Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

BMW 310 GS - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBMW 310 GS - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
18.02.2022 17:20

BMW 310 GS

Carlos
 Edvenčr 

Ikona

Sewas motorkári, máte tu niekto skúsenosti s BMW 310 GS? Skúsenosťami myslím cca 30 tis. a viac najazdených km...
Zaujímalo by ma hlavne, či na nej niečo odchádza, či je treba nutne doplniť povedzme kryt motora, chladiča, vyššie plexi, alebo ako sa správa s cca 95 kg jazdcom..atď
Či je vôbec možné na takejto moto absolvovať povedzme Balkán...
Vďaka za cenné rady..


18.02.2022 21:43

Re: BMW 310 GS

copy
 Skútrista 

Re: Carlos: prečo by sa na nej nedal absolvovať Balkán? Jarda Šíma pobehal pol sveta s Jawou 350 a neskôr 250..


19.02.2022 4:16

Re: BMW 310 GS

honda
 Turista 

tu ich moc neni takze tazko najdes rady
skor treba pozerat tam kde sa predavaju
na obrooooovske kusy
india

Od majiteľa modelu BS4: vôbec ma to neprekvapuje. V Bangalore máme skupinu viac ako 250, 310 majiteľov a 80 % z nich stále trpí nevyriešeným 1 problémom s alternátorom, 2 vybitím batérie, 3 poruchou displeja, 4 veľmi málo ľudí nedávno hlásilo problém s čapom prevodovky. BMW síce rieši problém v rámci záruky, ale pripravte sa na to, že budete musieť čeliť ich zasranému a arogantnému servisnému tímu, čakať mesiace, kým vám príde diel, aby ste mohli jazdiť. Niet divu, že aj škaredá motorka má problémy s kvalitou. Ak si kúpite tento motocykel, uistite sa, že máte po ruke číslo na cestnú asistenčnú službu/ mini truk servis.
P.S. predal som pod 4 mesiace vlastníctva

mám tento model v Indii od marca 2019 a 11 000 km. Nemal som žiadne problémy. Alternátor a batéria robili nejaké problémy, kým sa nedohodli na ich bezplatnej výmene pre všetkých, ktorí mali určitý rozsah VIN. Verím, že zmenili konštrukciu

Najazdených 23 000 km. Vymenili batériu. Mohlo by to súvisieť s veľkým množstvom startov v chladnom počasí. Chystal som sa zblázniť. Prvých pár mesiacov sa často zasekával, teraz už takmer vôbec. Taktiež som si dal vymenit bočný stojan. Ale nikdy som s ním nemal žiadne problémy pred tým, ako som si ho dal vymenit

www.team-bhp.com/forum/motorbikes/212555-major-battery-...
Stále som zamilovany do svojho dieťaťa GS. Za posledný rok som najazdil 16 000 km a táto zlomená pružina radiacej paky je prvý problém, s ktorým som sa stretol. Ak to vylúčim, práve som si nechal urobiť dva potrebné servisné úkony a motorka jazdí po celý čas bez problémov. Áno, veľa motoriek čelí problémom s batériou, alternátorom a elektrickými zariadeniami a potrebujú vážny zásah, ale predajcovia spôsobili, že celý zážitok z vlastníctva je trpký. Po prvé predražovaním výrobku v mene značky, po druhé neuznávaním elektrických problémov a nakoniec zlými popredajnými skúsenosťami so servisom a časovými harmonogramami náhradných dielov

Zdá sa, že problém nie je len v batérii. Vyskytli sa prípady, keď zlyhala batéria alebo alternátor alebo štartér a v niektorých prípadoch viac veci naraz

indovia pisu
Problémy, ktorým čelia majitelia, nie sú len s batériou, pri rôznych motorkach predajcovia zmenili
batériu
regulátor napätia
štarter
alternátor

Zdá sa, že s elektroinštaláciou a batériou sú problémy. BMW Motorrad to neuznáva a nerobí nič, aby pomohol majiteľom, ktorí sa trápia.

V takýchto situáciách je teda prirodzené a logické navštíviť lekára alias servisné stredisko, najmä ak je motocykel v záruke. V prípade BMW je v štáte len jedna nemocnica pre motocykle a tá bola skôr utrpením ako prínosom. A nie je veľa možností, ako sa na nich spoľahnúť. Elektrické problémy s 310GS a R sa neriadia žiadnym definovaným vzorom. Nesúvisí to s konkrétnou sériou/rokom. V niektorých prípadoch je slabá batéria, v iných alternátor, v ďalších niečo iné a tak ďalej v rámci batérie a jej nabíjacieho systému. Servisné stredisko nie je schopné dať uspokojivé odpovede na tieto problémy a každý prípad berie ako ojedinelý. Ani oni neuznávajú, že existuje kolektívny problém s elektrikou a niečo s tým robia. To je to, z čoho je väčšina zákazníkov neistá. A na to sa hádam snaží poukázať aj toto vlákno. Ak to vylúčime, motorka je mechanicky celkom stabilná a silná a nebolo hlásených veľa problémov, ak nepočítame problém s bočným stojanom pred uvedením na trh v Indii a nedávny problém s hlavným brzdovým valcom. Moja zlomená pružina vratného hriadeľa je jednou z mechanických porúch

ak ju ides len kupit
treba si zistit ci do europy vozia moto v lepsej kvalite pripadne ci bez problemov
v pripade staznosti vymenia diely

Dôvod úpravy: zmena textu

Upravené 2 krát. Naposledy upravil honda (19.02.2022 4:20)


19.02.2022 10:05

Re: BMW 310 GS

JoeKTM
 Edvenčr 

Ikona

Kajco 1200! 1200! :-)


19.02.2022 11:20

Re: BMW 310 GS

bodusTE410
 Geriatrik 

Ikona

Tak tak..Osvedcene je osvedcene ;-)


19.02.2022 15:47

Re: BMW 310 GS

Carlos
 Edvenčr 

Ikona

JoeKTM..to už mám za sebou..potrebujem na svoj vek niečo ľahšie..


19.02.2022 17:14

Re: BMW 310 GS

JoeKTM
 Edvenčr 

Ikona

Re: Carlos: Aha. A co si sa do mna nahucal 1200 ! 1200! :-D :-D :-D


20.02.2022 4:35

Re: BMW 310 GS

honda
 Turista 

neuvazoval si o inej
napr
honda crf 300 rally 6490 euro vaha s plnou nadrzou 153kg
honda crf 300 l 5290 euro vaha s plnou nadrzou 142kg
ak by bola sedacka nepohodlna da sa upravit u calunnika
dalej
Kawasaki Versys-X 300 velka vyhoda dvojvalec dobry vykon 40 koni 17 litrova nadrz stala 5795 euro vaha s plnou nadrzou
versys vlastním rok najeto 15000km.Boční kufry big husky,horní givi, držáky bočních vlastní výroba (tenkrát nic nebylo) dnes nabízí všichni velcí výrobci doplňků.Mám plexi givi, mě pomohlo (172cm), padací rám givi, přídavná světla (Čína), prodloužený přední blatník (Čína),přešité sedlo (díky Majku), prodloužený kryt řetězu (nepochopitelně krátký).Moto ježďeno z 99%ve dvou asi mírně přeloženo.Průmerná spotřeba 3.8 od nova, dálnice 4.3 při 115 dle GPS.Závady O spotřeba oleje O ,ve 14000 měněn řetěz (asi špatná údržba) a zadní pneu.Na moto několikrát Slovensko,2x Rakouské Alpy, Maďarsko,Rumunsko, Moldávie,Bosna&Hercegovina, Černá Hora, Albánie,Chorvatsko
Kawasaki Versys-X 300 (ročník 2017), zakoupeno z předváděčky 10/2018 (najeto 88 km), nyní najeto okolo 3500 km. Zatím jsem nesmírně spokojen, jak na silnici, tak na lesní cestě a jiném terénu. Sedlo – potvrzuji, trochu tvrdé, ale dá se to. Překvapila mě i rychlost na dálnici, okolo 175 km/h. Proti silnému větru max. 160 km/h. (zatížení moje váha 85 kg + cca 17 kg v brašnách
www.motorkari.cz/tema/?t=208079

Suzuki V-Strom 250 dvojvalec ale slaby vykon 25 koni

honda cb 500 x nova 6590 euro
suzuki v strom 650
yamaha tracer 7
kawasaki versys 650

alebo ak ti nevadi starsia moto nieco ako
honda nx 650 dominator
bmw F 650
honda transalp


08.03.2022 17:39

Re: BMW 310 GS

Carlos
 Edvenčr 

Ikona

Re: Carlos: Re: JoeKTM: Ano, a stále tvrdím, že na cestovanie po svete to musí byť 1200..
Ale ja tutok po chotári už pobehám aj na detskej motorke..


08.03.2022 17:44

Re: BMW 310 GS

Carlos
 Edvenčr 

Ikona

Re: honda: Re: honda:
Honda CRF neprichádza do úvahy..je nepohodlná na cestu, príliš do terénu, ked na nu sadnem, mám pociť, že ju viac nevytiahnem zo zadku..
A Kawasaki som ani neskúšal, lebo mi to príde asi najškaredšia motorka, akú kedy vyrobili.
Ale samozrejme, to je len môj subjektívny názor...niekomu sa páčia blodnýnky, inému černošky..


09.03.2022 10:23

Re: BMW 310 GS

aapalo
 Turista 

Ikona

Servis, ak si na Instagrame, alebo FB skús si pozrieť Wild Lens by Abrar. Chalan na nej išiel z Nemecka do Pakistanu, pojazdil celý Pakistan a teraz je na ceste do Saudskej Arábie. Nič mu nechýba. Odišlo mu palivové čerpadlo a prestala dobíjať. Inak všetko OK. Cca 30000km po cestách necestách.


05.07.2022 21:33

Re: BMW 310 GS

Dano Koys - DanoCoys
 Kávičkár 

Zatial to vypada tak, ze model 2018 mal zle navrhnutu cievku na statore, a pri vacsom odbere ( vyhrievane rukovate, narocnejsia GPS alebo telefon) dochadzalo k poruche.. V dalsich rocnikoch to odstranili. BMW to vymienalo v ramci zaruky, pokial sa nato prislo, zvolavacka nato asi nebola



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 175603 | Včera: 138550