Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahoj chcem so opýtať aký max.dlhý čas ma autorizovaný servis na opravu motorky. Kamarátovi nevedia urobiť motorku po nehode viac ako pol roka pričom je v záruke. Ako postupovať? Dakujem |
- nehoda nemá nič spoločné so zárukou |
ak zavada vznikla kvoli nehode ??? bod 4 .. mne to pride ze oprava po nehode tam nespada ci sa mylim ? rad sa necham poucit Upravené 1 krát. Naposledy upravil Thorien (05.01.2024 8:24) |
Klasika motorajd. Chalan da otazku a ani jedna odpoved k veci len prihorete mudrovanie nijako nesuvisiace s otazkou. |
nesuvisi ? ... po prve je nepodstatne ci je v zaruke ci nie kedze sa na to zaruka nevztahuje ... a ak by mal na papieri datum tak sa asi nepyta a ziadna maximalna doba trvania pokial viem neexistuje .. na nete som nasiel vyjadrenie pravnika : |
Vivat slovakia. |
radnate |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Urážanie a osočovanie. |
ooo pan velkomozny a mozem sa spytat, ze ked ma na prijmacom protokole napisany nejaky predbezny termin alebo odhadovany k comu mu to bude ???? Osviet ma tupeho sedliaka z valalu. |
Dava to viac sanci uplatnenia si svojho naroku na sude. |
No naozaj si sa zmohol na svoj vrchol |
Re: Krumpel: |
Ved jasne ze to bude dielmi. Ako vravis, nikto si nebude umyselne blokovat dielnu za jedny prachy, aj ked jednou motorkou je ine ako povedzme tahacom... |
tak to skusme zamotat,nech sa mate okolo coho motat |
Tak to uz je na egresa |
ides na novej moto,tesne po prehliadke,a tu zrazu ti zablokuje motor, |
Re: raptor:Podla mna to súvisí. Chlapec sa vydrbkal a motorku si dáva opravovat v zarucnom servise, aby nestratil zaruku. Ked prides o rok so zadretým motorom a s doma vymeneným rámom , no neviem ci ti ho vymenia. |
Preberací protokol je preberací protokol. |
... a kedze s tym drbol o zem neviem ci sa da este o nejakej zaruke rozpravat ... vzdy sa vyhovoria ze je to dosledok nehody ... |
raptor: Upravené 1 krát. Naposledy upravil egres2 (06.01.2024 8:32) |
egreš ....pojmy s dojmami Upravené 3 krát. Naposledy upravil raptor (06.01.2024 8:39) |
tvoja povodná verzia Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (06.01.2024 8:41) |
raptor: |
Re: egres2: sa ti cudujem ze sa zapodievas s tym jesitnym vsevedkom. |
Kontrolná otázka: |
Nikto nevie naozaj presne ako stou nehodou bolo,a presne prečo mu to neopravili.zbytocne komentáre |
egreš naštuduj si pojmy kúpna zmluva a preberací protokol. Záruka sa viaže na akt kúpy, ktorý predávajúci a kupujúci riešia cez kúpnu zmluvu - nie cez preberací protokol. Pre boha živého... už sa ti to riadne motá. |
Re: raptor: A čo je podľa Teba napr. objednávka potvrdená dodávateľom v k ktorej je napr. predbežná cena či termín dodania? |
Re: Krumpel: A v servise ti co povedali? Aky je dovod? Mam skusenost, nie s mojou moto, ale tiez to tak dlho trvalo. Dost casu zozralo PZP. |
tryskáč - kedže som chvílu robil v automotive viem čo sa na preberacom protokole nachádza. A napríklad nie je pravidlo že je tam uvedená predbežná cena alebo termín opravy. |
Re: raptor: V prípade poistnej udalosti je pred opravou v servise prítomný technik z poisťovne, ktorý schváli mieru poškodenia a odhadne cenu za opravu. V prípade, že počas "pitvy" sa odhalia nové skutočnosti, ktoré by navýšili cenu za opravu podľa pôvodného predpokladu, volá sa technik poisťovne na doobhliadku Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jeff (06.01.2024 14:00) |
Re: Jeff: presne ako pises |
jeff áno, v prípade poistnej udalosti je to presne tak ako píšeš. A to schálenie má terminus technikus "krycí list". Akurát že poistnú udalosť si spomenul prvý ty. |
raptor: Upravené 1 krát. Naposledy upravil egres2 (06.01.2024 14:39) |
Re: raptor: To že si robil v automotive je nejaká mantra? No potom mi prezraď podľa ktorého zákona sa riešia vzťahy medzi spotrebiteľom a právnickou osobou ? |
tryskač to samozrejme nie je žiadna mantra, neopakujem to pri každej príležitosti. |
raptor: |
Ach jaj ja sa ti cudujem. Sak hadaj sa s niekym, kto ti je aspon po kolena a nie takto. |
Uplne nesmelo.. |
Ahojte vec je vyriešená takže po takom dlhom čase dostal novú motorku zadara. No zobral vyššiu triedu za.ktoru zaplatí cca 1000€. No aj tak nech sa nik nehnevá ale od konca apríla do teraz.... asi je ru všetko možné. |
Ked mu dali novu ako pises -zadara- tak je tu fakt vsetko mozne. |
To akoze kamos rozbil motorku lebo spadol, zaviezol ju do servisu k predajcovi a on mu dal novu motorku??? A doplatil len 1000 euro ako rozdiel, lebo ta nova je vyssi model????? To ako naozaj? |
Ak servis nebol schopný zabezpečiť opravu, tak sa jednalo buď o porušenie zmluvy o dielo a v tom prípade má zákazník právo na náhradu škody, ktorá mu zo strany servisu vznikla. Podľa mňa veľmi ťažko nájsť relevantné dôkazy a skutočne vzniknutej škode. Motorka nebola predmetom podnikania tak žiaden ušlý zisk. Motorku si znepojazdnil sám zákazník a tak neprichádza do úvahy ani žiadna náhráda napr. cestovného. |
Re: Krumpel: Bol by som zvedavý na podrobnosti.Uznali mu výrobnú vadu ktorá spôsobila nehodu?Ak áno,8 mesiacov je štandardná doba. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 255668 | Včera: 128809