Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Čaute, mám Smc 320. |
Bolo by dobre vedieť, aký typ karburátora tam je, či má akceleračnú pumpičku, aký je typ sytiča, či len klapka priviera vzduch, alebo je tam tryska sytiča. Pozri, či tu www.minibikemania.sk/nahradne-diely/stvorkolky-atv-quad... |
No karbec je klasika plavákový, šupátko, akceleračka a sytič je klapkový. Ono začalo to robiť zrazu, už pri starom karbu, vymenil som ho za nový ale robí to jsté. |
Ten karburator nema ziadne oznacenie? Kontroloval si hladinu benzinu v plavakovej komore? Mas niekde v manuale, ako ma byt nastavena zakladna bohatost zmesi? |
Vyzerá to na sanie falošného vzduchu medzi karbom a hlavou = ak tam sú gumené príruby, tak je to ich zásluha. |
môžu to robiť plynové lanká alebo rýchlopal, skús len tak vrknúť plynom na volnobehu aj viackrát s ráznym pustením plynu a všimni si či ti ide lahko potočiť plynom či tam neni nejaký odpor. Mne tiež takto občas ostane visieť volnobeh, vrknem plynom niekedy aj 2x po sebe a volnobeh padne tam kde má. Prisudzujem to lankám resp treba vyčistiť rýchlopal čo sa trie o riadítka. |
Dudo25: No je to Pz 30 s akceleračkou z mnibikemania, trysky sedia, hladinu sim nastavoval samozrejme aj bohatosť, mal som manuál ale neviem teraz presne ako to bolo. |
Re: Marek43: Aby motor vrčal, potrebuje na to benzín, nejaký falošný vzduch za karburátorom to nemôže robiť. Videl si, že sa šupátko zavrelo, no nevieš v akej polohe. Skús povoliť dorazový šrób šupátka na minimum, aj za cenu, že nepôjde voľnobeh, či to bude robiť. |
Pozri- pokial je supatko spolahlivo zavrete, kadial by nasaval vzduch na spalovanie benzinu? Budd cez nedovrete supatko,alebo cez hrdlo,alebo popod ten medzikus co mas na hlave-teda ak ho tam mas. |
Re: zeleno: Noo samozrejme, to som kontroloval, šupátko dosadne na šrubku dorazu volnobehu - skúšal som šrubkom hýbať - pridávať aj uberať a šupátko ho nasleduje takže sedí na ňom ale otáčky ho nesledujú. Ono ja som skúšal neviem už aj čo, nezvyknem písať o radu kým všetko neskúsim, už zopár motorov som robil, ale toto mi nejde do hlavy, v podstate najjednoduchší motor, bude to nejaká hlúposť ktorá by človeka napadla až posledná ale fakt neviem. Robilo to aj so starým karbecom aj s novým. |
Re: Marek43: Čisto teoreticky by to mohlo robiť aj prisávanie oleja okolo drieku sacieho ventilu, ten by zo zvyškom paliva po ubratí mohol predĺžiť spadnutie otáčok. |
.... popravde neskúšal som stiahnuť volnobeh až na minimum.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (28.02.2023 21:59) |
Vysoko nastavený volnobeh bude mať vysoké otáčky, no nebudú po 10 sek. postupne klesať dole. Mojím favoritom je stále falošný vzduch cez príruby. Čím ste príruby skúšali na podtlak, motor bežal a produkoval vibrácie? Chalani raz spravili pri podobnom probléme taký pokus, že na hrdlá ručným rozprašovačom striekali benzín a vtedy otáčky klesali. |
Re: krampus: Tak nechával som mu nejaké minimum, keď už otáčky klesli tak ostali na nastavených a šrubkom šlo nastavovať úplne nízke otáčky až zdochýňal a normálne šli regulovať. Keby ho stiahnem celkom, tak mi akurát zakaždým skape, ak vedel mať vysoké točky aj napriek tomu že šupátko bolo privreté na minimálne. |
Tak dorazom supatka nastav co najmensie, a skrutkou zmesi hladaj co najvyssie + 1/4 otacky. Mozno mas len chudobnu zmes na volnobehu. Olejovy filter mas papierovy, alebo penovy? Ked penovy, namazal si ho? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 142198 | Včera: 222021