Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Pozdravujem všetkých, |
Re: Rylan: ja by som tam určite pratelný KN filter nedaval. |
KN robi aj pratelne nahrady s rovnakou priepustnostou ako orginal. Mal som taky v transalpe. Fungoval bez problemov. Daj cislo toho filtra. |
Re: alexa7: to je osobna skúsenosť? s akou motorkou? |
Re: janoval: |
kandn.com/instructions/KA-2008_inst.pdf |
Re: alexa7: myslim, ze si nepochopil povodny problem. Tazko najst nahradu. Podobne som na tom bol ja. Cena jednorazoveho orginal dielu bola rovna tomu pratelnemu KN. |
Re: janoval: nejaky expert-mechanik predosleho majitela našpricoval na ten povodny filter nejaky olej, nebol to ani ten DNA ani K&N olejovatelny filter. Predpokladam ze to je este ten OEM diel. |
Nemoze to byt motorovy olej z odvetrania klukovej skrine? Nemizne ti olej? |
Rylan - vzducháč je naozaj nezohnateľný ako náhrada... |
Asi mi uslo, ale je problem kupit origo klasicky filter? |
Re: Rylan: Používal som aj ten "zapatlaný" od oleja aj papierový obidva od K&N ( pre VN 1700 ) ale skončil som už len pri papierových. Mám lepši pocit keď vyhadzujem zaprášený papier a dávam čistý ako keď vkladám prepláchnutý a naolejovaný oleják. Rozdiel vo výkone nebadať, akurát oleják viac dunel ako tu už bolo spomenuté. |
Re: janoval: |
Re: raptor: |
Re: ahahoamater: |
Re: Rylan: od olejáka môže byť na spodku airboxu po čase používania trochu oleja aj z original vybaleného filtra a ak ho niekto aj čistil s čistiacou sadou a znovu naolejoval ( pre istotu "zdravo" ) tak tam ten olej môže byť. |
Re: Rylan: z airboxu pri papieráku je to "šelest" , pri olejáku jemné dunenie. K&N píšu o väčšom výkone pri olejáku ale nič také som nezažil. Pôvodná myšlienka bola pri opakovanom používaní olejáku šetriť financie ale dnes beriem už dôchodok tak si môžem zakaždým dovoliť aj ten papierák Upravené 1 krát. Naposledy upravil ahahoamater (03.04.2024 8:52) |
hovori sa, ze ak vymenis len filter, alebo len vyfuk, tak si s tym vstrekovacka poradi (co sa tyka bohatosti zmesy, nie zmeny tlakov v potrubi). Ak vymenis obidve, treba uz upravovat palivovu mapu. A to pisal aj Raptor. |
Re: ahahoamater: |
Rylan - papierový lepšie filtruje. Ty na svojej motorke nepotrebuješ dvíhať výkon (je naladená na krúťák), a ani nepotrebuješ aby išla ešte viac odspodu lebo neviem si predstaviť motorku okrem Triumph Rocket, ktorá v sériovom stave ťahá ešte viac odspodu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.04.2024 9:08) |
Re: Vidicon: |
Re: Rylan: sori ,nezbadal som ze nevies zohnat papierový. |
Original vzduchovy filter sa da kupit napriklad v Bratislave vo firme U.M.S., cena je 27,17 euro a v pripade, ze ho chces poslat postou, tak plus postovne 8 euro. |
Re: radnate: |
No ked tam uz mas hucak, tak filter radsej orginal. Aj v tom PDF pisu, ze ked robis aj ine upravy, tak treba doladit. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (03.04.2024 12:03) |
Re: janoval: Upravené 2 krát. Naposledy upravil Rylan (03.04.2024 12:18) |
Papierový filter nečistiť a už vôbec nie stlačeným vzduchom. Ak nemáš inú možnosť tak maximálne skúsiť to citlivo obrať / oklepať od najvačších kúskov hmyzu. |
Re: raptor: |
Re: Rylan: |
Re: Rylan: Pri hentom najazde ti jeden OEM filter vydrzi dve az tri sezony bez problemov. Netreba riesit ziadne cistenie ani udrzbu toho filtra. Len vymenit a ocistit airbox az pride na to cas (resp. kilometre). |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 190953 | Včera: 164131