Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdar |
Re: Tombiker: Ubytok materialu na opacnom konci ventilu a na sedle ventilu v hlave. ;) |
Re: w4tch0: Re: w4tch0: co potom ked sa ta vola zvatsi mimo rozsah? Co mozem ocakavat? Alebo skor ako tomu zabranit... |
Ventil sa zaklepava do hlavy, pripadne sa mu natiahne noha. Cize vola sa vzdy zmensuje. Ked sa zvatsi, tak tak je problem niekde inde. |
Re: janoval: Vola sa zvacsuje, ked nastane napr. tzv mushrooming na konci ventilu, alebo opotrebenim na vacke atd. |
Meral som vole, vsetko je ok u mna iba citam rozne fora o tychto problemoch ...najviac asi o spadnuti ventilu. Tak viacmenej iba koli zvedavosti. Ako tak pozeram a citam tak asi kazda znacka ma tento problem ze ocas padne ventil do valca ...ale koli coma sa to stava ked niektory tvrdia ze pri normalnej jazde sa to stalo dokonca aj video na jutube je ako chalan ide na kawe a bum asi pri 90tke rachot a ventil padol do valca...potesi dpc Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tombiker (19.01.2023 16:18) |
Re: Tombiker: u niektorých motoroch sa kludne stáva, že sacie ventily sa zaklepávajú - zmenšuje sa vôľa a na výfukových sa vôľa zväčšuje. |
Re: w4tch0: na sedláka obrúsením koncu stopky na karboške. (sranda) Ide to ale na nástrojárskej brúske v klieštine. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 96069 | Včera: 217733