Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Dozer Neregistrovaný |
Mam Simson skuter. Problem je v tom, ze ked na nom idem nejaku tu chvilu (3+ km), tak po zahriati ho zacne pomaly dusit hlavne ked pridavam plyn, az nakoniec uplne zdochne a to uz ani nepridavam... Potom ho musim nechat vychladnut nejake 3-4 minutky a zas ide na chvilu normalne a zacne zdochinat. Neviem si s tym dat rady. Netusite niekto v com by mohla byt chyba??? Dakujem za akukolvek radu. |
Dozer Neregistrovaný |
ok, a ako mozem znizit jej bohatost? Ja som dost laik ohladne tychto veci... |
Vyskúšaj rozobrať karbec a poistnú závlačku na ihle daj do vyššieho zárezu. Potom to zlož a vyskúšaj. Ak to nepújde tak závlačku daj do najvyššieho zárezu. Prípadne vyskúšaj priepustnosť vzduchového filtra - či nie je špinavý. |
Dozer Neregistrovaný |
vzduchovy filter je uplne cisty, na to som sa pozeral. Ale s karbikom som nerobil nic. Kazdopadne vyskusam a uvidim co to spravi. |
ak mas bohatu zmes, budes mat zahadzanu sviecku, tak najprv pozri to. Potom skontroluj, ci mas dost cisty vyfuk (ja som ho musel na Simsone vypalovat, lebo dusil). |
Dozer Neregistrovaný |
pozeral som sviecku, ta nie je zahadzana vobec a vyfuk som tiez rozobral. Stacilo ho len trochu pretriet, lebo zaneseny nebol. |
Dozer Neregistrovaný |
ale aj tak by ma zaujimalo ako moze karburator ovplyvnit, ze motorka zacne zdochynat iba ked sa zahreje. Ved keby bolo nieco s nim, tak by to robilo stale alebo nie? |
miro s. Neregistrovaný |
Servus, možno motor prisáva falošný vzduch. Takže skús podoťahovať karburator na valec, hlavu s valcom na skriňu, skrátka všetky spoje podoťahuj, popripade zhod prave veko kde je zapalovanie, a podoťahuj skrutky ktore zvierajú bloky k sebe.... |
Skus skontrolovat odvzdusnenie nadrze,alebo otvor viko na nadrzi pri jazde .... |
No ten fuliho prispevok sa zda aj mne najpravdepodobnejsi, alebo mas zlu sviecku. |
Mám taktiež S-skúter.Tieto problémy som mal.Nerobilo to často, |
Dozer Neregistrovaný |
To co spomina MILO je presne identicke s mojim problemom... Najprv, ked ho vytiahnem z garaze nejde nastartovat, ale nakolko je studeny este sa mi to zda trochu logicke. Nejak moc sa s tym nejedujem, lebo na nejaky 7-8 krat chyti. No a potom ide ako hodinky. Potom ho mozem zhasnut a nakopnem ho na 1 krat, hoci aj 100 krat po sebe (obrazne povedane)...No ale po nejakych par kilometroch proste zdochne a ani bohovi nastartovat, mozem sa aj ukopat k smrti a zblaznit. Ako vravim, ked pockam 4 minutky, tak ho nakopnem hned a ide sa dalej nachvilu.Sviecka hadze iskru perfektne a nie je zanesena, vzduchovy filter, vyfuk aj palivovy filter su uplne ciste. Sitic kazdopadne nemam vytiahnuty. A ono to proste ani za svet nechce ist. Jedine co som este nejak nekontroloval je to nasavanie falosneho vzduchu ako spominal MIRO S. Inak to uz len pripisujem niekde smerom extra terrestrial... |
Ja by som to typoval na zapalovanie. Niesom si vsak isty ci ma alebo nema simson elektronicke zapalovanie. Pozri sa co tam mas ci kladivko alebo snimac? Mne to robilo to iste na Jawe 350 a som sa nieco nahladal chyb. |
ja nie som nijaky opravar ani nic podobne..ale ja mam tiez simaca..lenze elektronik..mne to niekedy dochlo ale teraz uz s tym problem nemam..este co by som ti ja poradil..tak spravne namiesanie benzinu/uni 91/ s olejom v pomere olej:benzin 1:50 |
Dozer Neregistrovaný |
Inac k tomu benzinu. Ja do simaca tankujem 95-ku + olej 1:50. Mam kamosov, ktory tiez tankuju 95 a nie 91. Ti nemaju ziaden problem. Takze v benzine to asi nebude. |
miro s. Neregistrovaný |
Skus tam este vopchat nejakú studenšiu sviečku...- N 15 C, N 14 C, alebo aj bez toho C, len tam nedavaj N15 Y- s vysunutou elektrodou / vyrobca Brisk/. Skús ....?? |
optical Neregistrovaný |
skus dat do simsona NGRku sviecku , tiez mi to robilo a ponej slapal lepsie jak honda niedoslovne |
malicek Neregistrovaný |
Skus opacit inducku po zdochnuti ci nie je horuca.Mne toto robila na MZete inducka proste sa zohriala po par kilometroch a koniec.Musel som pockat kym vychladne a potom sla.Po vymene inducky to neurobilo ani raz.Zdar |
Skús skontrolovať správny kontakt VN kábla od indučky. Ak je to ten s grafitovým vodičom, tak ho skús vymeniť za ten s kovovým vodičom. Iskra môže byť "mäkká" kôli odporu VN grafitového vodiča a po zahriatí, keď stúpne tlak vo valci, ju jednoducho "zháša". To znamená že po zahriatí na elektródach sviečky vzhľadom k tlaku vo valci, nie je dostatočné napätie na iskrový prieraz. |
ja mam skuter peugeot zenith 50tku 97ku, mozem povedat, ze okrem tankovania benzinu, dolievania oleja (automaticke davkovanie) a pravidelnej vymeny sviecky som s tym nemusel za 7 rokov a 8tis km nic robit. Pravda je, ze min sezonu mi to robilo presne to iste co popisuju Dozer a Milo. Nakopnut v pohode, ide v pohode, ked sa zohrial zacalo ho dusit a dovidenia. Pockat 3-5min a mohlo sa ist dalej. Mohol som kontrolovat a cistit karbec kazdy den, takisto prepierat filter a nic. Casom to proste prestalo, netusim a ani neviem preco a len dufam, ze najma teraz v tych horucavach si zasa niekedy nezanadavam... |
chyba spociva v tom, ze sipaky-skutre,neviem presne ktore rocniky mali na nic zapalovanie-alternatory- po urcitej dobe sa zohreje a nechce ist,vyrobna vada,skuste to pozriet! |
felšo Neregistrovaný |
ja som pred chvilkou dorobil kamossovi simca 51 enduro a tiez mi to robilo a tak som rozobral cely karbik.vycistil skontroloval plavak az na koniec bola chyba v tom ze medzi karbikom. a hlavou benzin rozleptal tesnenie a tak podfukovalo falosny zvuk...dal som new tesnenie z klingeritu a uz pece jak novy |
aj mne ked idem na simsone dole kopcom a ako uz vychazdam na rovinu tak mi zhasne cim to je?? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 84030 | Včera: 141382