. Co usetris na oleji, neskor sa ti vypomstí na motore. Ale ak si tesne po výbruse, lej tam radšej obyčajnejší olej, dobre zabehni a potom prejdi na kvalitnejší, na polosyntetike by si zabiehal strasne dlho. Ak si už po zábehu, vravím zmen olej nie je Castrol ako Castrol, ak chces ostat u Castrolu zvol lenpsí ale ten bude drahší. Riad sa výkonnostnou triedou: API TA, TB, TC. Zvol olej nie nižší ako API TC, ak má aj dalšie skúšky ako JASO, PIAGGIO atd., je to len plus, popripade hladaj na flaši "low smoke" alebo "city". Polosyntetika od OMV CITY STAR stojí okolo 200,- tak si hladaj olej v tejto kategorii. 400,- plnosyntetiku tam zrovna liat nemusíš.... :-)))/stare M2T je API TA, CASTROL TT je API TB/-na porovnanie. API klasifikácia nie je zrovna vyčerpávajúco presná ale ako základná orientácia stačí. Veľa šťastia.


13.06.2004 21:41

Re: Jawa350/640 r.v. 1992

Mike
 Čoprák 

A mas dobre nastelovany karburator?


13.06.2004 18:36

Re: Jawa350/640 r.v. 1992

Teraz som sa na webe docital ze 350 zvlada v pohode pomer 1.60 dokonca Jarosla Sima tam dal pomer 1:100. moze byt teda pricinou dymu mastna zmes? Lebo ked som si pod to lahol tak som nasiel kvapocky oleja na spoji kolena s tlmicom aj koncovky su vlhke aod oleja. Olej v prevodovke nechyba.tak uz som z toho jelen.


13.06.2004 17:46

Re: Jawa350/640 r.v. 1992

Boha ved to je vsetko nanovo vytesnene a zase nevali z toho dym ze by to bola za mnou az taka clona, ked klepe na volnobeh a potom jej vypalim tak mracok ked ide vo vyssich otackach tak pohoda, kedsa dobre zohreje tak to vo vyssich otackach prestane len ten volnobeh ostava a ked jej vypalim tak to neni ziadna krasa.inac videl som ajk horsie 350, ale zas aj lepsie . ale ten olej kuknem.


13.06.2004 17:41

Re: Jawa350/640 r.v. 1992

Furby
 Skútrista 

Ikona

Tak tak, taha ti olej z prevodovky... Ten kuri jak svina... F!


13.06.2004 17:02

Re: Jawa350/640 r.v. 1992

Brano
 Kávičkár 

Ikona

Zeby tiekol olej z prevodovky do klukovej skrine ?


13.06.2004 14:24

Jawa350/640 r.v. 1992

Pocuvajte borci ta moja masina dymi jak komin starej mami.Je tam novy vybrus nove odtrhove ramienka sviecky NGK (pouzite predtym) a lejem tam Castrol super TT v pomere 1:50. nevien ci zozerie suchsiu zmes alebo tam prdnem nove sviecky alebo ...?a este obcas vynecha jeden valec ale len na par sekund na 200 km sa mi to stalo 2 krat. Mozu to byt zle kondenzatory?Inak taha jak besna nastartujem ju aj rukou na 2 zuby a ide velmi potichu. Tak mi skuste niekto poradit kde je zrada. Som z Piestan(no skoro ale nemam to daleko)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 243781 | Včera: 118272