Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute chalani |
drziaky,uchyty motora. skus dotiahnut,nic za to nedas. a dalej budeme hadat. |
skoro 20 rocna moto, predpokladam, ze ti ju k 7mim narodkam kupili a cakala az bues mat vodicak pred troma rokmi na velku moto. |
Re: Merlin00: ,,,,,,mam tiez motorku z roku 2003,,,,,,myslel som ,ze mu nieco poradis,,od teba som taku ironiu necakal |
Ja viem, bolo to krute.. |
Honda CBR600RR nema nastavovatelne balancre kde treba pomocou tych excentrickych shaftov dostelovat spravnu volu (gear backlash)? Ked to je rozladene prejavuje sa to presne tak ako opisuje. Viem ze vacsie CBRky to mali, ci aj 600 netusim. Dokonca ich mali snad 3. |
Kamos mal cosi podobne hoci na starsej CBR600F rv98. Tiez mu vibrovala do stupaciek a volantu. Jemu pomohlo dotiahnutie srub v drziakoch motor-ram na spravny moment. Toto je asi to najjednoduchsie kde mozes zacat. |
Re: w4tch0: Myslíš primárny prevod kľuka na spojku? Tam je delené napružené ozub. koleso na vymedzenie zubovej vôle. |
a pokial ta nic nenapadlo,tak skus dotiahnut šrofy na motore.šrofy si dotiahol už? |
Re: matkulec: Nie, myslel som vyvazovaciu hriadel. Mnohe motorky, aj niektore Hondy, maju vyvazovaci hriadel hnany ozubenym kolesom od klukovej hriadele. (pripadne ich maju viac, hnane od inych casti). Neviem ci to ma aj tato CBR600RR. |
Re: barlac: dík za preškolenie. Dáš mi aj razítko? Mám z vercajku len kladivo a väčšie kladivo, bude to stačiť? |
jasne ze bude je len otazne,komu chces tym kladivom ujebat po gebulke |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 68333 | Včera: 132783