Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar. Chcem sa opýtať, či niekto riešil problém so spojkou na SV/DL1000? Na nete je toho veľa s tým, že som sa dočítal, že spojkové koše na týchto motoroch sú nevyvážené už z výroby a po čase začali hrkať a vibrovať, plus že zvykli aj praskať pružiny v koši (nie prítlačné). Mne motorka (SV1000S 2003) začala na voľnobehu mierne vibrovať no len sem tam. Po vytlačení spojky to úplne prestane. Spojkové ložisko som menil, tam zrada nebude. Momentálne to mám rozobraté ale na to aby som rozobral komplet kôš treba odvrtať nity na koši a nemám ich čím nahradiť takže do toho sa nepúšťam. Nový kôš nie je riešenie, že to začne po pár 1000km robiť zas. Amíci to nejako modifikovali ale z US poslať sem modifikovaný kôš je pre mňa až krajné riešenie. Preto sa chcem opýtať, či to niekto z vás majiteľov týchto motoriek nejako riešil, resp. či neviete o niekom, kto to opravuje u nás alebo v CZ?? |
Re: Dano98: Ahoj Dano. Neviem ci ti nejako pomôžem, ale niečo podobné sa deje aj na starých Afrikách XRV 750. |
Re: Dano98: Ahoj, len sa chcem spytat preco myslis ze novy kos nie je riesenie (okrem ceny)? Neviem teda ake maju skusenosti ini majitelia s vibrovanim a hlavne rozpadnutim z hladiska kilometroveho najazdu, myslis ze to je fakt vecou par tisic km? Nebavime sa tak o stovke tisic? Po akom najazde evidujes opotrebovanie na svojej moto? Mas pocit ze je to uz v stave zrelom na riesenie/vymenu? Co som ja pocul tak zivotnost vraj byva kratsia u DL kvoli standardne nizsim otackam pri turistickom tempe a vyssim vibraciam. Upravené 2 krát. Naposledy upravil randomlogin (11.03.2023 20:23) |
No už som lokalizoval problém. 2 zo 6tich spružín v koši sú zlomené Takže "vybaveno". Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dano98 (11.03.2023 20:23) |
Re: randomlogin: na českom fóre chalan písal, že vymenil spojkový kôš za nový a spojka sa rozhrkala po roku znova. Plus že tie koše vychádzajú už z výroby nevyvážené a majú vôle. Takže výmena koša za nový (ktorý stojí 650 eur) nič nevyrieši len oddiali znova ten istý problém. Dokonca u DL 1000 ročník 2002 bola zvolávačka na spojkový kôš, lebo že vtedy vedel kôš až prasknúť. Potom ich modifikovali ale zmenilo sa len to, že kôš ako taký už nepraskal. Ale problém s ním ostal ďalej. Lenže u mňa už došlo k tomu, že sú zlomené 2 spružiny z 6, čo vysvetľuje tie vibrácie. Otázka ostáva čo s tým, lebo spružiny na partsdepot nevidím a kôš je znitovaný. Čo znamená odvŕtať nity, narezať závity a dopasovať tvrdomaterialove skrutky. Lenže na to nemám vybavenie takže zato sa tu zháňam, či to náhodou už niekto neriešil a úspešne nevyriešil. |
Veď to daj nejakému zručnejšiemu pánkovi čo robí okolo sústruhu. Verím že najdrahšie na tom budú tie pružiny.... Niekde na ebay som videl pružiny podľa priemeru, dĺžky a aj tvrdosti. Alebo dať navinúť podľa starej |
a co by si chcel na tom kosi vyvazovat? tie kose odchadzaju. ako na suzuki,tak aj yamaha ducati a podobne.jedine na co by som daval pozor, je vaha pruzin,ktore budes menit. |
Kedysi som na internete narazil na túto firmu www.moto-sprzegla.pl/ kontakt som si pre istotu uložil (ak by bolo treba), ale zatiaľ nevyužil tak osobnú skúsenosť nemám. Ak chceš môžeš skúsiť a potom napísať recenziu. |
Dík, skúsil som im napísať tak uvidíme. Poliakom bars neverím no ale za skúšku to stojí Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dano98 (13.03.2023 11:22) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 287302 | Včera: 167724