Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte všetci, som tu nový a poviem pravdu, že už som naozaj zúfalý, preto sa na vás obraciam s mojím problémom. Syn má len 12 rokov, je milovníkom starých motoriek, mali sme pinčla, ešte máme Babettku, Stellu, ja ako chalan som sa v týchto motorkách vŕtal neustále, no proste genetika sa podpísala, začo som veľmi rád. Chodievame na chalupu a teda terén je tam naozaj poriadny, tak sme asi pred tromi mesiacmi kupovali Pitbike Minirocket 160ccm, nech si to syn trocha užije. Bike horšie štartoval ale nakoniec sa to vždy podarilo a užíval si motorku asi mesiac. Problém, o ktorom píšem, sa tu už v niekoľkých diskusiách rozoberal ale ten môj je predsa len dosť špecifický, preto vlastne aj píšem. Z ničoho nič mu začal preplavovať karburátor. Podotýkam ale, že nie že z neho kvapkalo, z toho karburátora sa cez prepadovú hadičku doslova benzín lial. Karburátor som celý rozobral, vyčistil, vyfúkal, mierne som vyhol aj plavák, nahodil som ho na motorku, paráda, prestalo sa z neho liať. Na druhý deň príde syn s nervami, že zase to isté, lialo sa z neho. Nemal som už na to nervy, utekal som kúpiť druhý, úplne nový karbes PZ-27, nech si to syn ešte užije. Karburátor som suverénne nahodil, veď bol nový, otvorím benzínový ventil a po 5 sekundách aj z tohoto karburátora začal prúdom benzín vytekať. Skoro ma porazilo. Tak som karbes zase vybral, hovorím si, vyskúšam to nasimulovať mimo motorky. Do fľaše som nalial benzín, vzal hadičku, pripojil som do karburátora a čuduj sa svetu, karburátor netiekol...Hovorím si, skúsim do karbesa vložiť ešte aj šupátko s ihlou, nech to nasimulujem čo najvernejšie, karbes proste nepretekal... Ja to ľudia fakt nechápem. Spoliehal som sa na to, že aj keď možno výnimočne, ale že som trafil proste vadný kus (pri mojej smole by to nebolo nič výnimočné) ale ten karbes mimo motorky jednoducho netiekol. To už som ale fakt mal nervy, hodil som ho do motorky a scenár sa opakoval, v motorke pretekal nenormálnym prúdom. Prosím poraďte mi, naozaj už som z toho zúfalý, syna mi je ľúto, motorka viacej stojí ako sa na nej jazdí. S tým samozrejme súvisí aj to, že keď ho takto abnormálne preplavuje a je teda prechlastaný, motorku nakopnúť je doslova umenie. Ešte jednu vec aby som upresnil, jediný rozdiel, ktorý bol v testovaní toho karbesa mimo motorky, bolo to, že som použil trocha tenšiu benzínovú hadičku ale to mi logika nedáva aj tak, keď raz plavák na spodku to má uzavrieť tak či tak...alebo keďže sa do karbesa nalieva benzín väčším prúdom, že by to plavák nestíhal zastaviť?? Ja fakt nechápem. Núdzovo sme to vyriešili so synom tak, že neotvorím benzínový ventil úplne naplno, vtedy ho preplavuje podstatne menej, pri naštarovanom motore z neho takmer vôbec nekvapká, ale nájsť tú presnú polohu toho ventila je tiež pakáreň, keď ho otvorím viacej, karbes tečie, keď menej, motorku pridúša. Sorry, že som to takto rozpísal, iba som chcel, aby som to čo najlepšie popísal. Budem vďačný naozaj za každú radu, lebo tu som ja s mojimi znalosťami naozaj skončil a možno sa už niekto z vás presne s týmto problémom stretol. |
Re: Marek77: je to Čína, tak asi treba popozerať "bežné" veci: |
Patol ďakujem za radu, som amatér, môžeš mi prosím napísať čo znamená zalapovať ihlu? Skúsim ešte zhodiť nádrž, či tam nebude nejaký bordel, ale nemyslím si. |
V tomto videu 5 minúta,[ |
Niekedy byva problem v rezonancii a skakani karburatora na sacom potrubi, ak motor ma vybracie a karburator sa trasie, ako civava v zime. |
Re: tryskac: Re: Merlin00: Re: Merlin00: Re: Merlin00: Re: Merlin00: Ďakujem za rady, motorka bola na mieste nenakopnutá a tieklo z nej jak hovado...skúsim ešte ako prvé pozrieť tú nádrž, či sa naozaj nedostáva nejaký bordel do karbesa...vyberiem ihlu ešte raz, povyfukujem všetko a uvidíme. |
filtreaoleje.sk/detail-produktu/filtron-palivovy-filter... |
Lapovať= zabrúsiť do hladka napr 1500 smirglom. Na tom videu to vyzerá dosť na tesno.... nemá ten plavák v uložení miernu vôľu a pri naklonení nechytá o plavákovú komoru?.....treba na to ísť selskym rozumom...ak pochopíš ako to funguje, tak mu robiť v rozobratom stave "zle aby nefungoval " (kľudne fukaj do hadičky ústami namiesto benzínu) a ak taký stav dosiahneš, máš riešenie. Alebo skús nájsť v dedine nejakého čo mal za mlada za komančov motorku ( alebo ešte má nejaký starý vergel v garáži) a rozoberte to spolu ..niekedy bolo pinčlov a triapúl mrte a asi každý sa s tým zabával keď mu preplavoval...na dvojtajtoch bolo ručné preplavovanie používané ako sytič pri studenom štarte, správna výška hladiny je dôležitá aj pre správny chod motora... |
Na tej opravnej sade čo dal Janoval vyzerá kužeľ ihly ako pogumovaný, na videu je kovový. Možno by stálo za to vymeniť tu ihlu....a samozrejme potom nastaviť správne hladinu |
karburator stoji smiesne peniaze. |
Re: barlac: Re: barlac: veď toto mu tečie už ten čo kupoval náhradný....tu sa bude tuniť čínsky zázrak |
Re: Marek77: Re: Marek77: Re: Marek77: Re: Marek77: Re: Marek77: Re: Marek77: Re: Marek77: Mňa ešte napadlo, že či nemáš upchaté viečko na nádrži a ak svieti slnko na nádrž, alebo je väčšia teplota okolia ako je teplota benzínu tak v nádrži stúpa tlak a tento tlak pretlačí plavákový ventil na karburátore. Skús otvorit viečko na nádrži a potom pusti benzín a či aj potom bude tiecť karburátor. Ak už nie tak vieš že máš upchatú dierku na viečku nádrže ktorá slúži na odvzdušnenie nádrže. Daj viedieť aká bola príčina. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 65517 | Včera: 237218