Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Caute chalani mam takyto problem s mojou kockou (YAMAHA TDM `00). V poslednej dobe pozorujem na mojej kocke ze po otoceni plynu netaha akoby mala, stale zaostavam pri rozbehoch Je to hlavne vidiet ked zaradis 5ku vtedy je najlepsie vidiet ze to vobec netaha(viac nedalo ako 140-160Km/h). Niekedy je citit vypadok otacok, kedy motor namiesto aby akceleroval robi presne pravy opak. Straca otacky, trochu sa spamata , opat strati otacky... proste mi to nerobi dobre na zaludok. Toto jeho zavahanie som uz zazil pri predbiehani, poviem vam dobre mi cukalo ze to nestihnem. |
Robilo to aj chlapovi co mal Cagivu Canyon 500. Najprv myslel, že má v benzíne vodu ale napokon zistil, že má strhnuté poistné pero na hriadeli čo mu drží dynamo. Vymenil pero a motorka ožila. Neviem či je to tvoj prípad ale viac neviem. |
papaya je mi luto ze si stratil vykon, hned ako sa spojaznim zacnem ho svedomito hladat po okrajoch ciest, zatial na bicykli. |
Papaya, skus pozriet sviecky - pripadne ich vycistit a vymen vzduchovy filter |
Nooo, poskusaj vycistit palivovy filter, prefuknut trysku karburatora (ma to karbec dufam popripade cie nieje daco zo siticom. Ja ked mam vytiahnuty sitic, tak pri akceleracia skace a kasle, proste nejde... |
Ok dik chalani cez vikend na to mrknem. Dufam ze to bude len nieco zanesene... , alebo spinave. ;) |
papaya, ak chces prirucku, poziciam ti ju, zajtra som v BA, ozvy sa v pripade zaujmu... |
Vidi ok, ale s Tebof mam este jeden plan. Chcem Tvoj stojan a kufor z TDMky Mne sa ten co mam ja nepaci ;))) velka krava a myslim ze v zadu mi jeden kufor bohate postaci. Porozmyslaj Vidi a skus mi dat nejaku slusnu cenu. ;))) |
papaya: čo keby si to išiel reklamovať do servisu, že ti to doje.bali??? |
a co ked vyprasi prachovy filter a prefukne zanesenu trisku a motor pofrci ako raketa? Prepac hanbil by som sa ako pes. |
Ja mám ten istý problém, ale na GS 500 E.Na 5. a 6. stupeň motor vôbec nejde do otáčok, neťahá, dusí sa.Skúšal som asi všetko.Karburátor, zapalovanie, sviečky, vzduch filter, benzín a stále nič.Neviem čo s tým, takže až prídeš na niečo nové tak sa mi prosím ozvi.Ď. |
Miso zatial som na nic neprisiel. Stav sa zhorsuje , uz taha na jednotke ako na 4ke. V rozbehu ma polozil na lopatky FAVORIT, na krizovatke. Skoro som sa hodil o zem. |
Mne to robilo podobne na DR-RSe. povymienal som vsetko: sviecky, fajky, filter, karbec sa vycistil, nastavil, sitic, cievka a kable sa zmerali a stale nic ... |
pri dnesnej jazde som zmokol a moto mi prestala ist do otacok. max 2,5 - 3 tis. moze to byt len vodou? vysusi sa a znova to pojde? |
no asi po troch hodinach som na moto sadol a stale to robilo max 3 tis. spravil som asi 8km po meste a stale nic. tak som to povytacal na neutrali do cerveneho pola a moto sa potom razslapala. kde mohol nastat problem? zapchaty karbec? naposledy som tankoval v TESCU |
Čaute, tiež riešim zaujímavý problém. Na mojom Stromčeku som asi pred pol rokom spozoroval občasné vypadnutie výkonu asi na sekundu, tak som zhodil nádrž - a jeje, komplet hrdzavá vnútri. Tak som ju trocha vyhrkal matkami, vyčistil som sitko, zložil som to a do benzínu som nalial dáku gebuzinu na vyčistenie palivového systému. Mesiac, dva išla moto v poriadku, až kým som nezaznamenal totálnu stratu výkonu pri 7.000 otáčkach na ktoromkoľvek prevodovom stupni - dostala sa na 7.500 ot a hotovo, preradil som na ďalšiu rýchlosť a skoro mi spod rite vystrelila, jak sa dostala na 6.000 ot. Bežne jazdím pri 3-5tis otáčkach, takže ten problém mohol byť už dlhšie. Asi o dva týždne sa však hranica "neprekonateľných" otáčok znížila ku štyrom tisícom a prestala reagovať na pridávanie plynu asi za jednou tretinou otvorenia plynu - postupne začal klesať výkon až do úplnej straty pri plne otvorenom plyne. Vtedy začala aj zdochínať na križovatkách. Tak išla do servisu, kde mi prečistili palivovú sústavu, čerpadlo aj trysky a nádrž zvnútra odhrdzavili a vyliali dákym prípravkom, takže teraz mám "nádrž v nádrži". Konečne po mesiaci a pol som mal motku naspäť a celý vytešený som ju hneď išiel prevetrať a odskúšať, mysliac si, že problém je odstránený. Ale na moje sklamanie, problém s výkonom pretrváva. |
sviečky... píšem to od istej doby stále. po tom ako mi po par km odišli sviečky... tiež som skušal všetko možne a myslel som si, že na sviečke sa nema čo pokaziť... inak príznaky: chytala do pohody, volnobeh ok, na neutrali točky /bez zataže/ tiež ok a pri zataži, ked som potreboval vykon 0 bodov... a pozar na prechlastanie, to ich zabíja |
No je to striekačka, tak prechlastať by sa to nemalo? A má to 2 sviečky na valec, ale skúsim, dík za radu |
mcdalko - uvazujem ze ak by to boli sviecky nebol by ten problem stale? nielen pri 7000 otackach s klesajucou tendenciou, avsak mas pravdu ze ak tie sviecky nemenil tak zaklad je ich vymenit alebo aspon skontrolovat ako su vypalene a v akom stave su Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (23.11.2010 12:53) |
Osobne by som to asi tiez skor smeroval na zapalovanie a veci s nim suvisiace ako na sviecky. |
To TPS ma napadlo tiež. Teraz jak som prišiel do garáže, ešte raz som skúšal vytúrovať na neutráli, ale tentokrát som otočil plynom na max a znovu pustil na nulu a javí sa to, akoby v strede chodu heftu malo maximum a na krajných polohách nulu, totižto otáčky vyleteli po 5.000, tam zostali a jak som púšťal plyn naspäť, opäť kúsok vybehli a potom padli na voľnobežné. Potom som cítil v garáži podobný zápach ako keď naštartujem moto za studena - teda so sýtičom. Takže mám podozrenie na bohatú zmes. Nemohli sa tou hrdzou a tým bordelom z nádrže nejako vydrať vstrekovače a teraz tam púšťa veľa benzínu a lambda sonda potom škrtí pri vyšších otáčkach prívod paliva? |
tiež som mal dve na valec... a odišli obe... iskru hadzali ale nie taku aku mali takže po pridani dostalo viacej zmesi a akoby ju pridusilo... nič nepokazis, ak kupiš nove ale nahovarať ta nebudem, len potom napiš, čo to bolo, aby som sprosty neumrel... |
Ja by som to zovšeobecnil na najčastejšiu závadu všetkých moderných motorov. Elektrika. Pozri si ukostrenie všetkých dôležitých častí. Niekedy zlý kontakt na kostre sa prejavý ako zvýšený prechodový odpor a následok je "čiastočne" fungujúci motor. |
Tak som dnes vymenil sviečky a robí to to isté. Takže pôjde na diagnostiku... |
Nuz, asi pred 2 a pol tyzdnami som isiel na diagnostiku a zrazu isiel Stromcek lepsie, normalne konecne zas radost z jazdy... No a kedze elektrikar mal dovolenku, tak diagnostika sa nekonala ale pokecal som si s prijimacim technikom a hovoril, ze to bude urcite upchaty palivovy system. Takze predpokladam, ze sa upchalo cerpadlo a aj ked moj mechanik hovoril, ze rozoberal aj cerpadlo, zrejme myslel len tu sustavu cerpadlo-palivovy filter-plavak... Ostatne vsetko tiez vycistil az po vstrekovace (vratane) a tym padom sa dalsim jazdenim cerpadlo zacalo uvolnovat a motorka zas jazdi ako nova Teda este som moc nejazdil a dufam, ze to bude takto... Ale ked som minule zas raz jazdil, tak ked som potom zosadol, som sa citil jak po sexe - plny endorfinov |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 234816 | Včera: 143781